• Hay,
    Ik heb elke woensdagavond -of gewoon altijd- wel als ik s'avonds malcolm in the middle -of een andere vette film- wil kijken, mijn moeder haar soaps moét kijken. `ja, ik heb 2 weken niet gekeken.'dit of 'jou films zijn zo oud.'dat of nog erger 'deze aflevering is spannend!' En dan zit ze de hele avond op de bank heen en weer te wiepen, omdat er iemand vermoord moet worden, of een auto ongeluk maakt nadat hij 20 flesjes alchohol heeft gedronken. Whatever--' Hebben jullie dat ook, als je een film/serie mist omdat je moeder haar soaps móet kijken.

    PokémonMaster.

    ps; Als je mee kijkt naar haar soaps, dan geld dit niet voor jou ;]. No hatereactions.


    we've only said goodbye with words

    Nee, daar heb ik geen last van. Als ik iets anders wil zien dan mijn ouders ga ik naar mijn kamer. Ik heb namelijk een eigen tv :Y)


    Bored.

    Malcolm in the Middle <3!
    Ik heb een eigen tv, dus geen mening _O_
    Maar je titel klopt niet helemaal xd.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ik hád een tv. Hád.


    we've only said goodbye with words

    Waarom heb je hem nu niet meer dan? Ö


    Bored.

    nou mijn moeder kijkt amper TV en als ze kijkt,..kijkt ze meesat met ons mee,...en ik heb zelf ook niet iets dat ik wil zien,...want ik weet tog dat ik het niet kan volgenxD maar het is vaak dat als ik savonds tv kijk, dat mijn vader me dwingt iets anders op te zetten,..nn das the enoingxD

    Jaindd?


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Gehehe ik mag altijd bepalen wat erop staat ^^


    never say goodbye.

    Waarom heb je hem nu niet meer dan? Ö


    Mijn vader moest hem zo nodig verkopen op de mei markt--'. Maar ik denk dat ik binnenkort een nieuwe mag, een grotere dan de vorige! :}


    we've only said goodbye with words

    Ik heb daar eigenlijk geen last van,alleen ik word wel gek als mijn moeder steeds vraagt of je mee wilt gaan kijken XD


    ..I live by The Number '665',Next to The Devil..

    Cristine schreef:
    Nee, daar heb ik geen last van. Als ik iets anders wil zien dan mijn ouders ga ik naar mijn kamer. Ik heb namelijk een eigen tv :Y)


    Music is my fxcking drug. &#9835;

    EDDYaddict schreef:
    (...)

    Mijn vader moest hem zo nodig verkopen op de mei markt--'. Maar ik denk dat ik binnenkort een nieuwe mag, een grotere dan de vorige! :}

    moest? dat is wel sneu --'


    Music is my fxcking drug. &#9835;

    moest? dat is wel sneu --'


    i know.


    we've only said goodbye with words

    Neej geen last van, Komt ook omdat ik geen tv kijk in de woonkamer maar in mijn kamer --Twinkel oogjes--


    I build a house for your bones!

    Nee, mijn moeder kijkt alleen het journaal x'D En anders kijk ik gewoon naar de andere TV =)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik heb mn eigen TV :Y)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.