• © RPGrechten van BlazeRazie/Blaze.



    ‘Het hele verhaal.’

    Vroeger was het land één geheel. Er was constant vrede. Iedereen was vrienden en zag elkaar als familie. Ook de drakenkrijgers. Zij waren beste vrienden, en een geweldig bestuur. Totdat één van de leiders wilde dat er een apart deel voor elke soort werd gemaakt. Daar waren de anderen het niet mee eens. Zo begon er ruzie uit te breken. De helft van het bestuur was daar mee eens, en zo ook een deel van het land. Toen werd er een streep getrokken. De helft werd gesplitst in het slechte deel, en de andere in het goede deel. Tot de dag van vandaag hebben ze een genadeloze ruzie met elkaar.

    ‘Inleiding.’

    In een wereld, hier heel ver vandaan, is alleen maar fantasie. Er zijn dorpelingen, tovenaar of magiërs, heksen, trollen, dwergen, zelfs feeën of elven. Maar de allerbelangrijksten zijn de Drakenkrijgers. Hun hebben allemaal hun eigen draak, die met alle elementen kunnen worden verbonden. Ze zijn eigenlijk beschermers van het land. Maar dat land is in tweeën gedeeld. Aan de andere kant wonen de kwaadaardige “mensen”. Daar zijn ook Drakenkrijgers, maar die willen de andere helft van het land voor zichzelf. Dus ze doen er alles aan om die helft ook voor zichzelf te hebben. Tenslotte willen ze de draken van de goede Drakenkrijgers stelen en laten opgroeien tot een verwoestend monster. Maar dat staat de goede kant helemaal niet toe…

    ‘Regels.’

    ~ Niet schelden.
    ~ Bij OOC (Out-of-Character) haakjes: []-{}-().
    ~ Geen ruzie OOC.
    ~ Relaties mogen, maar het moet wederzijds zijn.
    ~ Draken mogen vrienden zijn.
    ~ Als je drakenkrijger bent, moet je je draak én je persoon spelen.
    ~ Reserveringen lopen na 48 uur af.
    ~ Als je niet meld dat je afwezig bent en dat buiten 48 uur, dan ben je je rol kwijt.
    ~ Naamverandering doorgeven.

    ‘Rollen.’
    Er zijn al zes reserveringen, waar ik er van vier niet precies weet.

    “Goede kant.”

    “Drakenkrijgers ~ Veertig.”

    ~ Chaylee Danguon ~ Twelve~ Alle elementen draak, Mason ~ BlazeRazie
    ~ Finian Carter ~ Twenty-Three ~ Shaduwdraak (?), Aido ~ Bigheart
    ~ Geresereerd door Maitresse


    “Dorpelingen.”

    ~ Sqippleton Harreauson ~ Fifteen ~ InOblivion
    ~ Putrida Flos ~ Aight ~ InOblivion
    ~


    “Elven ~ Twintig.”

    ~ Aluma ~ Seventeen ~ WhitePigeon
    ~ Phoeboe ~ Twenty-Seven ~ Geneeskrachten ~ amazaynn
    ~ Rosette Valentine ~ Twenty-Three ~ Route veranderen, zien of mensen goed of slecht zijn ~ Zialled
    ~ Aquante ~ Thirteen ~ Water ~ LexLover

    “Feeën ~ Twintig.”

    ~
    ~
    ~


    “Dwergen/Trollen ~ Vijftien.”

    ~
    ~
    ~


    “Slechte kant.”

    “Drakenkrijgers ~ Veertig.”

    ~ Pandora Fowl ~ Twenty ~ Waterdraak, Crystalised ~ thePineapple
    ~ Syenna Lester ~ Twenty ~ Vuurdraak, Phoebe ~ CookAholic
    ~ Gereserveerd door Maitresse


    “Dorpelingen.”

    ~
    ~
    ~


    “Elven ~ Twintig.”

    ~
    ~
    ~


    “Feeën ~ Twintig.”

    ~
    ~
    ~


    “Dwergen/Trollen ~ Vijftien.”

    ~
    ~
    ~


    ‘Invullijstje.’

    Soort+kant:
    Naam:
    Bijnaam+Roepnaam:
    Leeftijd [Echte Drakenkrijgers 18 t/m 25, Leerlingen 12 t/m 17, de rest oneindig]:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk van personage en draak [foto en beschrijving]:
    Extra:
    Specialiteit:


    ‘RPG.’

    One.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 20:49 ]


    Weird is Wonderful.

    Ik maak die kinderen :D en als dat niet mag dan zijn het draken rijders ;)

    De Blauwe draak is van Jason en de Witte is van Jade Dit is de vorm
    Dit Zijn de kleuren. Zwart Jason Wit Jade Dit is de kleur

    Soort+Kant: Goed+Drakenveranderaar
    Naam: Jade Sky Argya
    Bijnaam+Roepnaam: Jade
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Innerlijk: Ze is een vriendelijk behulpzaam meisje dat altijd voor je klaar staat. Ondanks ze rijk was hoop ze kinderen altijd. Kleine kinderen plukte ze van de straat en gaf ze te eten. Ze vond het niet erg om naar de minotaurus gebracht te worden. Ze is slim en goed met materiaal. Ze is geduldig als het om mensen en hun vertrouwen gaat. Zelf is ze makkelijk in het vertrouwen geven. Haar vertrouwen is ook nog nooit geschaafd en als je dat zou doen vermoord ze Je bijna. Ze wilt liever geen ruzie. Ze is niet super goed in liefde. Ze heeft 1 vriendje gehad voor een weekje.
    Uiterlijk: Ze is mooi om te zien. Ze heeft kersen rode lippen en bruin haar met van zichzelf honinggele highlights. Ze is slank gevormd dat is haar bouw en ze is 1.72. Haar ogen zijn groen met bruin soms lijken ze van goud. Ze heft een mooie egale huid. [Foto komt nog]
    Draak: Ze is wit en wordt Sky genoemd in haar vorm. Ze is de andere kant van haar broer. Haar broer beheerst schaduw dood en verderf terwijl zij de tegen pool heeft. Liefde, licht en energie.
    Extra: Jason is haar broer. Toen ze klein waren werden ze gescheiden. Haar broer werd ontvoert
    Specialiteit: Ze kan mensen verliefd maken voor een tijdje ook kan ze energie besturen of licht. Ze kan ook goed boogschieten en met messen werken. Je merkt bijhaal ook niet dat ze liegt. Ze kan ook makkelijk even iets doen zonder dat iemand het merkt. Ze is erg gecamoufleerd.

