• Omdat het andere topic vol was.
    Zo'n topic heb ik op een ander forum gezien.

    Je kunt hierplaatsen alles wat met liefde te maken heeft.
    Bijvoorbeeld door korte zinnen waar je aan denkt.


    voorbeeld:
    Je maakt me stapelgek
    of
    Ik heb het gevoel dat ik niet de enige ben voor jou.


    <3

    Waarom moet ik in godsnaam me zo slecht voelen na één rotuur? Ik weet dat ik geen kritiek aan kan, of toch alleszins heel slecht, maar jij kan me met enkele rake opmerkingen neerhalen. En dat voor een hele groep b*tches die hetzelfde doen. De ene week geef je me een goed gevoel, alsof ik echt een talent bezit, en de andere week laat je me urenlang huilen.
    Ik wou dat het anders was.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Waarom mijn vriendin? Waarom zag je het niet? Ik heb het gevoel dat ik sterf vanbinnen, maar ik moet niet zo egoïstisch zijn, right?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Zie je dan echt niet dat we je willen helpen?


    Don't dream your life, live your dream.'

    I love youuuuuuuu en dit weekend word ook weer geweldig <33333


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik keek rond maar zag je niet. Maar plots zag ik je, mijn hart maakte een sprongetje. Jij zag mij en draaide snel je hoofd de andere kant op. Je hebt wel door dat je me pijn hebt gedaan.


    <3

    Waarom heb je niet door dat je wel veranderd bent? I hate how we do against each other.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lookin' good today.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Morgen zie ik je weer! *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    houd je in bedwang, wordt niet verliefd.. blijf bij het leuk vinden! Hij heeft een vriendin forgodsake!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    You make my heart beat faster.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Het was echt fantastisch met jou en vrijdag gaan we gewoon lekker zo verder! *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb echt geen flauw benul waar ik mee bezig ben... Dear heart and mind, what game are you playing with me?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ben grote deels over jou heen.
    Vandaag zag ik je fietsen, ik kreeg geen raar gevoel meer maar dacht: 'Oh, hij is die ene sukkel.'


    <3

    Toch hoop ik nog op een wonder, dat jij met mij graat praten.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 17:39 ]


    <3

    I think my feelings are coming back, I think.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.