• Hallo,
    ik zoek leuke stories om te lezen.
    Het onderwerp maakt me niet veel uit, fanfic, onbekende personen, het is allemaal welkom.
    Ik hou wel van langere hoofdstukjes, dat leest vlotter (:
    Alvast bedankt<3


    Blood will always be thicker than water • The Hunger Games
    Hoe zou jij reageren als je samen met je broer of zus zou worden uitgekozen om je district te vertegenwoordigen in de spelen?
    Als je word gedwongen om elkaar te moeten doden?
    Als je weet dat het capitool vol vermaak kijkt hoe kind voor kind sterft en jij binnenkort ook zo'n kind bent dat sterft. Zou je samen met je broer of zus werken? Zullen jullie samen anderen doden? Of zal je voor hem of haar sterven zodat de ander de spelen kan winnen? Of zal je toch als het erop aankomt de ander doden?

    Dit is het verhaal van Bailey Mooys 16 jaaren Quin Mooys 13 jaar.


    Bailey


    Quin

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 22:11 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times... If one only remembers to turn on the light.

    AdoreMalfoy schreef:
    (...)


    Lol ik zou graag lezen, maar helaas... Ik schijf dit verhaal samen met u xd x

    Vrenaify schreef:
    (...)

    Lol ik zou graag lezen, maar helaas... Ik schijf dit verhaal samen met u xd x

    Omg ik ben echt dom ik had helemaal niet gezien dat het topic van jou was :$


    Happiness can be found, even in the darkest of times... If one only remembers to turn on the light.

    That Game What They Call: The Hunger Games ~ Zayn J. Malik and The Hunger Games

    Het zweet brak me uit,
    Ik kon wel gillen,
    gillen van angst,
    maar ik deed het niet,
    in plaats van liep in naar voren,
    richting het gebouw,
    richting mijn dood,

    ~Based on the movie: The Hunger Games,
    One Direction has never existed,
    Spoken in English, Written in Dutch,
    Hoofdstuk OO1 bij 10 abo's,

    ---

    That Boy Behind My Evil Face ~One Direction~

    You think I hate you,
    But you don't know me enough to know,
    That there is another boy,
    Behind my evil face,
    And that boy,
    Thats me..

    ~Engels gesproken, Nederlands geschreven


    "So I use my voice, I'll be so fuckin' rude. Words, they always win, but I know I'll lose..."

    When Authority speaks - The Hungergames fanfiction

    Ik ben verkocht aan de hongerspelen, seriously: geweldige serie. Maar wat ik me afvroeg; what the hell happened to Europe? En wat dacht jullie van Azië, Afrika, Zuid-Amerika en Australië? Nu heb ik mij laten inspireren door de Hongerspelen en heb daar – eigenlijk ben bezig – daar een verhaal over te schrijven. Want ook Europa heeft het geraakt en heeft net als Noord-Amerika heftig moeten reorganiseren. Heeft dat net zulke gevolgen? Worden er ook een groep jongeren in een arena gegooid om elkaar af te slachten? Lees mee, je zult het vanzelf ontdekken.

    Aimee woont in Andaner, het voormalige Nederland gelegen in Opia, vroeger bekend als Europa. De Machten, oftewel het heerschappij wat als een dictatuur over voormalig Europa heerst is uit op wraak. Ze willen de mensen uit Andaner zwaarder laten boeten dan de mensen uit de andere landen. Andaner is namelijk tot enkele jaren terug de dans van de Hongerspelen ontsprongen. Men was van mening dat het na de vele overstromingen compleet was verzwolgen. Niets bleek minder waar en sindsdien boet Andaner zwaarder dan andere landen in de Hongerspelen; elk jaar moeten ze twee meisjes en twee jongens tussen de 12 en 18 jaar afstaan om elkaar in een onbekend gebied te doen doden totdat er slechts één overblijft. De jongeren uit Andaner zijn bij de andere landen altijd zeer geliefde slachtoffers en worden meestal als eerste gedood. Aimee is erg blij dat ze afgelopen jaren de dans is ontsprongen, maar haar grootmoeder beweert al jaren anders; Aimee zal slachtoffer worden van de Hongerspelen, hoe dan ook. Een ieder verklaard Aimee’s grootmoeder voor gek – maar ze blijkt uiteindelijk tóch gelijk te hebben. Aimee wordt uitgeloot voor de 76ste Hongerspelen. Tot haar verbazing overleeft Aimee de eerste dagen in de arena – totdat er een aantal bijzondere gebeurtenissen in de arena plaatsvinden. Hoe kan het dat de andere Tributen haar niet zien? Waarom lijkt het gevaar haar niet te bereiken? Zijn de kansen ditmaal echt in haar voordeel?


