• Een groep jongeren (jullie dus ;D) heeft een reis naar de bergen gewonnen. Met een busje gaan ze door de Alpen op weg naar het hotel. Maar, de reis blijkt heel anders uit te pakken dan ze gedacht hadden. Het busje krijgt ergens in the middle of nowhere een klapband en de chauffeur vlucht. Dan komt het aan op overleven! De problemen stapelen zich op, en er is ook iets mysterieus aan de hand in de bergen..


    Regels:
    - Niet ruzies en schelden enzow.
    - Niet andere mensen dood schrijven.
    - Niet opeens hulp laten komen of jezelf laten redden, tenzij er een plan bedacht wordt door jullie.
    - Max. 3 characters per persoon.

    Lijstje:
    Naam:
    Man/vrouw
    Leeftijd:
    evt. Beroep:
    Karakter:
    Bijzonderheden:
    Uiterlijk:

    Have fun ^^

    Klik hier voor het schrijftopic!!

    Gosh, moest alweer een deel 2 aanmaken. Klik hier!


    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    xlufjoetoexx - Lindsey Banker
    Spyclon - Vince de Capri


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 10:33 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Dan komt hij later aan ? :)

    Eh, ik zou doen dat hij sliep ofzo want later aankomen kan niet echt xd


    I only miss you when I'm breathing

    Proprius schreef:
    btw Lynn Audri is leuk!!


    Dankje :DD


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Naam: James Oliver Pryst
    Man/vrouw
    Leeftijd: 18
    evt. Beroep: James geeft in het weekend muziek les aan jongeren van 5 tot 15 en door de weeks honkbal lessen aan toekomstige talenten. Het zijn goede baantjes maar hij doet het voornamelijk omdat hi het leuk vind om te doen.
    Karakter: James is niet heel opvalllend qua innerlijk. Zijn uiterlijk en badboy uitstraling trekt meisjes aan maar James valt op echte sweetgirls die er voor zorgen dat hij zich gedraagt. James heeft in zijn leven genoeg foute dingen gedaan om een klein strafblad te hebben voonamelijk voor fandalisme. Hij is niet agresief maar wel een moeilijk persoon om te begrijpen.
    Bijzonderheden: James is eigenlijk wel onzeker.
    Uiterlijk:


    James is 1.87 lang en heeft een sportieve bouw. Hij heeft bruin haar en opvallende bruine ogen. Zijn huid is licht getint en rond zijn neus wat sproeten die je bijna niet ziet.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 11:46 ]

    Ik moet even een meisje reserveren voor een vriendin van me ;)
    Ze is gewoon achter de chauffeur aangegaan ofzow. We verzinnen wel wat :D

    IHEARTNIALLx

    Is haar naam :D


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Naam: Alexandra 'Alexa' Penelope Giannopoulos.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Leeftijd: Zeventien.
    Beroep: Ze studeert voor lerares, omdat ze gek is op kinderen, maar is nu in het weekend serveerster in een Grieks restaurant in Nederland.
    Karakter: Alexandra is een apart geval, het ene moment is ze vriendelijk en openhartig het andere moment is ze verlegen en gesloten. Ze is wel druk, vooral bij goede vrienden. Ze heeft humor en is altijd in voor een grapje. Verder zal Alexa echte vrienden nooit laten vallen, dat een van haar goede eigenschappen. Ook is ze behulpzaam en zorgzaam. Ze is zeker iemand die van flirten en de aandacht van jongens houdt, maar ze is geen slet.
    Bijzonderheden: Vroeger is ze samen met haar moeder uit Griekenland gevlucht, omdat haar vader daar gezocht werd voor moord. Haar vader is overleden en haar moeder kort daarna ook. Haar moeder kon de druk niet aan en toen ze moest bevallen van haar broertje ging het mis. Er is alles aan gedaan om haar in leven te houden, maar het is niet geslaagd. Haar broertje, Jaron is al snel naar een familielid gebracht en Alexandra is gaan studeren. Ze vind haar verleden een lastig onderwerp om over te praten.
    Uiterlijk:


    Ze heeft bruin, krullend haar dat iedere dag anders zit. Haar ogen zijn groen met blauw en haar licht rode lippen steken mooi af bij haar getinte huid. Rond haar neus en op haar wangen zitten wat sproetjes en haar gezicht geeft een vriendelijke open indruk. Alexa's kledingstijl is modern en meisjesachtig. Ze draagt vooral rokjes en jurkjes, maar een leuke skinny jeans kan er ook mee door.

    Ik stop ermee, ik ben totaal niet meer mee en heb de kracht niet om echt weer mee beginnen te doen.