• De tittel zegt al genoeg.En tegen de ouders zeggen of leerkrachten is geen oplossing.

    Er met je vrienden over praten en dat dan samen tegen haar gaan zeggen. En zeker ook zeggen dat jullie haar steunen.

    Geen enkel leeghoofd(srr) da mij kan helpe ? -.-

    Er met je vrienden over praten en dat dan samen tegen haar gaan zeggen. En zeker ook zeggen dat jullie haar steunen.

    maar ze weet het al over haar eige.Maar ik heb bang dat het haar dood ga worde.

    Met haar erover praten en steunen zodat ze er weer bovenop zal komen. Of met haar naar de dokter gaan en anders met me vrienden haar helpen <3


    I do not hook up.

    (...)
    maar ze weet het al over haar eige.Maar ik heb bang dat het haar dood ga worde.

    dat zal niet egt haar dood worden (mijn ma is manisch)
    ga met haar naar een psycholoog

    (...)
    dat zal niet egt haar dood worden (mijn ma is manisch)
    ga met haar naar een psycholoog

    Dan wete haar ouders het ook ineens.

    (...)
    Dan wete haar ouders het ook ineens.

    veel kan ze er niet aandoen dat ze manisch is
    het is mss het beste dat haar ouders het weten

    Is het echt noodzakelijk dat haar ouders er niets van weten?


    Mew <3

    Is het echt noodzakelijk dat haar ouders er niets van weten?


    als ze nooit iets tegen haar ouders zegt over hoe ze haar voelt,over problemen en van dat gedoe.En ineens met zo iets afkomt is da ni echt een goei idee.En gaan ze natuurlijk gelove dat het ni zo is.

    (...)

    als ze nooit iets tegen haar ouders zegt over hoe ze haar voelt,over problemen en van dat gedoe.En ineens met zo iets afkomt is da ni echt een goei idee.En gaan ze natuurlijk gelove dat het ni zo is.

    Ze zijn slechte ouders als ze het niet geloven. Ik denk dat ze toch bter eerst met haar ouders kan praten en dan naar de psycholoog.
    En anders kun je gewoon niks doen. Het is dat of niets, denk ik..


    Mew <3

    (...)

    als ze nooit iets tegen haar ouders zegt over hoe ze haar voelt,over problemen en van dat gedoe.En ineens met zo iets afkomt is da ni echt een goei idee.En gaan ze natuurlijk gelove dat het ni zo is.

    ik vind ze maar slechte/domme ouders als ze niet merken dat ze manisch is

    (...)
    ik vind ze maar slechte/domme ouders als ze niet merken dat ze manisch is


    Maar het valt echt niet op bij haar.Ze heeft mij da zelf verteld.maar ze lacht altijd,en die doe altijd echt mega vrolijk net alsof ze de gelukkigste persoon op aarde is.

    Is het bewezen dat ze manisch depressief is?

    Wat je kan doen is haar in de gaten houden..dat ze geen domme dingen gaat doen (denk aan zelfmoord)...ik weet denk ik wel hoe je je voelt, omdat mijn vader het ook heeft. Het waren echt de verschrikkelijkste periodes uit m'n leven (manie en depressie meegemaakt, kort achterelkaar) Nu gaat het gelukkig weer goed.

    Heeft ze al medicijnen?, professionele hulp?

    Sterkte!(flower)


    It's heavy but you are not the only one

    (...)

    Maar het valt echt niet op bij haar.Ze heeft mij da zelf verteld.maar ze lacht altijd,en die doe altijd echt mega vrolijk net alsof ze de gelukkigste persoon op aarde is.

    manisch depressief is wel iets anders dan gwn depressief, want als je manisch bent dan voel je jou ook alsof je de gelukkiste persoon op aarde bent

    (...)

    Maar het valt echt niet op bij haar.Ze heeft mij da zelf verteld.maar ze lacht altijd,en die doe altijd echt mega vrolijk net alsof ze de gelukkigste persoon op aarde is.


    Als je eenmaal depressief bent of manisch kan je dat moeilijk onderdrukken lijkt me..
    Het gaat echt wel opvallen.


    It's heavy but you are not the only one