• - T H E R E V E N G E G A M E S - •



    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    1 dag voor de spelen; in het Capitool's verblijf gebouw; iedereen is zich lichamelijk en geestelijk aan het prepareren. Iedereen mag vrij non-stop trainen in de trainingszalen van het Capitool's gebouw. Er worden geen cijfers gegeven, waardoor de strijd nóg onvoorspelbaarder wordt. Wanneer de tributen in de Arena moeten, zal er een melding worden gemaakt door de spelmaker/topicbeheerdster.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Frederick Smith, district 5:

    Ik zag Violet nog steeds niet, ik zou later wel met haar praten, alleen.
    Ik richt me op de touwen, maar ik raak geen meter van de grond, ik stopte er maar mee voor iedereen me ging uitlachen. Ik was een wetenschapper, geen vechter, grr.
    Ik liep naar het messen werpen, dan kon ik mijn woede tenminste wat naar buiten gooien. Ik was zo kwaad dat ik nog raak gooide ook, als die pop zou kunnen bewegen, dan kwam ze nu niet ver mee, ik had de enkel geraakt.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1.
    Ik moest wat eten. Ik drukte weer op het knopje naar de traingszaal waar volgens mij ook een kantine was. Voorzichtig stond ik op en steunde op de leuning langs de glazen muur van de lift. Beneden liep ik zo nonchalant mogelijk naar de kantine. Er waren verschillende maaltijden. Warm, koud, veel of weinig. Het kon allemaal. Ik zuchtte en maakte een keus. Het werd een pasteitje met een salade van een vrucht die ik niet kende. Het rook zoet en was fel oranje. Ik liep naar een van de hyper-tech tafels en maakte het me gemakkelijk. De stoel was bekleedt met rood leer en rook net als alles nieuw. Het eten smaakte maar was iets te heet. Ik verbrande mijn tong en vloekte zachtjes in mezelf.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Freya Aprilynne, district 11:

    Ik doe nog een paar onhandige zwaardbewegingkjes om de schijn hoog te houden en ga dan achter Jonathan aan. Ik loop de lunchzaal in, neem een chocolademelk en een broodje. Jonathan at ook iets eenvoudigs, om straks nog hard te kunnen trainen, ik plofte naast hem neer.
    'Goed gedaan!' complementeerde ik voor zijn gelijk stand. 'Wat wil je straks nog doen?' vroeg ik terwijl ik een slok nam van de dampende kop.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe district 12

    Ik gebruikte alle bogen die er liggen, schoot keer op keer de pijen recht op het doel af. De eenalaatste miste ik bijna omdat ik afgeleid werd door Frederick uit district 5. Zijn gezicht stond gefronst en kwaad en mistte zijn doel.
    Afleiding. Dat kon ik niet gebruiken. Ik zette mijn gedachtes weer op een rijtje en focuste mezelf weer.

    Darius schreef:
    [Reactie zodat het topic in mijn topics komt te staan :3]

    [Waarom zijn jullie zo snel D:]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jonathan Walker || District 11
    Freya komt naast me zitten, ik vraag of haar broodje wel te eten is.
    Zij antwoord dat ze het eten hier wel lekker vind. ik schud afkeurend mijn hoofd. Freya vraagt wat ik straks wil doen ik vraag:'Wat is er allemaal nog te doen wat wel van pas zou kunnen komen'.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1.
    Nadat het eten wat is afgekoeld eet ik het gulzig op. Ik kon beter met een volle buik de spelen ingaan. Snel bestelde ik nog een kop koffie en een verse chocolade muffin. Ik was gewend aan dit soort heerlijke delicatesse's doordat mijn vader afstamde van het Capitool. Hij en mijn oma konden dit soort heerlijke maaltijden voorbereiden. De gedachte aan mijn familie deed me slikken. Ik zuchtte en nam een slok van mijn zwarte bonen koffie.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Freya Aprilynne, district 11:

