• Ik ben gisteren een eReader (Kobo Glo HD) gaan halen in de Fnac en ik had er al wat boeken op gezet gisterenavond. Ik had die boeken gewoon gesleept in de finder/verkenner, allemaal geen probleem.
    Nu wil ik vandaag wat verder boeken erop zetten, maar alle ePubs die ik erop heb gezet, komen er niet bij. Ik heb dan maar alles er eens van gesmeten en alles opnieuw erop gezet en nu zijn er 11 van de 48 boeken erop gekomen. De boeken die er de eerste keer op stonden zijn nu wel weg terwijl ik die ook opnieuw erop gezet heb.
    Niet alle boeken zijn op een even legale manier verkregen, dus het zou daaraan kunnen liggen, maar eerst ging het dus wel en nu plots niet meer.

    Ik ben stilaan aan het overwegen om het gewoon terug te dragen naar de winkel voordat ik het tegen de muur kwak.

    Kan iemand mij aub uitleggen hoe dit komt?


    If I were once a planet, you were the axis

    Ik heb een Kobo Touch, die werkt misschien iets anders, maar heb je de volgende dingen geprobeerd/gedaan?

    -Synchroniseren? (via de eReader, moet je wel verbinden met de wifi)
    -De boeken die buiten de Kobo shop zijn verkregen (maakt niet uit of het legaal of illegaal is) via Adobe Digital Editions 2.0 erop gezet? (is gratis te downloaden)
    -Resetten?
    -Staat het in de juiste map? (bij mij stond er laatst ook niks op wat ik erop had gezet, maar toen bleek ik een groot deel van de boeken in een bepaalde map te hebben gezet waar hij 'm niet pakt.)
    -Op mijn eReader kan ik hem op twee verschillende manieren resetten trouwens, het mini knopje achterop, en door de home knop en de aan/uit knop tegelijk in te drukken.

    In het begin kreeg ik mijn boeken er ook niet op hoor, dus het is niet gek dat je dit probleem hebt. (Alle nieuwe apparaten die ik koop zijn in het begin het kwaad bij mij, haha) Ik had toen naar de klantenservice gebeld wat me erg heeft geholpen. Misschien kan je dat ook even proberen.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2015 - 17:53 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso