• - T H E R E V E N G E G A M E S - •



    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    1 dag voor de spelen; in het Capitool's verblijf gebouw; iedereen is zich lichamelijk en geestelijk aan het prepareren. Iedereen mag vrij non-stop trainen in de trainingszalen van het Capitool's gebouw. Er worden geen cijfers gegeven, waardoor de strijd nóg onvoorspelbaarder wordt. Wanneer de tributen in de Arena moeten, zal er een melding worden gemaakt door de spelmaker/topicbeheerdster.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1.
    Wanneer ik op het knopje heb gedrukt, verschijnt de lift al snel. Ik stap in en suis met een noodvaart naar beneden. Nog steeds had ik geen pact kunnen sluiten. Mijn mentor zei dat ik het nodig zou hebben om te overleven. Zelf vond ik het maar onzin. Mijn hele leven had ik al getraind voor de spelen. Toen het Capitool in het begin aankondigde dat de toen nog genaamde Hongerspelen werden gestopt was ik zelfs bijna licht teleurgesteld. Met een al wat beter gevoel stap ik de lift uit. recht voor me stond mijn district genoot, Destiny. Haar bruine haren glommen in de felle tl-balken. Ik strekte mijn nek en liep naar het onderdeel knopen.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 19:39 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Jonathan Walker || District 11
    Zuchtend loop ik de trainingzaal binnen, en loop lachend voorbei het planten onderdeel gelijk naar het boogschieten. Ik zeg hallo tegen Freya, ik zie dat zij hier al aan het oefenen is. dat betekend dat ik door kan lopen naar het zwaardvechten.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Noëmi - district 12

    Ik had er genoeg van. Een aantal iets geavanceerde knopen had ik in verloop der tijd onder de knie gekregen. Voor de rest had ik veel te veel tijd nodig en wanneer de tijd kwam, zou dat mijn kop kunnen kosten. Dat zou ik willen vermijden.
    Met een sprong kwam ik overeind en liet mijn ogen door de zaal heenglijden. Ik besloot om mijn klim en klauter skills maar weer even op te frissen. Ik schoot naar voren en sprong op een kast. Met een lichte duikeling dook ik op een hoog rek af en klom behendig naar boven.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 19:36 ]

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Inmiddels waren de eerste districten ook binnengekomen. Bij de tributen van district 1 blijf ik even staren. Ik slik even als ik ze zie, aangezien ze er getraind, geforceerd en absoluut níet bang uitzien. Maar daarna richt ik me weer op de bessen. Nadat ik klaar ben ga ik naar het vechtonderdeel, waar ik, zoals verwacht onwijs goed in ben. Dat zal er al van jongs af aan in.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 19:41 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Thalia Maple Keynes || District 7

    Ongeduldig ijsbeer ik door de veel te grote kamer, alles hier is veel te groot ik zou zo graag terug willen naar district 7 maar de kans is groot dat ik daar nooit meer terug kom.
    Een harde klop klinkt door de kamer "Ik kom al" mompel ik en loop langzaam door de deur heen.
    Alles hier heeft mijn vrolijkheid weg gehaald, normaal zou ik nu door de straten aan het huppelen zijn.
    De lift deur staat al open en langzaam stap ik erin wanneer ik bij de trainingszaal aan kom kijk ik de ruimte rond, ik begeef me naar het onderdeel messen werpen.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    [ Ze heeft bruin haar]

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Terwijl ik met de dubbele zwaarden aan het trainen was keek ik om me heen, Valor, mijn district genoot. Hij ging naar het onderdeel knopen en ik schonk er verder geen aandacht meer aan. Ik zelf bleef oefenen met de zwaarden, iets wat ik al sinds ik klein was deed. De training zaal begon al aardig vol te stromen maar ik concentreerde me op de zwaarden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1.
    Als ik bij het onderdeel aankom loopt er net een klein, maar niet jong, gebouwd meisje weg. In de kleermakerzit zak ik neer naast een trainer. Hij legt me uit hoe ik een schootsteek moet maken. Na een kwartiertje proberen heb ik het onder de knie. Nonchalant kijk ik om me heen. De trainingszaal loopt langzaam vol. Ik zucht en begin aan een volgende knoop waarmee ik volgens Fenthus, de trainer die me helpt, konijnen en dergelijke diertjes mee kan vangen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Freya Aprilynne Persyn, district 11:

