Ik heb een klein probleempje met mijn nagellak, helaas. Eerst dacht ik dat het aan de nagellak zelf lag, maar nu zie ik dat het bij mijn nieuwe nagellak ook terugkomt.
Ik krijg namelijk kleine 'bubbeltjes' in mijn nagellak wanneer het gedroogd is. Geen luchtbelletjes of dergelijke, maar echt van die kleine harde puntjes nagellak. Net alsof die op sommige plaatsen wat naar boven is gekomen. Maar de puntjes zijn ook maar heel miniem. Bij deze nagellak is het maar op 2 à 3 nagels en zo'n 5 puntjes, ze blijven ook glad dus vallen ze niet echt op. Maar bij mijn andere nagellak zijn ze echt op iedere nagel en valt het keihard op..
Iemand die weet hoe dat zou komen? Ik doe basecoat, twee lagen nagellak en dan nog een topcoat.
En nu we het toch over nagellak hebben, jullie mogen gerust de merken en kleuren achterlaten die jullie gebruiken! Ik ben altijd in voor iets nieuws, want van die goedkope potjes nagellak zijn toch de moeite niet waard. Sorry voor het over één kam scheren van de goedkope merken.
Edit: Wat ik ook altijd heb is dat mijn nagels dof zijn na het slapen. Voor dat ik ga slapen blinken ze echt supermooi na het lakken, maar wanneer ik opsta zijn ze gewoon mat en dan heb ik er ook lichte streepjes of puntjes in door mijn deken of dergelijke.. Iemand tips?
(Ik lak ze zeker 3 à 4u voor het slapengaan)
[ topic verplaatst door een moderator ]
[ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 17:39 ]
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right