• Nouja, dat dus.
    Bij mijn in de klas zit éen van mijn beste vriendinnen, J. Zij heeft een relatie, B.
    Een vriend van me -zit niet bij mij op school-, had op facebook gezet dat hij het zo asociaal vindt dat mensen zo in het openbaar zoenen, en had daar een foto bij gezet. Dus ik zo: Ja, ik ken er nog wel meer. Maar toen vroeg die door, en toen antwoorde ik van: mensen uit mijn klas, random people..
    Maar B, heeft dat waarschijnlijk dus gelezen en werd net helemaal boos op mij etc, via facebook. Maar ik heb het nooit zo over hen gemeend. Dus ik heb meteen beide reacties verwijderd, en vervangd voor een nieuwe, en heb meteen J een sms/whatsapp gestuurd.
          Toch voelt het raar om morgen naar school te gaan en vrolijk te doen. In de pauze kan ik J niet negeren, we zitten met zijn allen in zo'n standaard groepje, en B komt daar hoogstwaarschijnlijk bij zitten. Wat te doen?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Wachten tot zij begint of gewoon doen alsof er niets gebeurd is?


    Life is hard and then we die

    Ik zou gewoon normaal doen tegen die J en geen aandacht aan die B besteden. En als hij het oprakelt zou ik gewoon zeggen dat het m'n mening is en dat het zijn probleem is als hij het er niet mee eens is (Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Waarom voelt zij zich dan meteen aangesproken? Best wel weird, er zitten toch meer mensen met een relatie in jullie klas?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Okee, dat ga ik onthouden! Dankjulliewell!
    x


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Shogun schreef:
    Ik zou gewoon normaal doen tegen die J en geen aandacht aan die B besteden. En als hij het oprakelt zou ik gewoon zeggen dat het m'n mening is en dat het zijn probleem is als hij het er niet mee eens is (Y).


    I solemny swear I'm up to no good.

    Jabberjay schreef:
    Waarom voelt zij zich dan meteen aangesproken? Best wel weird, er zitten toch meer mensen met een relatie in jullie klas?


    Ik dacht dus juist hetzelfde :S


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Philyra schreef:
    (...)

    Ik dacht dus juist hetzelfde :S


    Zij niet, híj. En ja zeker, dus dat zei ik ook, en toen werd hij nog bozer.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Zeg gewoon tegen hem dat je niemand in het speciaal bedoelde, en dat als hij zich aangesproken voelt, dat dat zijn probleem is. En als hij dan alsnog gaat zeuren, inderdaad zoals Shogun zeggen dat het jouw mening is. :'D

    Shogun schreef:
    Ik zou gewoon normaal doen tegen die J en geen aandacht aan die B besteden. En als hij het oprakelt zou ik gewoon zeggen dat het m'n mening is en dat het zijn probleem is als hij het er niet mee eens is (Y).


    everything, in time

    nu mijn vraag:

    wat is er asociaal om openbaar eens een zoen te geven aan elkander? hallo? we zijn de middeleeuwen al uit hoor :')


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Nee, het was niet asociaal geweest als het gewóón een zoen was geweest :')
    Daar heb ik geen problemen mee. Maar in truitjes graaien, kreunen etc, tja..


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales