• Hii!

    Uh, eigenlijk ga ik rollen weggeven, een titel vragen en mijn quizlet promoten dus zette ik het maar bij promotie...

    Maar, wat dan ook. Mijn nieuwe verhaallijn gaat over het populairte meisje in school dat in de zomervakantie een auto-ongeluk kreeg en daardoor in een rolstoel zit. Als ze terug komt op school laat iedereen haar vallen buiten een jongen: de emo-jongen van een klas hoger. Hij was al een tijdje verliefd op haar maar durfde het niet te zeggen omdat hij nou eenmaal emo is. Maar de jongen is manisch-depressief [ http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=1245 ] en op een dag wordt het zo erg dat hij zelfmoord probeerde te plegen maar dat mislukte. Hij komt in een instelling terrecht. Maar wat als het meisje dan niemand meer heeft? Wat als ze zelf depressief word en dan nog erachter komt dat zij hem ook leuk vind...?

    Rollen:

    Verassing een; iPod
    Verassing twee; Flo
    Verassing drie; DonEdHardy
    Verassing vier; Rawrrx3

    Bekendmaking rollen:
    Verassing een; het meisje (dohh)
    Verassing twee; zusje van de jongen
    Verassing drie; Gitariste bij de band van je jongen
    Verassing vier; zusje van de jongen


    xByee


    What's wrong whit loving someone?

    Verassing: 4
    Naam: Rachel
    Leetijd (min 13 max 16!!!): 15
    Plaatje: http://bittenandbound.com/wp-content/uploads/2008/04/blake-lively-_9.jpg
    Hobby's: Muziek maken,kleding ontwerpen,voetballen,schrijven
    Karakter: Koppig,zorgzaam,gek,lief
    Tekstje:
    Hee,ik ben Rachel en ik ben 15 jaar jong.
    Ik ben gek op voetbal en schrijven. Maar ook op muziek maken en kleding ontwerpen. Ik speel ook gitaar en zing. Ik kan niet zonder mijn liefste gitaar en mijn schetsboek vol met ontwerpen en teksten.
    Ik ben een vrij koppig persoon en ben knettergek. Maar ik ben ook heel lief en zorgzaam.
    Ik hoop de man van mijn dromen te vinden en met hem te trouwen en kindderen krijgen,maar of dat gaat lukken? We zien het wel
    Titel voor de serie: And now everything is gone
    Wat vind je van het idee?: Heel mooi. Het raakte me:O Heel raar


    Music is the new sex

    Verassing: 2<3



    Naam: Audrey lauren



    Leetijd (min 13 max 16!!!): 15



    Plaatje:
    http://media.photobucket.com/image/hannah%20beth/alexevansissohot/l_d48f7c8fcc38a1cf4fe4bf00dd584dc1.png?o=7



    Hobby's: Streetdance



    Karakter: Gevoelig, bitchy



    Tekstje:
    Hyee

    Audrey Lauren is de naam en 17 is dit meisje.Al is een Bitch, heeft ego en is hyperactief. Ik ben verslaafd aan Guys & alcohol.Der hobby is Streetdance en Guitaar spelen kan ze als de beste. Ik laat me niet doen en ik kom op voor mezelf.Verder Geef ik veel feestjes en geniet ik van het leven.

    BBB x.



    Titel voor de serie:
    i'm nothing anymore?
    [ben ik niks meer?]





    Wat vind je van het idee?
    O R I G I N EE L Ö
    nog nooit eerder gezien
    Prachtidee

    sorry hoor , maar ik heb wat te veel op reageren geduwd xd

    ik kan deze niet verwijderen :s

    Verassing: Verassing 1of2of3

    Naam: Angel

    Leetijd (min 13 max 16!!!): 15

    Plaatje: http://media.photobucket.com/image/katie%20babyfayce/babyfayce160/l_a2d8ac13b16aca3277acf076d5ba5ac2.jpg?o=69

    Hobby's: Lol maken, Melig zijn, Mensen helpen, Voetballen, Nagelak, Dansen, En muziek beluisteren

    Karakter: Lief&Aardig -> Tegen mensen die ze kent, Fel&Bitchy -> Tegen mensen die ze niet kent, Vol vertrouwen, Betrouwbaar, Vol medelijden Melig

    Tekstje:

    Hellow Beautys <3333

    Ik ben Angel en 15 jaar.
    Ik ben een betrouwbaar persoontje, en laat niet zomaar iemand stikken.
    Ik heb een enorme verslaving aan Lolly's en aan Nagelak.
    Dus, Don't TOUCH THAT BIATZZ ^-^.
    Ik heb daarbij ook nog een hekel aan levende barbie poppen en aan spinnen.
    Ik krijg er gewoon weg de kriebels van, dus breng het niet in mijn buurt!
    Maar ik ga weer

    Doeii Beautys <3333

    Titel voor de serie: A Depresief Life. of
    A gehandicapt Girl And A depresief Boy.

    Wat vind je van het idee? Leuk ^-^
    I ADORE IT<33333


    Take My Hand Take A Breath ...

    Rollen zijn bekend :]


    What's wrong whit loving someone?