• Yo, mijn tweede topic vandaag, sorry :$

    In het date topic heb ik dus vermeld dat ik een date heb! Maar nu zijn er mensen in mijn klas, eigenlijk door heel de school heen, die grieperig zijn. Ze lopen te hoesten en te niezen. Sommige zien er ook ziek uit. Ik ben zo bang dat ik zaterdag ziek word :( Dat zou echt een ramp zijn. Stel dat ik in het café met koorts zit, of met een zware loopneus xD Dat zou echt gênant zijn! :O

    Hebben jullie misschien ideeën hoe ik gezond kan blijven? Ondanks alle zieke mensjes op school?

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 20:59 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Fruit eten. Veel fruit eten.

    Bangarang schreef:
    Fruit eten. Veel fruit eten.

    En je handen vaak genoeg wassen.


    I can't even think straight.

    Lololol. Ik vind je 'nerveus' hahahha. Ja okee ik vind mezelf grappig.


    -

    Genius schreef:
    Lololol. Ik vind je 'nerveus' hahahha. Ja okee ik vind mezelf grappig.


    Haha, ja ik kan af en toe ook letterlijk nerveus zijn. Maar een date is ook zo spannend he :$


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Jus d'orange. (nerd)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Genius schreef:
    Lololol. Ik vind je 'nerveus' hahahha. Ja okee ik vind mezelf grappig.

    Badam tss xD
    Inderdaad, veel fruit eten en handen vaak wassen, dat moet wel helpen...


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Astronautpak. :3


    26 - 02 - '16

    In quarantaine gaan.(cat) Nee, lol. Inderdaad, gezond eten, veel vitamines, etc. Kleed je warm aan en zorg ervoor dat je uit de buurt blijft van mensen die in je gezicht proberen te hoesten.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    nerveus schreef:
    (...)

    Haha, ja ik kan af en toe ook letterlijk nerveus zijn. Maar een date is ook zo spannend he :$

    Klopt. Maar ik zou je niet druk gaan maken om ziek zijn hoor, en zowel dan spreek je gewoon een andere keer af ^^


    -

    Animagus schreef:
    (...)
    Badam tss xD
    Inderdaad, veel fruit eten en handen vaak wassen, dat moet wel helpen...


    Dit en neem papieren zakdoekjes en gebruik die maar één keer! Anders kan het ziektevirus zich alsnog jou besmetten als je het probeert eruit te gooien?

    Snap je? Nee, vast niet, maar die het maar gewoon. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    HEAVYMETAL schreef:
    Astronautpak. :3


    Waar koop je die :O Dat werkt denk ik wel xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    En dan zul je net zien dat uitgerekend jij ziek wordt.. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    nerveus schreef:
    (...)

    Waar koop je die :O Dat werkt denk ik wel xD


    Misschien mag je die van Andre Kuiper wel lenen, gaat wel lastig worden met naar de wc gaan :')


    26 - 02 - '16

    Genius schreef:
    Lololol. Ik vind je 'nerveus' hahahha. Ja okee ik vind mezelf grappig.




    spijbelen!


    quidquid excusatio prandium pro

    Genoeg slapen. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.