• Ik heb eigenlijk een vraag/voorstel. Ik zit veel op het forum en er is eigenlijk iets dat me stoort. Namelijk de zovele titels met 'rollen te koop' enz. Het forum is er zowat door overspoeld. Zou er niet één topic in het algemeen voor kunnen geopend worden, zodat de persoon die rollen weggeeft dat daar eventjes meld en diegenen die geïnteresseerd zijn die persoon gewoon een pb moeten sturen (?)
    x.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Dat kost veel meer werk, en dan weet degene ook niet of hij/zij de rol heeft. Of er nog iets moet veranderd worden aan de text enz.

    Ik denk da da ook ni egt ga werkn ^^ Ma, ik vin het ook egt wel irri -___- Allé, ze store me ni fsoo, ma gewoon, er sta ALTIJD hetzelfde :| ROLLEN TE KOOP, DE ZOVEELSTE ROLLEN!, ROLLEN NODIG! ROLLEN! Kbedoel, is best wa overspoeld :)


    007

    Dat kost veel meer werk, en dan weet degene ook niet of hij/zij de rol heeft. Of er nog iets moet veranderd worden aan de text enz.

    Jawel via pb. Het kost waarschijnlijk wel meer werk, maar het is echt storend ;S
    Waarschijnlijk vinden enkele mensen dat ook.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Nee, dat topic is in no-time gevuld. We hebben inmiddels wel de regel dat het idee, de verdeling en de bekendmaking in één (1) topic moet. Veel meer kunnen we niet doen, ben ik bang. Gewoon negeren dus.


    Bored.

    Ik denk da da ook ni egt ga werkn ^^ Ma, ik vin het ook egt wel irri -___- Allé, ze store me ni fsoo, ma gewoon, er sta ALTIJD hetzelfde :| ROLLEN TE KOOP, DE ZOVEELSTE ROLLEN!, ROLLEN NODIG! ROLLEN! Kbedoel, is best wa overspoeld :)


    Dat is dus wat mij stoort. En dan zijn er zo inspiratievolle mensen die om de 5minuten rollen weggegeven ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)

    Dat is dus wat mij stoort. En dan zijn er zo inspiratievolle mensen die om de 5minuten rollen weggegeven ^^


    Jah, en dan make ze wel 1 Quizje, ma daar blijft het dn ook bij :| ;]


    007

    Nee, dat topic is in no-time gevuld. We hebben inmiddels wel de regel dat het idee, de verdeling en de bekendmaking in één (1) topic moet. Veel meer kunnen we niet doen, ben ik bang. Gewoon negeren dus.


    Ach ok dan ^^
    Het zal wss wel zo zijn dat dat topic dan snel volzit.
    Je mag dit wel weer sluiten dan, veel meer valt er niet over te zeggen vrees ik.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Nee dan wordt het nogal onoverzichtelijk als het allemaal in 1 topic wordt gepropt


    when words fail, music speaks.

    Nee dan wordt het nogal onoverzichtelijk als het allemaal in 1 topic wordt gepropt


    Is wel zo, maar het is gewoon storend ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)

    Ach ok dan ^^
    Het zal wss wel zo zijn dat dat topic dan snel volzit.
    Je mag dit wel weer sluiten dan, veel meer valt er niet over te zeggen vrees ik.

    Oké dan.
    [/slotje.]


    Bored.

    We hebben er nu toch een apart subforum voor?

    Ik zal eens kijken of ik ervoor kan zorgen dat de topics niet meer in de lijst met actieve topics komt te staan...


    Dit is mijn signature...

    We hebben er nu toch een apart subforum voor?

    Ik zal eens kijken of ik ervoor kan zorgen dat de topics niet meer in de lijst met actieve topics komt te staan...

    Ja! Dat wilde ik ook net voorstellen.x)


    ok

    (...)

    Jah, en dan make ze wel 1 Quizje, ma daar blijft het dn ook bij :| ;]


    Dát is wel vaak zo xD

    Ik denk niet dat dat echt mogelijk is, dat wordt het erg onoverzichtelijk en onordelijk denk ik.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    uhu.