    I do not intend to tip-toe through life only to arrive safely at death.

    misschien is dit wat:
    story


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.


    all my life I've been good, but know I'm thinking what the hell.



    'I do not need a prince charming, to have my own happy ending'

    Dit verhaal is gebaseerd op het verhaal van de Titanic.
    Ouderwetse scheiding tussen rijk en arm, onmogelijke liefde en misschien zelfs de dood.
    Het gaat over Justin Bieber.

    [url] http://www.quizlet.nl/stories/81955/sinking-love--justin-bieber/[/url]


    There are two types of people. The bitches and the fake bitches. Know the difference.

    7 hoofdstukken:




    1D pictures: ^^



    Mijn toekomstige SA's:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.


    Some Dreams Do Come True
    When all your hope seems to fade away
    When all your dreams seem to disappear
    When your heart hurts and you can't stop it
    When The only one you trust is her
    but then she shows you her other side
    and every piece of you starts crying
    When all your hope is gone
    When you're about to give up
    You will find light in the darkness

    Because Some dreams do come true


    Op toneel wordt er een voorstelling gespeeld. Dit is een who done it stuk, waarbij de hoofdpersoon overlijdt. Alles gaat helemaal goed, totdat de hoofdpersoon niet meer opstaat na de laatste voorstelling. Is hij dood? En wie zou ervoor hebben gezorgd? Waarmee is het gebeurd? Een mysterie die nooit opgelost kan worden. Of toch wel?
    Ook worstelt Angel met een groot probleem. Ze is verliefd. Maar niet zomaar verliefd. Verliefd op een meisje. Angel moet hier mee om leren gaan maar dit lijkt lastiger dan gedacht..


    Net begonnen (:

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 18:31 ]


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Fight For It - One Direction

    ,
    Ruby (18) is een meisje met ontzettend rijke ouders. Van haar ouders moet ze heel netjes zijn. In de klas is ze stil en zegt bijna niks. Haar moeder heeft haar eigen balletstudio en Ruby, moet daar verplicht heen. wat ze natuurlijk vreselijk vindt. Ruby wil boxen. Op School wordt ze dan ook wel gezien als het saaie rijkeluiskindje, dat alles doet wat haar ouders haar opdragen. Bij haar in de klas zitten de jongens van One Direction, superberoemd. Van haar ouders mag Ruby niet met hun omgaan.
    Niet dat ze dat wil, ze heeft geen vrienden, alleen maar mensen die haar geld willen. en daar hebben haar ouders geen zin in.
    Ruby heeft nog nooit een echte vriendin gehad, ze reageert al haar woede af bij boxen.


    Writer: LostMyMind
    Co-Writer: WereLikeNana & xClouds


    nothing is true, everything is permitted.

    Ik heb veel fanfics, come and check it out if you want too ;)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Zie mijn profiel. Link plaatsen lukt niet :(


    Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.

    http://www.quizlet.nl/stories/84280/wanneer-het-leven-van-een-18jarige-omslaat/

    romantisch/drama , leuk om te lezen, net begonnen, ik zal niet teveel verklappen maar het verhaal gaat spannend en dramatisch worden. De hoofdpersoon lijkt in de 7de hemel tot hij op het verkeerde pad raakt


    wiskunde is creatief