• Ik ga zeg maar heel vaak naar de AH en daar werken best wel veel leuke jongens.
    Dus ik vraag me af hoe ik hun aandacht kan trekken? Want ik ben echt heel onervaren met jongens etc. Ik ben trouwens 14 en niet zo van 'Ik show mijn decoleté-overal' waarvan er veel zijn van mijn leeftijd.

    Sowieso ben ik een blunder met het aandacht trekken van jongens. T_T


    =

    Oh dat had ik ook, ik weet niet of hij achter de kassa zit, maar als hij dan iets zegt van ''Wilt u de bon?'' maak er een grapje over ''zoveel ouder ben je niet!''
          Dat heb ik ook gedaan bij een jongen bij mijn AH, en ben de hele tijd bij zijn kassa gaan staan, nu heb ik hem op facebook, haha. succes!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    'Per ongeluk' een zak snoep kapot maken en dan: 'Delen?' *knipoog*

    *O* Ik kijk teveel films.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vakkenvuller ;D Maar toch bedankt ^^
    Bij ons zijn de kassa medewerkers allemaal meiden en als het een jongen is is ie niet zo knap of 30 jaar ouder ofzo xd


    =

    Hm... Mijn vriendje werkt niet echt. Goed, goed, hij is fotograaf, maar daarmee verdient hij echt fucking weinig xD.
    Misschien eventjes vragen; 'weet je waar (iets) staat? Welke school doe je trouwens?' -en dan verder lullen over van alles en nogwat en terugkomen-


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dankjewel :'D

    @Khaleesi
    Liever niet xd Ik denk dat ik dan eerder aandacht krijg van een oude vent genaamd de winkelmanager x]


    =

    Ik werk ook bij de AH, en heb zelf ook wel eens gehad dat er meisjes heel onzeker wat aan me gingen vragen e.d. Meestal was dat gewoon iets als 'Waar ligt [naam product]' maar dan wel met een verlegen stemmetje.
    Zoals Colorblind al zei, als je echt aandacht wil hebben moet je vragen waar iets ligt of iets dergelijks dan ben je als medewerker namelijk verplicht in te gaan op de vraag ;)


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Thank you :]


    =

    Cheops schreef:
    Ik werk ook bij de AH, en heb zelf ook wel eens gehad dat er meisjes heel onzeker wat aan me gingen vragen e.d. Meestal was dat gewoon iets als 'Waar ligt [naam product]' maar dan wel met een verlegen stemmetje.
    Zoals Colorblind al zei, als je echt aandacht wil hebben moet je vragen waar iets ligt of iets dergelijks dan ben je als medewerker namelijk verplicht in te gaan op de vraag ;)

    + Niet alle jongens hebben het goede naamkaartje op. Soms wisselen ze die voor de grap om ofzo... Dus niet meteen denken: Oeh, ik weet zijn naam! :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Colorblind schreef:
    Hm... Mijn vriendje werkt niet echt. Goed, goed, hij is fotograaf, maar daarmee verdient hij echt fucking weinig xD.
    Misschien eventjes vragen; 'weet je waar (iets) staat? Welke school doe je trouwens?' -en dan verder lullen over van alles en nogwat en terugkomen-


    The odds are néver in our favor.

    Gewoon op ze afstappen, vinden ze leuk. ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Nou ik heb echt geen idee wat ik dan moet zeggen als ik zomaar op ze af stap. Buiten het vragen waar iets ligt en wat lullen xd


    =

    Bij de vakkenvullers kun je vragen waar iets staat en dan als hij het heeft aangewezen bedank je hem vriendelijk en zeg je dat zijn haar leuk zit ofzo :P Of vraag je of het leuk werk is, omdat je ook opzoek bent naar een baantje. Voor de jongens achter de kassa, gewoon heel veel langs gaan en elke dag wat kopen :P Dan val je op en zien ze dat je vaker komt :)
    Succes en veel plezier! :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Jongens houden van zelfverzekerde meisjes, en vooral niet van kleine irritante stalkertjes die zo 'toevallig' overal tegenkomen (cat)
    Wees gewoon ontspannen en praat met ze zoals je ook met je vrienden praat, dan gaan ze je vanzelf aardig vinden.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.