• Klein verhaaltje, indien niet geïnteresseerd in dit gebladiebla, ga door naar het zwarte, serieus bedoelde stuk:Y)
    Ondanks het feit dat ik nog nooit een relatie heb gehad, een jongen leuk vind die al bezet is en we met school naar het friggin' schoenenmuseum gingen, heb ik by the way een geweldige dag gehad. 'n Vriendin an ik gingen samen naar de stad, we zette onze fietsen weg bij de stalling en een superlieve jongen met rode krulletjes knipte onze kaartjes, dus ik begin helemaal te fangirlen en terwijl we door de stad liepen hadden we een heel plan uitgewerkt om hem zijn nummer te vragen.
    Oké, zo werkte ons plan zichzelf uit:
    Laura: Zeg, eh ken ik jou niet ergens van?
    Cute guy: Eh, nee?
    Sevda: Zouden we dan misschien je nummer mogen?
    Cute guy: -Kijkt blozend de andere kant op en schud verlegen het hoofd-
    Oude man die hem helpt: Zijn nummer? Haha, jongen je hebt er twee aan de haak geslagen!
    Laura: Ah, toe, mogen we je nummer?
    Sevda: Het is valentijnsdag..
    Cute guy: -Begint heel zachtjes en lief te lachen en schud nogmaals het hoofd-
    Oude man die hem helpt: Als ik hem was wist ik het wel hoor, hij is gewoon verlegen!
    Laura&Sevda: -Beginnen heel hard te lachen en zeggen gedag waarnaar ze weg gaan-

    En nu gaan we morgen weer eventjes langs en een tweede poging wagen, iig hebben we ons zeer vermaakt :Y)


    Anyway, ik heb besloten om zelf vaker het initiatief te nemen, ik ben namelijk erg verlegen en gezien mijn sociale leven zojuist een sprong vooruit heeft gemaakt wil ik dit zo houden, maar dat gaat niet als de ander steeds het gesprek moet beginnen. Dus hebben jullie nog tips over hoe ik onbekenden kan aanspreken en een gesprek beginnen of gewoon voor het voorstellen om samen iets te doen oid, want ik wil deze keer echt proberen meet zelfvertrouwen/lef/whatever te krijgen :Y) Voor de mensen die het grijze stuk hebben gelezen: Dat zag ik ook als een goede training om te leren zelf dingen te ondernemen, etc. :3


    Let it come and let it be

    nvm

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 16:25 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Hahahaha nawwww das echt heel erg schattig!


    Life is hard and then we die

    Aahhww, wat leuk zeg. Ik heb zelf vaak ook van dat soort momenten gehad, maar dit jaar begint daar eindelijk verandering in te komen :]
    Was hij echt niet jullie achterna gelopen om toch zijn nummer te geven? xD want dat zou echt geniaal zijn geweest ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    PUKKELxDING schreef:
    Hahahaha nawwww das echt heel erg schattig!


    Gwn doen en niet nadenken. Dit je leven, dus doe wat je graag wilt. Je kunt niet altijd vanaf een afstandje toekijken en allemaal "veilige" - en daar bedoel k mee dat je je dus niet kwetsbaar opsteld - dingen doen, zodat je in een sleur komt en je leven ontzettend saai wordt. Als je iemand die je wel leuk lijkt ontmoet, knoop iid zoals je gedaan hebt gwn een gesprek aan. T maakt nie echt uit waar je begint. Miss iets wat je zelf ook leuk vind en dan vraag je of hij het ook leuk vindt. Zoiets.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    AMAZING.


    The universal language of art.

    PUKKEL x DING schreef:
    Hahahaha nawwww das echt heel erg schattig!


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    PUKKELxDING schreef:
    Hahahaha nawwww das echt heel erg schattig!


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Awh. Die jongen lijkt me schattig. [:


    comfort in c h a o s

    Vivace schreef:
    Aahhww, wat leuk zeg. Ik heb zelf vaak ook van dat soort momenten gehad, maar dit jaar begint daar eindelijk verandering in te komen :]
    Was hij echt niet jullie achterna gelopen om toch zijn nummer te geven? xD want dat zou echt geniaal zijn geweest ;]

    Was het maar waar, haha. Maar Laura en ik geven hem gewoon ons nummer morgen, of 'ie sms't ofzo zien we dan wel weer:'3


    Let it come and let it be

    *Krijgt plaatje van Ed Sheeran in zijn hoofd.*
    Ga er voor meid! :3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Hahahaha, leeeeeuk :3

    Ik ga volgende week met twee vriendinnen uit en een van hen en ik doen dat om op jongensjacht te gaan :'D Alleen zij en ik zijn niet heel erg outgoing en zo als het op jongens aankomt (die andere heeft al een vriend en is sowieso spontaan in communicatie) dus voor ons zal het waarschijnlijk ook een beproeving worden om zelf eens het voortouw te nemen 8)

    Oftewel; ik heb nog geen tips voor je, maar misschien volgende week wel :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Remembrall schreef:
    Hahahaha, leeeeeuk :3

    Ik ga volgende week met twee vriendinnen uit en een van hen en ik doen dat om op jongensjacht te gaan :'D Alleen zij en ik zijn niet heel erg outgoing en zo als het op jongens aankomt (die andere heeft al een vriend en is sowieso spontaan in communicatie) dus voor ons zal het waarschijnlijk ook een beproeving worden om zelf eens het voortouw te nemen 8)

    Oftewel; ik heb nog geen tips voor je, maar misschien volgende week wel :p

    Haha, in ieder geval heel veel succes&plezier!:3


    Let it come and let it be

    Complexity schreef:
    (...)
    Haha, in ieder geval heel veel succes&plezier!:3
    Hahaha, dankje :3 Jij ook bij je volgende actie! (wbw)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    PUKKELxDING schreef:
    Hahahaha nawwww das echt heel erg schattig!


    I solemny swear I'm up to no good.

    Aahhw lief hahaha!
    En bij mij werkt het ook écht, ik heb niets voor niets een date aanstaande zaterdag omdat ik zelf het initiatief nam ^^


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?