• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Mijn laatste berichtje]

    Nadia Stone

    'Naad.. Focus je .. Denk aan leuke herinneringen,' zei hij. Het lukte me niet echt. Storm kwam dichter bij me en had zijn handen langs mijn middel geplaatst. 'Ontspan je..' zei hij. Ik bleef hem aankijken. Ik kon niet veel anders, hij zat paal voor me. 'Naad ik heb een idee maar woord please niet boos??' zei hij. Hij pakte mijn hoofd vast met beide handen. Wat ging hij doen? Ik wou het vragen, maar hij kuste me al. Mijn ogen verder groter en ik voelde gewoon dat ik iets deed. Ik wist alleen niet wat. Het had wel iets met pijn te maken, maar geen pijn als in pijn. Ik wist niet wat het was.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik schudde mijn hoofd, 'Nee dankje,' zei ik met een brok in mijn keel. 'Ik denk dat ik even ga,' Ik stond op, pakte mijn telefoon en liep naar de muziekruimte waar ik hopelijk een beetje ontspanning op kon doen. Met een waterig gezicht liep ik de ruimte binnen. Mijn hart stopte en ik keek met grote ogen, mijn ogen begonnen weer te tranen en ik liet mijn telefoon vallen en mijn hand ging voor mijn ogen. Ik rende meteen weg toen ik het zag en liet mijn telefoon daar achter. Ik rende naar mijn kamer en sloot mezelf daar op, waarom deed het zo'n pijn? Pijn om Nadia en Storm te zien kussen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ BOEM DRAMA ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( Oh Mother Of Lord. )

    Storm

    Ik hoorde een telefoon vallen en keek snel naar de deur. Waar ik nog net snel een glimp van Des zag.. WHAT THE ACTUAL FUCK HAPPENED? Ik stond op en pakte Des haar telefoon. 'Ehh, Naad ik voeld geen shockjes meer. Maar hielp het?' Ik bloosde eventjes en krabde zoals gewoonlijk op me achterhoofd als ik merkte dat ik echt heftig bloosde. DAFUUUQ. 'Maareh ik ga snel naar Des, en geef haar, haar mobiel.. Ik eh.. Zie je wel. Of ik kom wel aan je nummer ofz.' Ik nam snel een pas en begon lichtelijk te rennen richting Des haar kamer. Wat had zij nou weer? Was zij geen stel met die.. Zendé of Sander of een van die andere. Ik snapte het niet.. 'Des?' Ik klopte bij haar aan, toeen ik na een tijdje geen geluid hoorde deed ik maar haar deur open. 'Hey..' begon ik voorzichtig.


    (Nagaari is gewoon aan kutten in die gymdinges geen zin om voor haar te schrijven.)


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    Ik hoorde wat vallen. Geschrokken ging ik achteruit en ik keek ik op zij. 'Ehh, Naad ik voeld geen shockjes meer. Maar hielp het?' vroeg hij. Ik keek hem aan. Hij krabde op zijn achterhoofd en ik zag dat hij flink bloosde. 'Maareh ik ga snel naar Des, en geef haar, haar mobiel.. Ik eh.. Zie je wel. Of ik kom wel aan je nummer ofzo,' zei hij en hij ging er van door. Was ik nou gebruik? Misbruikt? Of hoe dat ook mocht heten? Een beetje verward, liep ik richting mijn kamer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ BWAHAHA, oke ik had anders verwacht dat je ging reageren maar oke,]

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik hoorde iemand mijn kamer ingelopen terwijl ik met mijn hoofd in mijn kussens lag. Ik keek op en zag dat het Storm was, juist degene die ik even niet wou spreken, 'Wat moet je' Mijn stem was kil, zo kil dat ik er zelfs van schrok. Ik droogde mijn tranen af en keek hem toen aan. Ik had een emotie loze blik in mijn grijs/bruine ogen. Een blik die je gewoon weg niet zou kunnen plaatsen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ BWAHAHA. 3 confused people,]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ja, maar Nadia heeft daar alle redens voor D:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Destiny dan niet destiny heeft gewoon een rot dag. HET IS ALLEMAAL STORMS SCHULD. (A)]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( Bwahahha dafuuuuq, altijd zijn schuld. Hij heeft ook gevoelens hoor. Grr. )

    Storm

    'Wat moet je?' Het klonk zo kil en het was alsof iemand in me hart een mes stopte. Haar blik was nogal dood maar vooral emotieloos. Het brak me om haar zo te zien hier. 'Wat is er? Ik bedoel waarom rende je opeens weg?' Je ggaat me niet zeggen dat zij gevoelens voor me had ofz.. Want dat is best awk.. Sta ik even te bekken met Nadia komt zij.. WACHTESS WAT DENKT NADIA NU.. Dafuuuqq, ik voel me een mannelijke hoer. Aan mijn gezicht te voelen keek ik beetje sip. 'Leg het me please uit, ik wil je helpen..'

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 0:46 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Ahwww, Ik ga zo alleen wel slapen xd]

    Nadia Stone

    Ik zat Storm bij Des haar deuropening staan. Ik keek eventjes. Heel eventjes maar en liep toen weer verder. Ik liep me kamer in en deed de deur dicht. ik ging op bed zitten en pakte de foto van Jake vast. Er vielen kleine druppels op de foto. Als iemand nou me kamer in kwam, kreeg diegene eerst een lading speldenprikjes over zich heen. 'I love you one, a two, a three shoobee-doo,' begon ik voor me eigen zachtjes te zingen. Het was niet het zelfde als Jake het deed.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik wist bij god niet wat er aan de hand was. Hij keek sip, 'Het spijt me,' zei ik toen opeens. Wacht waarom zeg ik dat!? Ik keek hem recht aan in zijn ogen. 'Vind jij Nadia leuk?' vroeg ik toen. Als hij zou liegen kon ik dat aan twee dingen zien/horen, zijn ogen en zijn gedachten. Ik keek hem doordringend aan. Mijn stem was kil en mijn ogen nog steeds met dezelfde dooie glik. Ik wou naar huis. Dat was zeker, dan had ik me niet zo gevoeld. Wat had ik eigenlijk uit te leggen aan hem als ik het zelf niet eens wist.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Is goed btw ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( gosh.. Dramadramadrama )

    Storm

    'Vind je Nadia leuk?' Die vraag kwam plots. Ik bloosde even en begon weer op me achterhoofd te krabben. 'Ik weet niet.. Eerst niet en vond ik haar gewoon chill. Maar we werden steeds closer enz..' Wist Des dat ik haar leuk vond/vind. Want ik weet niet zo goed wat ik nu moet denken.. IK HEB EEN TORNADO IN ME HOOFD. FML.

    ( Sleepwel alvast xx ! )

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 0:55 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Ik ben slapen, als iemand Nadia lastig valt.. laat dan maar een briefje bij dr achter ;d want is dan gewoon in slaap gehuild of zo..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you