• kennen jullie toevallig moamnetwork op youtube? die meiden hebben STIJL! Lolo heeft echt ge-wel-dig haar, roze met paars. In een filmpje zegt ze dat haar haarverf van Crazy Colors komt en dat dat een heel goed merk is als je je haar letterlijk wil kleuren zegmaar. Het lijkt mij ook supervet om me haar zo te verven, dus weet iemand waar ze die verf verkopen in nederland? En of die uberhaupt wordt verkocht hier.. Als ie niet wordt verkocht, weet iemand dan een goed merk om je haar roze/paars te verven at home?

    LINK:

    Geen idee, maar het ziet er erg mooi uit. Ik vraag me af hoe het blijft leven, dat haar van haar. o.o


    Your make-up is terrible

    Enigste wat ik kan bedenken is feestwinkel of carnavalswinkel. Ik ga met carnaval roze plukken doenxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn moeder koopt het op de markt voor mij, maar dan is het wel van dat spul dat eigenlijk alleen voor kappers is bedoelt.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Oh, je kan het trouwens overal gewoon op internet kopen hoor.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Geen idee, maar het ziet er erg mooi uit. Ik vraag me af hoe het blijft leven, dat haar van haar. o.o


    Hahah, als je je haar goed verzorgt en wast valt het wel mee. Ik verf me haar ook "altijd" donkerbruin. Maar in een andere video zei ze dat juist in Crazy Colors van die speciale stoffen zitten die gezond zijn voor je haar. Veel gezonder zal het er niet van worden hahah, maar ik denk dat het wel meevalt..

    Assassin schreef:
    Geen idee, maar het ziet er erg mooi uit. Ik vraag me af hoe het blijft leven, dat haar van haar. o.o


    kijk, in deze video c:

    C0MAT0SE schreef:
    Mijn moeder koopt het op de markt voor mij, maar dan is het wel van dat spul dat eigenlijk alleen voor kappers is bedoelt.


    is dat ook echt een kleur, zoals roze en paars? zoja, welk merk?

    internet of in punkshops, kapperswinkels, ...

    Ik heb dat van mij bij smokeys gehaald,
    maar ik weet niet waar je woont en of ze dat daar ook hebben ;x

    + Sommige kappers verkopen ook losse potjes verf in aparte kleuren, kinki bijvoorbeeld.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik had een deel van m'n haar geverfd met verf van Attitudeholland.nl


    I can't even think straight.