• vandaag liep ik en mijn vriendin door het centrum en bij zo een kledingzaakje was zo een paspop met de broek om z'n enkels, vond ik even grappig momentje
    om dit nuttig te houden wat voor grappigs hebben jullie meegemaakt??


    You can't not look cool with a crossbow.

    Moet ik diep over nadenken..

    Een etalage waar ik 3 dagen achter elkaar langs kwam. En waar ook alle 3 de dagen in hele grote letters hing 'De nieuwste mode!' met 3 naakte paspoppen er onder. (cat)

    dit was rond nieuw jaar. een winkel had met van dat sneeuw spuitbus spul 'happy new year'opgespoten. alleen iemand had de Y weggehaald en toen stond er iets nogal vaags.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Soave schreef:
    Moet ik diep over nadenken..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Fantasia schreef:
    Een etalage waar ik 3 dagen achter elkaar langs kwam. En waar ook alle 3 de dagen in hele grote letters hing 'De nieuwste mode!' met 3 naakte paspoppen er onder. (cat)

    een mode die ik niet begrijp


    You can't not look cool with a crossbow.

    Soave schreef:
    Moet ik diep over nadenken..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ehh, dat mijn vriendin iemand leuk vindt uit onze Natuurkunde klas met wie ze serieus nog nooit een gesprek heeft gevoerd. Oké.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 7:49 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Soave schreef:
    Moet ik diep over nadenken..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Bach schreef:
    ehh, dat mijn vriendin iemand leuk vindt uit onze Natuurkunde klas met wie ze serieus nog nooit een gesprek heeft gevoerd. Oké.

    liefde op het eerste gezicht c:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Contostavlos schreef:
    dit was rond nieuw jaar. een winkel had met van dat sneeuw spuitbus spul 'happy new year'opgespoten. alleen iemand had de Y weggehaald en toen stond er iets nogal vaags.

    Happy new ear? ;D



    Op paspoppen gebied.. Paar keer een paspop voor een echt iemand aangezien..
    Een paspop die drie broeken aan heeft.. Normaal, tot de knieën, tot de enkels.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Soave schreef:
    Moet ik diep over nadenken..


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Soave schreef:
    Moet ik diep over nadenken..


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Fantasia schreef:
    Een etalage waar ik 3 dagen achter elkaar langs kwam. En waar ook alle 3 de dagen in hele grote letters hing 'De nieuwste mode!' met 3 naakte paspoppen er onder. (cat)


    Eindelijk heeft de mode iets goeds voortgebracht! :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Soave schreef:
    Moet ik diep over nadenken..


    Ex astris, sciencia