• Sinds 'I should've kissed you' te vroeg is uitgelekt, hebben jullie 'em vast wel gezien (:
    Wat vinden jullie er van?!
    x


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Styles schreef:
    beetje jammer dat ze geautotuned zijn.
    maar verder wel een lekker nummer., ;3

    Ik zag op de twitter van Louis dat dit een van de eerste liedjes is die ze hebben opgenomen, dus misschien komt het daarom dat het niet de kwaliteit heeft van de andere liedjes. Still love it, tough.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Eyes schreef:
    Ik vind hem wel leuk, moet er nog een beetje aan wennen


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nah, ik vind hem nou niet zo heel geweldig... :'D Maar dat kan ook wel aan mij liggen.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    I really love it <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik vind de tekst niet bij de melodie passen & mijn mening is dat ik de melodie van veel liedjes van One Direction op elkaar vind lijken en ik maar een paar liedjes mooi vindt.


    <3

    Ik vind het niet echt héél geweldig, eerlijk gezegt. Maar het kan er mee door, misschien moet ik er inderdaad aan wennen. Klinkt wat anders, maar goed.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Erg wennen, niet de beste


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Hmmmmmm. :9~


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    LoveHStyles schreef:
    Erg wennen, niet de beste


    Tell me about it, stud.