• hey Leute!

    Wie gaat er allemaal op vrijdag 27 april naar walibie world??
    Want wij gaan er met de klas naar toe en we mogen dus vrij rondlopen in het park. En het lijkt me wel leuk om daar wat mensen van Q te ontmoeten als ze daar toch naar toe gaan.

    p.s: ik betaal niks! de mensen moeten er gewoon die dag bijv. naar toe gaan.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Nope,dan ben ik in Leuven. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    No, can't.

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 19:52 ]

    Nee, ik ging er vorig jaar wel heen, op 27 april of 29 april, weet niet meer zeker. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    gaan er echt geen mensen dan naar toe die op Quizlet zitten? of weten jullie het gewoon nog niet?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Nupps. ~ You can't find me there.
    Ik vind Walibi zoiezo toch al niets vanwege dat ik er zovaak geweest ben & ik heb het niet zo op pretparken enshit. So sorry, girl. I'm not comin'.

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 17:55 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb school dan(:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    gaan er dan nog mensen heen?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    School & ik ga die dag naar Portugal (: Walibi is wel vrij dichtbij voor mij. Drie kwartier rijden of zo.


    Destroy what destroys you.

    Szerelem schreef:
    gaan er echt geen mensen dan naar toe die op Quizlet zitten? of weten jullie het gewoon nog niet?


    Wij gaan dan naar Disneyland parijs.
    Als het nog door gaat. Gebrek aan deelnemers


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    I can't, ik ben dan in Parijs.

    sorry, die dag kom ik terug van mijn uitwisseling


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    jammer dat er niemand komt. mensen veel plezier met wat jullie ook gaan doen die dag!!(Y)


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    walibie was te gek! we kwamen daar aan met de bus en er stonden vet veel bussen van scholen! is er echt niemand van Q geweest?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.