• Wat lezen jullie het liefst, lange of korte hoofdstukken en hoelang ongeveer?

    tussen de 300 en 1000 woorden


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Lange, 1000 woorden vind ik fijn.


    I still think of the guitar bible.

    Alayna schreef:
    Lange, 1000 woorden vind ik fijn.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    800-1500 woorden, ruim genomen. Ik houd meer van lange hoofdstukken, maar ook weer niet té lang.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    700-1000 vind ik fijn


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    500-1000 woorden, maar alleen als er alinea's inzitten, anders vind ik het écht vreselijk om te lezen en doe ik het ook gewoon niet. (cat)


    Your make-up is terrible

    Oke bedankt mensen, aan jullie mening heb ik al veel.

    Michonne schreef:
    500-1000 woorden, maar alleen als er alinea's inzitten, anders vind ik het écht vreselijk om te lezen en doe ik het ook gewoon niet. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    500 tot 1000.
    Als een story consequent tussen 1000 en 1500 of meer heeft, begin ik er eigenlijk niet aan. Vooral niet zonder alinea's.
    Ikzelf schrijf ook tussen 500 en 1000 woorden. Dat vind ik een stuk fijner.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    500 tot 800 haha :')

    Rondom de 600. Al zijn de hoofdstukken die ik zelf schrijf meestal korter...


    Bad decisions make good stories.

    Lange. Vanaf de 1000, maar liefst meer. :p Zelf heb ik me nooit aan deze hoeveelheid gehouden in mijn eigen stories, maar ik lees graag hele lange hoofdstuken. ^^


    Take me to wonderland

    Vanaf 600 woorden.


    26 - 02 - '16

    Langere hoofdstukken, rond de 800-1000 woorden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rond de 800 woorden vind ik het fijnst.


    Do what people say you can't.