• Dit is de uiteingelijke brief:
    Idee Hulpschrijvers Lees dit alstublieft

    Beste Rutger.

    Ik heb een idee:



    Als er nou eens een soort moderators komen, maar dan net iets andere. Ik zal het uitleggen:

    Ik hoor vaak dat veel mensjes van quizlet een serie willen beginnen, maar ze weten niet waar het over moet gaan. Ik ben er al een beetje mee begonnen door er een topic over te openen. Dat als ze niet weten waar het verhaal over moet gaan ik hun help. Dan kunnen ze me een pb sturen en vraag ik:



    Ik wil wel een stukje verhaal voor je verzinnen. Waar moet het over gaan?



    Cinema Bizare? Tokio Hotel? Jonas Brothers? Of juist niet?



    Moet het een spannend verhaal zijn? Of een zielig verhaal? Of een overdreven romantisch verhaal?



    En dan antwoorden hun bijv:



    TH en een spannend verhaal.



    Ik schrijf dan een stuk verhaal. Zodat hun er veder mee kunnen.



    Het is me al 5 keer gelukt en het enige wat je er voor nodig hebt is veel fantasie.



    CONCLUSIE:



    Ik wil dat er hulpschrijvers komen. Die dan de mensen zonder inspiratie kunnen helpen door verstellen te geven. Zodat hun ermee veder kunnen.

    Hier is een stukje lijst van mensen op Q dit ook een goed idee vinden en ook Hulpschrijver willen worden:

    -xFUCKxYOUx

    -SuperDaisy

    -LOLLIPOPx

    -KarinxTommi

    -RwaydaROCK

    -NiniSEXNIJN

    -iPod

    -PersianRose

    -BiLlPRinCeSs

    -KimxGeorg

    -BarbieIsFAKE



    Veder kwam ik niet want er werd een slotje opgezet.

    Natuurlijk waren er ook mensen die dit geen goed idee vonden. Ik kreeg reacties zoals:

    Nogmaals, Quizlet is géén verhalensite. We zijn hier niet om mensen te helpen met het schrijven van hun verhalen. Quizlet is om te testen wat voor persoon je bent. Het is dus niet bestemd voor dit soort doeleinden.

    Of:

    zo blijft je serie ofiets niet meer van jezelf enz..

    ik vind he t niet eg teen goed iedee -___-



    Dit zal U vast ook wel denken, maar mijn reactie hierop is:

    Dat ik dit niet waar vindt. Iemand zei al: niemand doet iets aan het doel van de site, wat voor nut heeft het dan nog ?? als de users dit willen kan je het toch gwn proberen ?? o0

    Sommige mensen hebben gewoon téveel fantasie. En om nou voor elke keer dat je inspiratie krijgt een nieuwe serie te beginnen is zo veel werk, want dan moet je die weer veder maken. En soms passen ze dan weer niet in je andere series. Maar er zijn ook mensen die geen inspiratie hebben en jou idee dan wel goeed kunnen gebruiken.



    Dank U voor het lezen

    Wilt U uw antwoord hierop even aan mij terug sturen?
    ____________________________________________________

    En nu wachten op wat Rutger ervan vindt.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Goed van je, ik vind het wél een goed idee eigenlijk. Hoe kan iemand hier nu tegen zijn? ;S
    Achja, ik hoop voor jou dat het mag.
    <3.


    -

    Ik wil het ook wel worden. ^^


    -

    geweldig idee !<3


    I solemny swear i am up to no good

    Voor de tweede keer. Hier is al een topic over. Net zoals met de rollenverdelingen wordt je geacht het bij één topic te houden.
    [/slotje]


    Bored.

    Goed van je, ik vind het wél een goed idee eigenlijk. Hoe kan iemand hier nu tegen zijn? ;S
    Achja, ik hoop voor jou dat het mag.
    <3.

    Het idee moet eerst worden goedgekeurd.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3