• Misschien dat sommige van jullie dit ooit gelezen hebben. Niet het lekkerste verhaal dat ik ooit heb geschreven, whaha. Het is nogal seksistisch, maarja, het is wel een van m'n betere verhalen. Nu ga ik dus over een maand selectie doen voor een schrijfopleiding aan de HKU, en ik moet m'n portfolio nog in elkaar zetten. Zal ik hem erin doen, of geeft dat een verkeerde eerste indruk? :3

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 20:19 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik wist niet dat je een schrijfopleiding aan de HKU had?


    SLOAN.

    Peeta schreef:
    Ik wist niet dat je een schrijfopleiding aan de HKU had?


    writing for performance, theaterschrijven (:


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Marble schreef:
    (...)

    writing for performance, theaterschrijven (:

    Ohh, haha. Nee, ik kreeg al bijna een hartverzakking :3


    SLOAN.

    Peeta schreef:
    (...)
    Ohh, haha. Nee, ik kreeg al bijna een hartverzakking :3


    van mijn verhaal? x)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Je moet je presenteren zoals je echt schrijft. Dus als je dit soort dingen schrijft, waarom niet?


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    Je moet je presenteren zoals je echt schrijft. Dus als je dit soort dingen schrijft, waarom niet?


    Nouja, normaalgesproken schrijf ik niet zulke dingen, lol. Dat was in een gekke bui. Maar ik snap wat je bedoelt hoor (:


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Eurydice schreef:
    Je moet je presenteren zoals je echt schrijft. Dus als je dit soort dingen schrijft, waarom niet?


    comfort in c h a o s

    Eurydice schreef:
    Je moet je presenteren zoals je echt schrijft. Dus als je dit soort dingen schrijft, waarom niet?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb het niet gelezen, maar ik denk het wel. Je kan dan laten zien dat je verschillende dingen kan schrijven. Want ik denk dat er meer verhalen in moeten of niet?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Ik heb het niet gelezen, maar ik denk het wel. Je kan dan laten zien dat je verschillende dingen kan schrijven. Want ik denk dat er meer verhalen in moeten of niet?


    Inspiration can hit you any time

    Seks komt best vaak voor in boeken dus ik denk niet dat het in je nadeel gaat spelen als je aantoont dat je er over kunt schrijven^^

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 20:43 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Heb hem net eventjes gelezen: en echt, je bent gek als je die niet opstuurt! Het is echt geweldig goed geschreven, en zo kan je ook aan hun laten zien dat je niet bang bent om ook van die dingen te schrijven. Dus ga ervoor (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Philyra schreef:
    Heb hem net eventjes gelezen: en echt, je bent gek als je die niet opstuurt! Het is echt geweldig goed geschreven, en zo kan je ook aan hun laten zien dat je niet bang bent om ook van die dingen te schrijven. Dus ga ervoor (:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Ik zou niet weten waarom niet. Ze vinden het waarschijnlijk juist fijn om iemand te hebben die over verschillende onderwerpen durft te schrijven en dit ook echt kan.

    oke, positieve reacties genoeg, hij gaat erin! (:


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.