• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm

    'Dank je dat je het me verteld heb,' Ik keek haar aan op een nogal onbeschrijvelijke manier maar het was meerendeels verbaasd neem ik aan. 'Ik voel me wel fuckd maargoed ze is gewoon een idioot kind.. in iedergeval.. Alsjeblieft. Ik schaam me er wel voor maar meeste keren was ik zwaar dronken ofz.' Ik moest even lachen. 'Werd dan opeens wakker naast een meisje en dacht dan weer 'Dafuqqq ben ik nou weer in beland?' het is kut maarja het was soms wel geinig.'

    [ we hadden vervanger voor hw :@ Geen mobiel geen muziek NIETS. En toen dacht ik fu. ik ga muziek luisteren.. deed ik ook gewoon hehe. ]

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 17:28 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Klinkt grappig, maar ook verwarrend,' zei ik met een lachje. 'Maar wie was een dom kind? en waarom?' vroeg ik zachtjes. Misschien was ik te nieuwsgierig. Ik wist niet wat hij wel of niet wou vertellen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    Ik keek haar even aan. 'Nagaari.. Ze is gek..' Ik keek haar even doordringend aan. 'Het was wel bekend, maar ze flirt veel en wilt wel een vaste vriend maar ze is gewoon.. Niet echt vast en eerst hadden we soort friends with benefits maar later werd het wat en toen later ging het uit.. Ander onderwerp het lijkt me niet leuk om dit denk ik te horen..' Ik keek even scheef.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    Ik haalde mijn schouders op. 'Ik ben nieuwsgierig en gebeurd is gebeurd,' zei ik vriendelijk. 'Mja. Wat zou jij verwachten bij een les die verdediging heet?' vroeg ik aan hem om van onderwerp te veranderen.

    [Heb je school wel overleefd? ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    'Ehh ik denk .. Verdediging?' Ik lachte even en gaf haar zachtjes een kus, alsof ik bang was haar te breken.. 'Maar veel heb ik denk ik niet nodig.' Zei ik rustig.

    [ Kindaa, heb tekenen had ik geen zin in we hebben een heks van een invalster.. Dus ben ik gaan rondlopen toen ze vroeg waar ik was zei ik dat ik was gevallen van trap en mocht weg. En daarna had ik hwbegeleiding ben ik ff peuken gaan halen voor een paar gozertjes en toen zei ik weer dat ik was gevallen maar dan onderweg en daar hddden we een rare vrouw maarja.. gekke invalsters deze dagen man XD ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    Storm gaf me kusje. Het was anders, alsof hij dacht dat ik ging breken of zo. Ik moest er eventjes door lachen. 'Maar veel heb ik denk ik niet nodig,' zei hij rustig. Ik knikte. 'Niet echt een nuttige les dus?' vroeg ik en glimlachte.


    [Klinkt als een vage dag xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    'Niet echt een nuttige les dus?' Ik dacht even na. 'No miss, it sure isn't.' Ik lachte om mijn engels accent die nogal faalde. 'Maar ach meer verdediging is misschien wel fijn. Hoelaat begint het eigenlijk..?'

    [ Was het ook, heb ooknog de snapback van een vriendin gestolen XD maa rben lief en morgen geef ik terug .. ;d en en en ze wee thet ;BWAHHA ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Maar ach meer verdediging is misschien wel fijn. Hoelaat begint het eigenlijk..?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik heb geen flauw idee,' zei ik. Ik ging tegen hem aanliggen. 'Zal het dan net zo'n grote drukte zijn met gym?' vroeg ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Stormp

    Ik keek haar medelijdend aan, maar bedacht snel wat. 'Je gaat gewoon met naast mij zitten beetje afgezonderd.. Maar zowiezo ik denk omdat het de eerste les was en die man nogal chaotish is dat het gewoon druk was, zowiezo waren Nagaari en Des gek bezig..' Ik moest even lachen. 'Focus je dan op rustige dingen? Of dingen die je leuk vindt?' Ik praatte onzin en dat was te merken maar het waren ideeën.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    Ik glimlachte. Ook al kon hij dat niet zien, maar oké. 'Het eerste idee lijkt me het beste,' zei ik zachtjes. 'Focussen is moeilijk, misschien dat het wilt samen in combinatie met idee nummer één,' voegde ik er aan toe. Ik glimlachte en bewoog een beetje met mijn hoofd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    'Focussen is moeilijk, misschien dat het wilt samen in combinatie met idee nummer één,' Ik lachte nogal hard. 'Dan focus jij je op mij huh?' Ik kreeg een grote smile op mijn gezicht.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    Storm begon te lachen. Ik ging recht op zitten en keek hem aan. 'Dan focus jij je op mij huh?' zei hij en ik zag een grote glimlach op zijn gezicht. Ik lachte zachtjes en knikte. 'Goed idee,' zei ik en drukte mijn lippen even op de zijne.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    'Goed idee,' Ze drukte haar lippen op de mijne. Ik voel me zo rustig zo.. hemels. Ik glimlachte en kuste haar terug. 'Ik wil je opeten, ik heb honger.'

    [ IK WEET NIKS O.O ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    Hij kuste me terug. Ik voelde me blij. 'Ik wil je opeten, ik heb honger,' zei hij en ik begon te lachen. 'Je hebt een heel zak met marshmallows gepakt van Nagaari en dan wil je mij opeten?' lachte ik. Ik pakte er één uit de zak en stopte die voorzichtigjes in zijn mond.

    [Mweh, topic bijna vol D: ;P En mijn inspiratie begint nu ook ene beetje op te raken]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    Ze stopte voorzichtjes een marshmellow in me mond ik kauwde snel en slikte hem door. 'Jou wil ik altijd opeten,' En ik begon overdreven zogenaamd 'geil' me lippen te likken. 'Ik was trouwens die zak helemaal vergeten..' En ik stopte er nog een paar in me mond.

    [Yeaah andnow? ik bedoel ivm topic o.o ]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.