• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..

    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Perrie Louise Edwards || ADHD - MissStoran
    - Ariana Grande || drukte en haar problemen op psychisch gebied - Pharell

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - precilla watson - MissStoran en Sylvesti

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Probleem (Bijv. Agressie probleem, meerdere persoonlijkheden:
    Hoelang zit je al in de inrichting? (Nieuw, paar weken enz.):
    Extra:

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 13:15 ]


    El Diablo.

    IKKE CHER LLOYD


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Haha, ofcourse ;p


    El Diablo.

    Naam: Zayn Javadd Malik
    Leeftijd: 20.
    Karakter: Zayn is een mysterieuze jongen, die eigenlijk best stil is. Nou ja, niet altijd.. Als hij het ergens niet mee eens is laat hij het duidelijk merken. Een van zijn bekendste karaktereigenschappen is dat hij erg ijdel is, maar dat weet serieus iedereen. Hij houdt erg van muziek en kan als hij muziek luistert volledig in zijn eigen wereldje komen. Zayn is soms best afwezig..
    Uiterlijk:


    Probleem: Zayn heeft een ernstige vorm van faalangst. Hij zong en danste zoveel, alleen om de beste te zijn en te blijven. Hierdoor verwaarloosde hij alles wat niet met zijn carrière te maken had. Zijn vriendschappen, familie, voeding. Hij is vaak flauw gevallen omdat hij te weinig had gegeten. Iedereen werd bezorgd en brachten hem naar de inrichting.
    Hoelang zit je al in de inrichting?: 1 maand.
    Extra: /

    Naam: Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro
    Leeftijd: 28.
    Karakter: Cristiano staat bij haters bekend als arrogant en egoïstisch. Het is niet heel erg, maar hij is toch wel een tikkeltje arrogant. Hij is best charmant en een echte flirt. Zijn echte vrienden zou hij ondanks zijn agressie geen vlieg kwaad doen, maar de rest moet oppassen wat ze doen bij hem. Hij kan zich soms trouwens best goed inhouden, maar soms ook niet. Ook is hij best ijdel. Hij is niet bang om zijn mening te uiten, het boeit hem ook niet echt of jij een andere mening hebt. Hij zal er toch bijna altijd bij blijven dat hij gelijk heeft.
    Uiterlijk:



    Probleem: Agressiestoornis. Het begon een jaar geleden al erger te worden, steeds meer spelers werden door hem getackeld en op het laatst was het zo erg dat er vechtpartijen waren tijdens de trainingen of in de kleedkamer.
    Hoelang zit je al in de inrichting?: 5 maanden.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 13:34 ]


    El Diablo.

    Naam: Cher Lloyd
    Leeftijd: 19 Jaar
    Karakter: Cher is eigenlijk een aardig meisje die haarzelf is. Vele mogen haar niet, juist omdat ze zich niet voordoet als iemand anders. Dat vindt ze totaal belachelijk. Cher is heel creatief en vocaal muzikaal. Ondanks dat iedereen Cher wel mag, kan ze soms erg arrogant doen. Ze maakt vaak rotopmerkingen en zegt wat ze van iedereen vindt. Soms een pluspunt, maar ook is het soms een minpunt.
    Uiterlijk:


    Probleem (Bijv. Agressie probleem, meerdere persoonlijkheden: Toen Cher op het podium stond, hoorde ze ineens allemaal stemmen in haar hoofd. Ze dacht dat het haar fans waren maar na het concert hoorde ze, ze weer. Uiteindelijk begon ze elke dag meer te gillen en werd ze steeds banger. Haar management heeft haar naar de inrichting gestuurd.
    Hoelang zit je al in de inrichting? (Nieuw, paar weken enz.): Nieuw
    Extra: Cher is diep van binnen nogsteeds haarzelf. Nog altijd veranderd ze elke maand haar kapsel, of elke week, en draagt dezelfde soort kleren. Als Cher druk in gesprek is met iemand, kan ze zomaar gaan gillen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik weet geen probleem voor Zaynie o.o


    El Diablo.

    Mag ik Candice Swanepoel en Ashley Benson reserveren? Ik weet nog niet wie van de twee ik wil (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ofcourse!


    El Diablo.

    Naam: NIall James Horan
    Leeftijd: 18
    Karakter:Niall is een rustige en zelf terug getrokken jongen. Hij hield van zijn werk; optreden maar zijn haat werd te erg voor hem. In het begin ging het redelijk goed omdat de jongens er waren voor hem maar uiteindelijk ging het slechter en slechter en hij zag alleen nog maar de haat. Hij is gestopt met One Direction omdat hij vond dat hij het verpeste voor de boys. Hij trekt zich teveel aan van haat en negatieve dingen dat hij de positieve dingen niet meer ziet. Het is een hele lieve jongen voor de rest.
    Uiterlijk: ik ben te lui voor een plaatje, vuil blond haar, fel blauwe ogen, gemiddelde lengte en erg mager.
    Probleem (Bijv. Agressie probleem, meerdere persoonlijkheden:Niall is zwaar depressief en heeft een eetprobleem
    Hoelang zit je al in de inrichting? (Nieuw, paar weken enz.):Nieuw
    Extra: Hij kent zayn maar weet niet dat ie daar ook ies

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 15:54 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    mag ik Doutzen Kroes en mag je ook niet beroemden aan maken die daar ook heen moeten?


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    er moeten toch ook begeleiders zijn lijkt me


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Xerces schreef:
    mag ik Doutzen Kroes en mag je ook niet beroemden aan maken die daar ook heen moeten?


    Doutzen mag! En nee, sorry. Het is zeg maar alleen voor beroemdheden.. Je kan wel een begeleider maken?


    El Diablo.

    hahha Denize er is drama wie doen er mee???
    Wij haha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Malino schreef:
    (...)

    Doutzen mag! En nee, sorry. Het is zeg maar alleen voor beroemdheden.. Je kan wel een begeleider maken?


    Dan reserveer ik ook een begleider


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    hihaaaaaaaaaaaaaaa zeg mijn idee

    kunnen we niet gewoon beginnen als Xerces haar begeleider heeft dan kan die de 2 nieuwe ontvangen en voorstellen en de andere zaten op hun kamers ofwat.

    slapen ze in hun eentje op een zaal of meer persoonskamers? trolol dan wilt nialler niet met ronaldo denk ikxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mwahahaha, wat is het leukste.. 1 persoonskamers of twee persoons XD


    El Diablo.