• Alweer hoofdstuk 2 ^^
    Volgens mij was iedereen zo'n beetje aan het slapen. Dus nu dag 2!
    Have fun (:

    Klik hier voor het inschrijftopic


    HOOFDSTUK 3
    De personages:

    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    Spyclon - Vince de Capri

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:56 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Iral

    Een paar mensen zijn weggelopen, naar de bus. Ik kijk om en vraag me af wat ze aan het doen zijn. Dan vang ik een glimp op van Lynn met een koffer.
    Wat? Gaan ze weg?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    Ik glimlach even als ik Felicity zie bewegen met haar heupen, perfect op de maat van de muziek. Ik zie een paar jongeren weg gaan maar richt er niet al te veel aandacht aan, of dat probeer ik tenminste.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    Ik open even mijn ogen en stop met dansen als ik een paar van de jongeren met koffers zie. Ik kijk Vince verbaasd aan, 'gaan ze weg?' vraag ik aan hem terwijl ik mijn shirt weer omlaag doe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joey

    Lynn heeft gelijk, zoals gewoonlijk. Ik loop met mijn koffer naar buiten en loop naar de rest toe. Felicity is gestopt met dansen. "Gaan jullie ook mee? We willen nu namelijk echt vertrekken." vraag ik.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Elianne
    Ook ik had intussen mijn tas gepakt en ik zette hem neer in de sneeuw. Een paar anderen keken ons verbaasd aan, maar ik vond het juist raar dat ze het niet logisch vonden.


    Cookies!

    Iral

    Gisteren had ik niet begrepen dat we nu al weggingen. Toch sta ik op als Joey vraagt of wij meegaan. Ik loop naar de bus, pak mijn grote rugzak van het rek en ga weer naar buiten.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Lynn Audri.

    "Gaan jullie ook mee? We willen nu namelijk echt vertrekken." Vraagt Joey, wanneer hij naar buiten is gegaan. Ik til mijn koffer nogal onhandig op en loop naar buiten. Als ik buiten ben, zet ik mijn koffer even op de grond en kijk de rest aan. Het maakt me niet uit wat ze nu van me denken, maar ik wil gaan. Iral loopt naar binnen en komt weer naar buiten met zijn rugzak.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 18:12 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vince

    Ik schrik nu gewoon, 'Willen jullie nu echt zo onbevoorbereid de Alpen intrekken?' vraag verbaasd met een mond die gewoon open valt. Hoe dom kon je zijn?


    I only miss you when I'm breathing

    Lynn Audri.

    "Willen jullie nu echt zo onbevoorbereid de Alpen intrekken?" Zegt Vince verbaasd. "Wat wil jij dan doen he? Kijken naar een buikdanseres en wachten tot het stopt met sneeuwen?" Zeg ik wat er arroganter uit komt dan bedoeld was.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Joey

    Iral gaat gelukkig ook izjn spullen pakken. Geïrriteerd kijk ik naar Vince. "Heb jij nog wat anders dan? Toevallig een kaart of TomTom? Want behalve onze koffers hebben we niks, en we kunnen echt niet nog een paar dagen hier soep en snoep blijven eten."


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    JJ
    Ik haal mijn tas uit het busje. Net als ik de bus uitstap hoor ik Vince iets zeggen. 'Willen jullie nu echt zo onbevoorbereid de Alpen intrekken?'
    Ik twijfel even, ergens heeft hij wel gelijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    Net als ik weer naast het groepje sta maakt Lynn een geniale opmerking tegen Vince. Ik moet mijn lach inhouden, want dat zou natuurlijk niet leuk zijn voor Vince. Misschien zou ik hem wel kwetsen.
    Ik zeg niets en luister naar de discussie.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Elianne
    'Joey heeft gelijk, als we niet vertrekken raakt het voedsel hier ook op. We moeten alternatieve voedselbronnen vinden.' Zeg ik. Ik pak mijn tas op en doe mijn jas wat beter dicht.


    Cookies!

    Felicity
    Ik zucht even lichtelijk geïrriteerd en geef Vince dan een klopje op zijn schouder. 'Laten we maar gewoon onze spullen pakken. Hier met z'n tweeën achterblijven is ook niet heel handig,' Ik trek even mijn wenkbrauwen op als ik Lynn's opmerking hoor.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 18:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Ga jagen ofzo, dat we in ieder geval genoeg voedsel hebben voor een week reizen!' zeg ik nog voordat de woorden van Fee me binnendringen, als ze dat uiteindelijk toch doen negeer ik ze. In ieder geval nog voor even.


    I only miss you when I'm breathing