•       Hoi, ik heb weer een klein nieuw ideetje. De story met Comedy Stand Alones was hetgene als ik geen inspiratie had voor andere story’s. Nu heb ik inspiratie!
          Ik dacht aan iets met twee vriendinnen, die mogen op kamers omdat ze afgestudeerd zijn van de Middelbare. Ze besluiten om bij iets anders te studeren: bij een wetenschapper waar ze rare wezens uitvinden die een mix zijn van verschillende beesten. Ze mogen er beiden één maken. Die moeten ze trainen en zo kunnen ze ook beschermt de natuur in. Dat doen ze ook. Maar er zijn meerdere mensen met zo’n wezen, die sterker getraind zijn dan hun.
          Het lijkt een beetje op Pokémon, maar dat is het niet, want ik verzin de wezens en personages natuurlijk zelf. Hoe vinden jullie het? Zouden jullie het leuk vinden? En weet iemand een titel, zou je het ook lezen?


    May the odds be ever in your favor!

    POKEMON!
    Als jij het leuk vindt, vooral doen!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Het lijkt me wel tof, al zou ik het zelf niet zo gauw lezen. Al moet je wel originele "beesten" hebben, want anders word het echt zo'n amateurverhaal, haha.

    Jaa doen!
    Leuk idee :D

    Mobiliarbus schreef:
    Het lijkt me wel tof, al zou ik het zelf niet zo gauw lezen. Al moet je wel originele "beesten" hebben, want anders word het echt zo'n amateurverhaal, haha.


    Ik verzin originele, die niet teveel op de Pokémons lijken, haha! Meer mensen?

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 16:58 ]


    May the odds be ever in your favor!

    lijkt me leuk. als je het doet heb je een nieuwe abo. als je nog personen nodig hebt, zoals een van die meisjes vraag het dan gerust aan mij.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    als jij het leuk vind, moet je het doen (haha daar heb je veel aan he xD)

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 17:35 ]


    I’m either gone in an instant or here 'til the bitter end

    Weet iemand ook (een) leuk(e) dier(en) om te mixen?


    May the odds be ever in your favor!

    Tramore schreef:
    Weet iemand ook (een) leuk(e) dier(en) om te mixen?


    Een leeuw en een varken??


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    lijkt me leuk mischien een een wolf en een uil (mis dat de wolf dan alleen uilen vleugels heeft en een heel goed zicht enzo :3 )


    i just tank god cow's don't fly

    Mobiliarbus schreef:
    Het lijkt me wel tof, al zou ik het zelf niet zo gauw lezen. Al moet je wel originele "beesten" hebben, want anders word het echt zo'n amateurverhaal, haha.


    comfort in c h a o s

    Het klinkt wel cool, maar het lijkt me eerder iets voor een rpg ofzo...
    Het is een idee dat ik zou delen, bijvoorbeeld met meerdere schrijfsters!

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 19:04 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Mobiliarbus schreef:
    Het lijkt me wel tof, al zou ik het zelf niet zo gauw lezen. Al moet je wel originele "beesten" hebben, want anders word het echt zo'n amateurverhaal, haha.


    Birds born in a cage think flying is an illness.