    'We kunnen niet allemaal genoeg eten gehad hebben,' klaagde ik toen ik de afkeurende blik zag. 'Ik leefde op halfrot fruit, ik had amper broodjes gegeten voor ik hier kwam,' mompelde ik nog.
    'En, hoe goed kan jij in bomen klimmen? Ooit gedaan? Ooit messen gebruikt om fruit van een boom te gooien?' vroeg ik plagerig, ik had geen probleem met hem, het was niet zijn schuld dat ik amper eten had...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jonathan Walker || District 11
    Ik geef geen antwoord en loop geirriteerd weg. waarom was alles hier zo anders en zo moeilijk. en waarom zie ik andere tributen feilloze acties met wapens doen terwijl ik amper een zwaard vast kan houden. mijn persoonlijke speech heeft me motivatie gegeven. ik ren terug naar de trainingszaal en begin met pijl en boogschieten, en merkte dat dit iets is waar ik niet zo slecht in ben.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 20:34 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Doylee Benratt
    De behoefte om te gaan trainen zorgde voor een domper. Ik voelde me ellendig en het liefst kroop ik weg in één van de vele, ongebruikte donsbedden.
    Zonder echte dorst liet ik langzaam de inhoud van een flesje water mijn keel in glijden. Vervolgens haalde ik mijn vingertoppen door mijn lange, okerkleurige haren. Ik was het slechtst in camouflage, maar met een drietand was ik uitzonderlijk fenomenaal. Met een onzeker glimlachje omsloten mijn fragiele vingers de lemmet, om vervolgens de drietand door de keel van een dummie te werpen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Freya Aprilynne, ditstrict 11:


    Jeesh, die had ook een kort lontje, note voor in de arena: maak Jonathan Walker nooit kwaad...
    Ik richtte mijn blik onopvallend op de jongen van district 1, hij zag er niet helemaal in orde uit, maar waarom kon het me schelen, hij zou me toch vermoorden en ik hem, als ik de kans had...
    Ik liet mijn eten staan en ren achter Jonathan aan, ik had hem nodig, maar ik voelde me ook oprecht schuldig, het was zijn schuld niet...
    Hij stond bij het boogschieten: 'Jonathan!' smeekte ik voorzichtig, 'Ik bedoelde het niet zo, ik weet dat het jouw schuld niet is, alsjeblieft, praat tegen me!'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik ging van het klimmen naar het boogschieten. Noëmi als ik het goed had was daar ook bezig. Ik probeerde zo min mogelijk contact te hebben met andere, ze konden me afleiden en mijn doel manipuleren. Met andere woorden ik kon er zo geweest zijn. Ik pakte een pijl en boog en begon toen te schieten. Het hart had ik meteen geraakt een klein glimlachje sierde mijn gezicht terwijl ik toch verder bleef schieten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1.
    Met een volle maag stond ik op en liet mijn dienblad in een groot apparaat glijden. Een rommelend geluid volgde en toen staarde het zelfde zwarte gat me weer aan. Ik zuchtte en liep weer naar het trainingscentrum. Ik had geen zin meer om mijn energie te verbruiken. Deze ene dag zou het verschil tussen leven en dood toch niet maken. Ik wandelde naar een grote witte deur. Door het glas wat er in zat zag ik erachter een grote zieke zaal. Mijn ogen gleden verder. Een paar stappen van ij vandaan stond een meisje met een drietand te trainen. Het zag er indrukwekkend uit.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Jonathan Walker || District 11
    Ik ben mijn kleine uitbarsting al weer vergeten als Freya aan komt rennen, ze verontschuldigt zich de heletijd, ze begint zachtjes te huilen en mompeld de heletijd 'ik bedoelde het niet zo... ik bedoelde het niet zo'
    ik probeer haar te troosten door te zeggen dat het niets was.
    'Freya, ik heb eindelijk iets gevonden buiten plantenkennis waar ik niet dieptriest in ben... ik kan best aardig boogschieten'.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [Waar kan ik inspringen met mijn mentor of stylist? :3]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.