• Zoals ik een tijdje geleden heb gepost, ben ik sinds kort admin op een cod4 server. Dit houd in dat ik mensen waarschuw als ze schelden, vals spelen, vragen beantwoord, hun poppetje reset als ze vasthangen ergens in. Ik kan ook mensen uit de server gooien en dergelijke mocht dat nodig zijn, als ik dit doe moet ik echter video materiaal aanleveren als bewijs dat ze iets fout hebben gedaan.^^

    Nou goed, nu gebruikte er laatst iemand aimbot, dit houd in dat de speler iets had geïnstalleerd waardoor hij vanzelf richtte op de doelen en deze automatisch neerschoot. Dit is natuurlijk tegen de regels en ik heb hem dan ook eruit gezet (yay me eerste keer dat ik iemand eruit had gezet, ik vond het echt heel spannend!=3), ECHTER kwam hij terug! Dit hoort normaal niet mogelijk te zijn. Hij omzeilde dus met nog meer hacks onze systemen en ging vrolijk door waar hij mee bezig was! Dat liet ik natuurlijk niet gebeuren en toen heb ik hem nog twee keer eruit moeten zetten. Deze twee keer gebruikte hij namen van mede-admins (ik wist dat hun het niet waren) en toen kwam hij weer terug op dezelfde admin naam. Nogal dom vond ik zelf en dus gooide ik hem simpelweg weer eruit....helaas voor mij bleek het deze keer echt om een mede admin te gaan en niet om de hacker....oops. Deze mede admin is tevens de nummer een speler van onze game en speelt zo ongeveer 10 uur per dag. Je kunt je voorstellen dat de mede admin op dat moment aardig wat afkick verschijnselen kreeg.((':

    Nou goed de rest van de middag heb ik iets anders gedaan....en toen kwam ik in de avond terug en was de hacker er weer! Na drie tijdelijke bans (van elk 24 uur) en een permanente ban (voor altijd dus) kreeg hij het nog steeds voor elkaar om terug te komen. Deze keer had hij ook nog eens een programma wat zijn naam elke halve seconde (geen grap!) veranderde waardoor het ook nog eens ontzettend moeilijk was om hem eruit te zetten. Deze grapjas vond het ook nog eens leuk om me uit te schelden en te vragen welke sukkel me admin had gemaakt, dit omdat ik door zijn toedoen onschuldige mensen de server uitgooide (Die we ook weer terug toe hebben gelaten dezelfde dag). Uiteindelijk heeft onze allerhoogste 'baas' een IP ban opgezet, maar zelfs dit wist hij te omzeilen. Eerst dachten we dat hij een VPN gebruikt, dat is een apperaatje wat je IP adress steeds veranderd, maar dat bleek het niet te zijn. Hij gebruikte een reeks ip's van zijn provider en steeds als wij een ip bande zou hij gewoon op de volgende in het rijtje overgaan. Onze game ontwikkelaar heeft toen een hele reeks ip's geblokeerd en dit werkte....voor een minuut of twintig en toen was hij er weer vrolijk. Ondertussen gebruikte hij de automatische richt en schiet hack, naam veranderaars, omzeilde hij onze blokkades, schold hij iedereen uit en oh hij voegde ook nog eens 'extra' spelers toe die gewoonweg midden in het veld niks stonden te doen (dit noemen we bots, ook wel 'robots'), iets wat ik nog nooit had gezien.

    Kortom we konden helemaal niks uithalen tegen deze vent en uiteindelijk heeft hij twee dagen de server geteroriseerd (wij negeerde hem uiteindelijk maar gewoon, veel meer keus hadden we niet) voordat hij verveeld raakte en hem pleitte.

    Spannendste eerste kennismaking met hackers voor deze nieuwe admin.(': Het heeft er wel toe geleid dat degene die over de admins van ons gedeelte van de game gaat opgemerkt heeft dat ik me werk goed doe en nu ben ik gepromoveerd naar een hoger level admin!(:

    Dat wou ik even kwijt, Quizlet modjes hebben het maar goed wat dat betreft.='D Veel werk, maar als hier iemand geband word heb je er tenminste geen last meer van haha.x'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Pfff dát lijkt me irritant zeg. :'D Maar wel gaaf dat je bent gepromoveerd. :Y) GO JOL!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GiIderoy_ schreef:
    Pfff dát lijkt me irritant zeg. :'D Maar wel gaaf dat je bent gepromoveerd. :Y) GO JOL!


    Nogal, ik had echt zo'n moment van: Als iemand me zegt waar die vent woont, dan stap ik op het vliegtuig en dan is de wereld een dode rijker.(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    Haha, inderdaad, wat Yolanda zegt. Dan heb je dat in ieder geval al meegemaakt. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    SPECS schreef:
    (...)

    Nogal, ik had echt zo'n moment van: Als iemand me zegt waar die vent woont, dan stap ik op het vliegtuig en dan is de wereld een dode rijker.(cat)


    Blij voor hem dan dat jij niet weet waar hij woont. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Haha, stiekem vind ik het wel grappig. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het klinkt alsof jij je vuurdoop wel hebt gehad haha. :Y)


    She's imperfect but she tries

    Dat is idd een mooie vuurdoop.:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Mignon schreef:
    Het klinkt alsof jij je vuurdoop wel hebt gehad haha. :Y)


    ^Dit :'D

    En gefeliciteeeerd! *O* *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Patholoog schreef:
    Haha, inderdaad, wat Yolanda zegt. Dan heb je dat in ieder geval al meegemaakt. ^^


    Veel erger zal ik in ieder geval niet te voorduren krijgen.(":

    GiIderoy_ schreef:
    (...)

    Blij voor hem dan dat jij niet weet waar hij woont. :'D


    Pfffssh.='D

    Vikings schreef:
    Haha, stiekem vind ik het wel grappig. :')


    Bruh, nou ja het klinkt grappiger dan het was. In de avond was het toen maar half zo druk als normaal en als onze server daalt in de ranglijst is dat echt niet goed. Vele servers zoals de onze zijn uitgestorven en dat moeten we niet hebben.(":

    Mignon schreef:
    Het klinkt alsof jij je vuurdoop wel hebt gehad haha. :Y)


    Dat sowieso ja.='d

    Debbaut schreef:
    Dat is idd een mooie vuurdoop.:'D


    Hmmm, mooi....mooi...tja het ligt eraan hoe je het bekijkt.=P

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    ^Dit :'D

    En gefeliciteeeerd! *O* *O*


    Thanks.<3

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:37 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Vikings schreef:
    Haha, stiekem vind ik het wel grappig. :')


    Treat people with kindness

    Bwoh, dat is een blauwe maandag voor ons (;
    Nee grapje, maar ik herken het wel. ^^

    Maar inderdaad, vuurdoop heb je wel gehad, haha. x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Posthuma schreef:
    Bwoh, dat is een blauwe maandag voor ons (;
    Nee grapje, maar ik herken het wel. ^^

    Maar inderdaad, vuurdoop heb je wel gehad, haha. x'D


    Het zou me niks verbazen hahaha, we hebben serieus met 8-10 verschillende admins daaraan gewerkt.(":


    You were born original, don't die as a copy.

    Waarom zou iemand zo veel moeite en hack installeren voor een spel? :')
    Even serieus, die hacker is niet helemaal goed bij zijn hoofd :')