• Alweer hoofdstuk 2 ^^
    Volgens mij was iedereen zo'n beetje aan het slapen. Dus nu dag 2!
    Have fun (:

    Klik hier voor het inschrijftopic


    HOOFDSTUK 3
    De personages:

    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    Spyclon - Vince de Capri

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:56 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    [ik moet gaan, doeii <3]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    JJ
    Fee stelt een jongen voor die James heet. 'Hee,' zeg ik tegen hem waarna ik mijn soep verder op drink.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 13:33 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    elianne
    Ik word gewenkt door joey en ik ga de hut uit. Ik glimlach naar james en ga weer zitten.
    'wanneer vertrekken we eigenlijk?' vraag ik.


    Cookies!

    James Oliver Pryst

    Ik groet iedereen terug. Ik voelde me ongemakkelijk maar liet dat niet merken. Met een niets zeggend gezicht kijk ik voor me uit.

    Felicity
    Ik kijk even naar James en zie dat hij probeert te verbergen dat hij zich een beetje ongemakkelijk voelt. 'Dus James, vertel eens iets over jezelf. Hobbies, baantje et cetera,' zeg in na een tijdje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James Oliver Pryst

    'Dus James, vertel eens iets over jezelf. Hobbies, baantje et cetera,' Ik kijk haar verbaast aan. 'Nou uhm ik ben 18 jaar ik geef in het weekend muziek les aan jongeren van 5 tot 15 en door de weeks geef ik honkbal lessen aan jonge talenten en verder uhm ben ik niet heel interesant.' Lach ik en kijk naar haar. 'En vertel jij eens iets over jezelf.'

    Felicity
    'Nou uhm ik ben 18 jaar ik geef in het weekend muziek les aan jongeren van 5 tot 15 en door de weeks geef ik honkbal lessen aan jonge talenten en verder uhm ben ik niet heel interesant.' lacht hij waarna hij me aankijkt, 'En vertel jij eens iets over jezelf.' 'Ehm, ik heb net havo afgerond maar ik heb nog geen idee welke studie ik wil gaan doen. Ik zit op dansen en voetbal. Oja, en ik ben verslaafd aan Starbucks chocolademelk. Voor de rest ben ik niet echt interessant'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Mag ik een samenvatting? En waar kan ik inspringen?]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Diapal schreef:
    [Mag ik een samenvatting? En waar kan ik inspringen?]


    [iedereen zit een beetje zijn/haar soep op te eten. Iral kan anders wel een gesprekje aanknopen met JJ, die doet nu toch niks]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Oké, bedankt.]

    Iral

    Eigenlijk heb ik geen honger, maar dat heb ik meestal in de ochtend. Ik dwing mezelf om een paar lepels soep naar binnen te werken. De soep is niet van al te beste kwaliteit, maar ja, het is beter dan niets.
    Ik kijk de groep even rond en richt me tot de mensen die ik nog niet ken. Dat zijn er best wel veel. Eigenlijk ken ik alleen Lindsey en Lynn nog maar. En die jongen van gisteravond, volgens mij heet hij Joey.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Celeste

    Ik drink nog wat soep en kijk om me heen. Wacht ! Ik heb handschoenen en beenverwarmers meegenomen. Ik loop vlug naar mijn tas en haal alle dingen die ik had eruit. 2 paar beenverwarmers en handschoenen dus. 1 paar doe ik om mijn benen en het 2e paar om mijn armen. De handschoenen die ik om mijn hoofd, nee, ik doe ze aan mijn handen, duh. Ik ga weer zitten en kijk om me heen. Niets te doen hierzo. "Okay, we moeten elkaar eens leren kennen want volgens mijn gaan we hier nog lang zitten".

    Lynn Audri.

    "Okay, we moeten elkaar eens leren kennen want volgens mijn gaan we hier nog lang zitten" Zegt een meisje. "Als iedereen nou iets verteld over zichzelf?" Stel ik voor met een glimlach. Dan weten we tenminste wat iedereen graag doet en waar ze goed in zijn. En hoe oud ze zijn.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 14:00 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vince

    'Als iedereen nou iets verteld over zichzelf?' stelt het kleinere meisje voor. Ik knik even, 'Goed idee, wie begint?' vraag ik, ik kijk even de groep rond en naar alle gezichten die ik nog niet ken.


    I only miss you when I'm breathing

    Elianne
    'Oke,' Begin ik. 'Ik ben Elianne, oftewel Ellie, ik ben zeventien en ik verkocht suikerspinnen.'


    Cookies!

    Celeste

    "Ik zal wel nu, ik ben Celeste 17 jaar en was op zoek naar een vakantiejob waar nu niet veel van in huis zal komen".