    Ik zie Jonathan doorlopen naar het zwaardvechten, ik kon het best goed vinden met mijn districtgenoot, we kenden elkaar niet echt, maar hij was vriendelijk. Ik liep hem achterna en hoopte van harte dat ik geen boog in handen zou krijgen, maar om het even welk ander wapen, ik kwam niet in de buurt van de doelwitten...
    Ik nam een zwaard dat niet te lang was -net als ik, met m'n meter 60- en liep op hem af. Hij merkte me niet, daar zo hij op moeten trainen.
    'En garde!' riep ik, hij draaide zich vliegensvlug om.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi - district 12

    Ik genoot terwijl ik door de zaal vloog: van touw naar touw sprong, van rek naar rek, van kast naar kast. Ik werkte zo snel en geruisloos mogelijk als ik maar kon. Mijn lichaamsbouw - tenger en vrij klein - werkte absoluut in mijn voordeel. Ik had een goede conditie en kon dit uren volhouden.
    Mijn oog viel, na een sprong die op een haar na net niet mislukte en ik mijn vingers nog net aan de kast kon vastgrijpen, op het boogschietonderdeel. Er was al een tribuut aan het trainen. Ik kon niet wachten om de boog op mijn pees te leggen en de vlijmscherpe punt door de doelen heen te boren. Daar lag absoluut mijn talent.
    Ik hees mezelf soepel de kast op.

    [Sorry ;$ Aangepast.

    Ik wil graag een pact sluiten, voor mij hoef je geen beroeps te zijn. Als je interesse hebt graag even pb'en.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Jonathan Walker || district 11
    Na een stuk of tien keer geslagen te zijn met een houten zwaard besluit ik dat het tijd word voor camoufleren, ik zie de meisjestribuut uit 1 al handig met dubbelen zwaarden oefenen en voel me erg slecht. ik ga naar het onderdeel touwknopen en merk dat ik hier nog hard aan moet werken.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    De tributen van district 11 waren erbij gekomen, Freya en Jonathan als ik het goed had. Ze daagde elkaar uit, ik schonk niet veel aandacht aan hun en concentreerde me weer, ik legde de dubbele zwaarden weg en begon toen de dolken te werpen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8

    Als ik de begeleider er uit heb gespeeld bedank ik hem vriendelijk voor zijn lessen en ga ik naar het klimmen. Vroeger was ik goed in bomen klimmen, herinner ik me terwijl ik begin te klimmen op de wand.
    Helaas ben ik het wat verleerd, maar naarmate de obstakels moeilijker worden des te meer ik gefocust raak en me beter concentreer.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Freya Aprilynne Persyn, district 11

    'Blijven trainen!' riep ik Jonathan nog na, ik had hem ingemaakt, hard. Hij liep door naar camoufleren, daar had ik geen probleem mee, dus bestudeerde ik nog meer voedsel, dat was altijd nuttig. Nadat ik de meest voorkomende eetbare bessen en wortels bestudeerd had, keek ik rond, mijn blik viel op knopen...
    Ik prutste met de moeilijkste knoop die de trainer me kon leren, mijn beide polsen zaten aan elkaar gebonden, perfect, als dat me bij iemand anders ook zou lukken...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jonathan walker || District 11
    Het touwknopen en camoufleren ging me wel goed af... denk ik.
    Ik ga ervan uit dat dit skills zijn die ik in de arena nodig zal hebben.
    ik zie dat Freya best wel wat moeite heeft met een knoop die ik binnen twee minuten doorhad. ik besluit het haar uit te leggen!


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.