• Heeee peep'z. Morgen gaat myn Blokjes beugel er dus uit. Ik ben best zenuwachtig of dat pijn zou doen. heeft hiier iemand ooit een blokjes beugel gehad.En hoe voelt het als ze het eruit halen. Hoe doen ze dat eigenlijk? Ö ik ben in iedergeval blij,Dat ie er uit mag! =]

    xx (flower)


    Sometimes it's best not to care.

    cool =3
    ik heb wel een buitenboord gehad en die heeft 2 van die dinkies om je kiezen heen ;o doet ook behoorlijk pijn als die eruit worden gehaalt. ik weet btw niet hoe dat voelt bij zo'n ander ding :'D


    when words fail, music speaks.

    Die van mij zit er net 2 week in. En ik heb slotjes XD

    cool =3
    ik heb wel een buitenboord gehad en die heeft 2 van die dinkies om je kiezen heen ;o doet ook behoorlijk pijn als die eruit worden gehaalt. ik weet btw niet hoe dat voelt bij zo'n ander ding :'D



    Hihi okee! =] (flower)


    Sometimes it's best not to care.

    Die van mij zit er net 2 week in. En ik heb slotjes XD



    Bedoel je van die blokjes die opje tanden geplakt zijn?


    Sometimes it's best not to care.

    ikkeuh en het deed geen pijn weetje. ik heb nou van die iewl tanden x'D maar ach, altijd beter dan voorheen you know.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik moet ze nog krijgen. Jippie.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    hunny, weetje wat je moet doen als je beugel eruit is ? dan moet je voor de spiegel gaan staan met een foto naast je van voor dat je een beugel had xd' das zo cool xd


    when words fail, music speaks.

    ikkeuh en het deed geen pijn weetje. ik heb nou van die iewl tanden x'D maar ach, altijd beter dan voorheen you know.



    haha! :P Ik moet eerlijk zegge, Myn tanden zien er nu echt veel mooier uit! Ö Ik had eerst zo'n megaa spleet tussse mijn 2 voorste tande. Maar nu staat alles zooo mooi tegen elkaar! =] ben erwel blij mee hoorr! =]

    xx


    Sometimes it's best not to care.

    (...)


    Bedoel je van die blokjes die opje tanden geplakt zijn?

    Het zijn wel van die blokjes dingen (soort van) Maar ik heb geweoon een slotjesbeugel. XD

    Doet geen pijn als ie eruit gaat.


    -

    Ik moet ze nog krijgen. Jippie.



    Arme Jy! =[ (flower)


    Sometimes it's best not to care.

    (...)
    Het zijn wel van die blokjes dingen (soort van) Maar ik heb geweoon een slotjesbeugel. XD



    Jaa, Ik heb dus ook van die blokjes gevallen op me tanden ensoow, Maybe is het de zelfde als jij krijgt,Maar dat ze het daar bij jullie anders noemen ofsoo. x']

    x


    Sometimes it's best not to care.

    Doet geen pijn als ie eruit gaat.


    Nope, bij mij deed het ook geen pijn.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    jij hebt geluk ik moet nog mijn blokjes krijgen en nog een operatie (huil)
    en nu zit ik ook al met een andere beugel,


    c'est mon lamour pour toi.