• ----

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 14:15 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Nenuphar schreef:
    Haha, zo nice die brillen! Waar heb je die gekocht? ;3
    Oke, nu to the point; Come on, in welk jaar leven ze? Jullie uitschelden, omdat jullie dat dragen is wel erg laag. Gaan ze iedereen daar zo uitschelden als ze een bril ophebben? Gjeez. Ze moeten meer op hunzelf letten dan op een ander, hun zijn heus niet zo perfect.
    I think that those motherf** should grow up. :Y)


    Bij the Box (bloos)
    En idd, maar wij zijn sowieso al buitenbeentjes, maar ze moeten gewoon niet zo reageren, ik vind dat gewoon echt laag. (joehoe)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Trilogy schreef:
    Haha ze staan leuk hoor :Y) En als je op jullie school met zo'n bril word uitgescholden loopt die school wel erg achter :'D


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Trilogy schreef:
    Haha ze staan leuk hoor :Y) En als je op jullie school met zo'n bril word uitgescholden loopt die school wel erg achter :'D


    26 - 02 - '16

    ik vind die brillen echt leuk ! niks aantrekken van die reacties van andere ! ze zijn supper ;D


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Oh, de schaamte, een nerdbril :')
    Nee.
    Misschien niet mijn smaak. Nee sorry, echt niet. Maar als dat voor die leuke, gezellige mensen op jou school ook het geval is kunnen ze dat ook op een normale manier brengen.

    Nou ja, ik vind 't wannabe. :Y)
    Maar ze staan wel leuk, en je schoolgenoten hebben absoluut geen recht om 't lelijk te noemen. :Y)

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 22:19 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jup,
    gister zat ook zo'n wannabee me uit te schelden voor brilsmurf -,-.

    Maar het kutte van onze klas is:
    Als je iemand uitscheld is de hele klas tegen je omdat ik en Renate (Thesir)
    Buitenbeentjes zijn dus eigenlijk hebben wij niks te zeggen in de klas.
    Ik word gezien als de lelijke Gothic met een kut bril (cat).


    “All those fairytales are full of shit.”

    Trilogy schreef:
    Haha ze staan leuk hoor :Y) En als je op jullie school met zo'n bril word uitgescholden loopt die school wel erg achter :'D


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Nenuphar schreef:
    Haha, zo nice die brillen! Waar heb je die gekocht? ;3
    Oke, nu to the point; Come on, in welk jaar leven ze? Jullie uitschelden, omdat jullie dat dragen is wel erg laag. Gaan ze iedereen daar zo uitschelden als ze een bril ophebben? Gjeez. Ze moeten meer op hunzelf letten dan op een ander, hun zijn heus niet zo perfect.
    I think that those motherf** should grow up. :Y)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Hahaha, ze staan echt leuk!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Zelf vind ik het een beetje dom om een nepbril te gaan dragen (:
    Maar ze staan nog wel leuk, dus van de reacties moeten jullie je niets aantrekken.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 15:05 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dumbledore schreef:
    Ik weet niet op wat voor school jij dan zit, maar bij ons is dat niet hoor?

    Ik vind het een beetje raar om een bril te dragen als je dat niet nodig hebt... maarja, dat ben ik :P


    Life is hard and then we die

    Trilogy schreef:
    Haha ze staan leuk hoor :Y) En als je op jullie school met zo'n bril word uitgescholden loopt die school wel erg achter :'D


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dat soort brillen vond ik nooit mooi, maar nu vind ik ze echt awesome. Ze zijn niet nerdig of lelijk :)


    Signature: