• Alweer hoofdstuk 2 ^^
    Volgens mij was iedereen zo'n beetje aan het slapen. Dus nu dag 2!
    Have fun (:

    Klik hier voor het inschrijftopic


    HOOFDSTUK 3
    De personages:

    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    Spyclon - Vince de Capri

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:56 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    [Even reclame xd ik ben begonnen aan een story, het is volgens mij niet heel goed maar willen jullie ee even naar kijken? als je het wilt zien klik dan hier xd

    Vince

    Ik blaas nog even in de soep en nip er een beetje aan, als het niet meer zo warmis neem ik een echte slok en voel de warme tomaten soep door mijn mond gaan. Hmm, lekker.
    Ik kijk even de groep door en mijn blik blijft even hangen op een meisje wat een stuk kleiner is dan de rest. Gister was ze me ook al opgevallen maar richtte ik er niet zo veel aandacht op.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 12:55 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Joey

    Als ik iedereen heb uitgedeeld ga ik naast Lynn zitten. "Hadden we maar een kaart.." zucht ik.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Elianne
    Ik zie dat er niemand meer op me let en ik ga de hut in. Ik leun tegen de muur en sluit mijn ogen even. Ik keek naar de wand voor me en zuchtte. Zouden we dit allemaal overleven?


    Cookies!

    James Oliver Prys

    Ik schud mijn hoofd. 'Nee bedankt ik heb net al gegeten maar ik zal wel bij de rest gaan zitten aangezien niemand me kent.' Grinnik ik en sta op om met haar bij de rest te gaan zitten.

    Lynn Audri.

    Wanneer Joey klaar is met de soep uidelen, komt hij naast me zitten. "HAdden we maar een kaart" Zuchtte hij. "En een postbode" Vervolg ik zijn zin en glimlach even. Ondanks dat ik weet dat we hier toch niet vandaan komen, moet je je maar overgeven aan dit alles en er gewoon iets 'leuks' van maken, toch?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Felicity
    'Nee bedankt ik heb net al gegeten maar ik zal wel bij de rest gaan zitten aangezien niemand me kent.' grinnikt James. Ik knik, 'dat lijkt me wel handig. We zitten namelijk nog wel even met elkaar opgescheept denk ik'. Ik pak zijn hand vast en trek hem mee naar de rest.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James Oliver Pryst

    Tot mijn verbazing pakt ze mijn hand en trekt me mee naar de groep.
    Ik moet een beetje rennen om haar bij te kunnen houden. Ze gaat zitten en
    wat onwennig doe ik het zelfde.

    Joey Evans

    "En een postbode" zegt Lynn en we glimlachen. "Als iedereen klaar is, kunnen we beter onze spullen pakken en verder gaan. Die chauffeur komt toch niet meer terug." zeg ik.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    "Als iedereen klaar is, kunnen we beter onze spullen pakken en verder gaan. Die chauffeur komt toch niet meer terug." Zegt hij. "Noh, je meent het" Zeg ik en geef hem een zachte por in zijn zij.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Felicity
    Ik schraap mijn keel. 'Okee iedereen, dit is James.' begin ik, 'James, dit zijn Lynn, Joey, Vince, JJ, Lisl, Elianne en Iral,' bij elke naam wijs ik de persoon die er bij hoort aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James Oliver Pryst

    'James, dit zijn Lynn, Joey, Vince, JJ, Lisl, Elianne en Iral,' Ik steek mijn hand op en glimlach wat afwachtend. Dan om mezelf een houding te geven haal ik vlug een hand door mijn haar.

    Elianne
    Ik hoor vanuit de hut dat er weer iemand werd voorgesteld. Ik verzit een beetje en kijk naar buiten. We zouden nu ook in een warm hotel kunnen zijn. In een heerlijk warm opgemaakt bed met een verwarming ernaast..


    Cookies!

    Vince

    Ik zie hoe Fee iemand voorstelt, zo te horen ene James. 'Heey,' begroet ik hem tussen het drinken van mijn soep door.


    I only miss you when I'm breathing

    Joey

    Lynn geeft me een por in mijn zij en ik geef haar een por terug. Fee stelt ene James voor. "Hoi" zeg ik tegen hem. Ellie zit zo te zien in de hut.
    "Kom je ook?" vraag ik haar.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    Ik drink mijn soep op, maar hou het bekertje vast. "Hooi" Zeg ik glimlachend tegen de jongen die word voorgesteld door Fee en zwaai even. Ik prik in Joey zijn zij, als ik een por terug krijg.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'