• Dat blijkt maar weer. Want ik zat vandaag in de bus, op de extra brede en grote plek voor mensen slecht ter been maar ik zat daar omdat het druk was, dus ja maar oké. Anyway er komt een slechtziende man binnen, met een stok en een jonge blindengeleidehond. Dus wat doe je dan? Dan sta je op en bied je je stoel aan.
    De man wilde de stoel echter niet, hij wilde liever het klapstoeltje waar de rolstoel normaal staan. Helemaal prima. Maar die hond wilde het wel hè. Die bleef zo met z'n snuit tegen mijn hand aanduwen en kwispelen en happy naar me opkijken en ik WILDE AAIEN maar het MAG NIET. Dus toen moest ik hem negeren en het gaat tegen al m'n principes in om een hond NIET te aaien als ie geaaid wil worden maar ho damn. Self. Control.

    Wanneer was jij voor het laatst onder de indruk van je eigen zelfbeheersing?

    En ja ik wilde dit gewoon even delen don't hate ik weet dat het een nutteloos topic is


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    In ieder geval dat je het niet gedaan hebt! Ik heb nog wel eens de neiging honden (en andere beesten hehe) zomaar te gaan aaien, whoeps.
    Maar ik kan me er af en toe van houden om geen snoep naar binnen te werken, dus dat is ook iets, toch? :'D


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Dat was wel de ultieme uitdaging, so good job


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik heb een hulphond en ik ben altijd ZO BLIJ als mensen niet mijn hond gaan aaien, júist op die momenten.
    Mijn hulphond is ook nog erg jong en is helaas al door veel mensen geaaid dus wilt nog wel eens zelf daardoor om aandacht gaan vragen. Heel lastig om af te leren en mensen daarop aan te spreken.

    Dus, namens ik denk iedereen die een hulphond heeft, dankjewel =)


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Goed van je dat je ingehouden hebt, daar zal die man ook erg blij mee geweest zijn. (:

    Ik vond het van mezelf erg knap dat ik me vrijdag op de trouw van mijn (soort-van) broertje ingehouden heb tegenover sommige mensen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Oeh, dan heb je echt een stalen zelfbeheersing. Doggos zijn zoooo leuk :3

    Ik heb geen zelfbeheersing. Punt. Dat is de zin. Als ik loud en extra kan zijn, dan ben ik het :")

    Nee even serieus, wel knap van je! Al kan ik echt niet relaten met mensen die elke hond aan willen raken die ze zien, want ik ben echt scared to death van honden (tenzij ze heel goed getraind zijn maar alsnog omg i am screaming i am cryiiing)
    alhoewel, scratch that ik heb het met katten eigenlijk wel
    imagine a world met blindegeleidenkatten tho, heb ik even geluk dat dat niet mogelijk is nog niet? de toekomst???


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Ik heb geen zelfbeheersing. Punt. Dat is de zin. Als ik loud en extra kan zijn, dan ben ik het :")

    Nee even serieus, wel knap van je! Al kan ik echt niet relaten met mensen die elke hond aan willen raken die ze zien, want ik ben echt scared to death van honden (tenzij ze heel goed getraind zijn maar alsnog omg i am screaming i am cryiiing)
    alhoewel, scratch that ik heb het met katten eigenlijk wel
    imagine a world met blindegeleidenkatten tho, heb ik even geluk dat dat niet mogelijk is nog niet? de toekomst???


    You mean Laud, right?


    You were born original, don't die as a copy.

    Pixielisje schreef:
    Ik heb geen zelfbeheersing. Punt. Dat is de zin. Als ik loud en extra kan zijn, dan ben ik het :")

    Nee even serieus, wel knap van je! Al kan ik echt niet relaten met mensen die elke hond aan willen raken die ze zien, want ik ben echt scared to death van honden (tenzij ze heel goed getraind zijn maar alsnog omg i am screaming i am cryiiing)
    alhoewel, scratch that ik heb het met katten eigenlijk wel
    imagine a world met blindegeleidenkatten tho, heb ik even geluk dat dat niet mogelijk is nog niet? de toekomst???


    Whahaha ik denk niet dat zoiets gaat gebeuren maar er bestaan tegenwoordig wel blindegeleidepony's :P


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso



    Ik was al bang dat dit een verhaal ging zijn waarbij je onbeschoft werd behandeld en jij je hebt kunnen inhouden ze niet in het gezicht te meppen. :'D Maar dit is veel beter. :Y) Respect want ik zou het ook moeilijk hebben een hond niet aaien die er zo om vraagt. :p


    Ik wil een tuin vol egels

    @specs: hahaahaha geniaal :')
    @hooverphonic: awwww pony's dat is echt te cute!


    A to the Z