    Soort+Kant: Slecht Drakenveranderaar
    Naam: Jason Louis Argya
    Bijnaam+Roepnaam: Jas, Jason
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Man
    Innerlijk: Hij is vriendelijk. en behulpzaam maar geeft niet zo snel vertrouwen. Hij kan vrij schuw zijn maar ook heel trouw als je hem kent. Hij is niet snel bang. Hij is vrij sterk en hij staat altijd voor je klaar en negeert nooit een probleem. Hij kan echt goed troosten en je kan echt bij hem komen om uit te huilen. Hij doet niet stoer als zijn vrienden bij hem zijn. Vooral niet als hij met zijn vriendin is. Hij is bekent op een liefdes gebied, maar nu is hij single. Hij is ook helemaal gebrainwasht. Mensen zeggen tegen hem dat hij vals moet doen, maar dat is hij liever niet.
    Uiterlijk van personage en draak: Hij heeft bruin haar en bruine ogen. Zijn ogen zijn vrij mooi omdat het wel gemengd is. Zijn randjes zijn groen met geel maar zijn binnenkant is bruin. Hij is stevig gebouwd met veel spieren. Je kan zijn sixpack duidelijk zien. Hij is best trots op zijn lichaam. Hij is 1.72 [Foto Komt nog]
    Draak: Hij is zwart met paars. Hij beheerst de schaduw door en verderf. Zijn zusje is zijn tegenpool. Ze zijn even sterk.
    Extra: Jade is zijn zusje. Ze zijn toen ze klein waren gescheiden.
    Specialiteit: Hij kan goed vechten en heeft zelf zwart achtig vuur. Als je daarin komt ben je reddeloos verloren. In die vlammen zitten demonen van de dood. Hij is goed met wapens en is vrij goed in liegen.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 17:46 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Em, HurtedHeart, maak jij die siamese tweeling? Want dat wilde ik eigenlijk doen aangezien het mijn idee was..


    Cookies!

    Nee ik maak geen tweeling hoezo? Ze hebben andere leeftijd. Ze zijn broer en zus die uit elkaar geraakt zijn door de oorlog. Ze hebben een andere leeftijd namelijk. En een tweeling niet.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ah, oke ^^
    Dan maak ik ook alvast mijn andere mensen :3


    Cookies!

    Soort+kant: Slechte drakenveranderaars
    Namen: Nox en Tenebrum
    Roepnaam: Gewoon Nox en Tenebris
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Mannelijk
    Innerlijk: Nox en Tenebris zijn een van de sluwsten. Ze zijn kil en houden ervan om met hun prooien te spelen. Ze hebben op zich niemand nodig en hebben een best grote eigendunk. Ze denken precies hetzelfde en zijn altijd in dezelfde bui.
    Uiterlijk van personage en draak: Nox en Tenebris zien er allebei precies zo uit, alleen hebben ze natuurlijk twee hoofden op een lichaam


    Als draak:


    Extra: Ze zijn een siamese tweeling en zeer bedreven in Zwarte magie en zijn daar officiële meesters in.
    Specialiteit: De Zwarte magie, de schaduw, de dood etc.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 15:03 ]


    Cookies!

    Ik verander morgen alles, want ik lig ziek op bed met DSje. Zelf maak ik ook nog een veranderaar.


    Weird is Wonderful.

    Soort+Kant: Drakenveranderaar, goed.
    Naam: Julianne Gray.
    Bijnaam: Juul, Juli, Julia.
    Roepnaam: Julia of Juli.
    Leeftijd: 11. (drakenveranderaars - 11 t/m 19!)
    Geslacht: Meisje.
    Uiterlijk: ( foto's komen later.)
    Juli(a) ziet er als mens beschaafd en net uit. Ze heeft erg dure kleren aan, altijd eigenlijk. Ze heeft donkerblonde/bruine haren en lichtblauwe ogen. Ze veranderen van kleur bij seizoenen: Lente lichtgroen, zomer lichtgeel, herfst lichtbruin en winter ijsblauw of lichtblauw. Dat geld ook voor als ze een draak is, maar dan geld het voor heel het lichaam, niet alleen voor de ogen. Ze heeft als draak ook een gifstaart, en kan krimpen of groot worden wanneer zij wil.
    Innerlijk: Ze is een aardig meisje, maar kan heel erg brutaal zijn of gewoon arrogant.
    Extra: Ze is een rijkeluiskindje, maar houdt zich daar niet aan.
    Specialiteit: Boogschieten, messen werpen, afleiden, liegen. In de laatste is ze de beste.

    Degene die een personage heeft gemaakt mag al meedoen (:.


    Weird is Wonderful.

    Kan ik nog meedoen? (:
    Het lijkt me leuk, ik denk alleen dat ik het niet zo snap :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.