• Ik heb in de zomer heel vaak opgepast bij een jongetje van plein en hij is echt een super kind. Nu kwam mijn moeder hem en zijn moeder tegen in de winkels.ik wist al wel dat ze een tweede kindje wouden maar niet wanneer. En nu heeft ze verteld dat ze drie maanden zwanger is! Ik ben echt zo super blij want er is met mij afgesproken dat ik dan bij hun mag oppassen weer.

    Van welk nieuws ben jij heel blij geworden??


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oh wat leuk!

    Ik word blij van het nieuws dat ik over drie dagen jarig ben. :Y)

    Wat leuk! Ik werd heel blij toen ik vorige week hoorde dat ik een 9,3 voor een wiskunde proefwerk heb :Y)


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Schattig! Ik was blij toen ik mezelf in de spiegel spotte, want mijn nieuwe kapsel staat me zeer leuk. ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Ah, kei leuk.
    Hmm, over het idee dat ik volgende week elke dag mag werken. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben de laatste tijd niet echt blij.
    Maar wel leuk voor jou en voor haar ;)

    Uh, ik was blij toen ik erachter kwam dat het deze week koopzondag is. En toen ik vanochtend zag dat Charlie And The Chocolate Factory vanavond op tv komt, was ik ook vrolijk. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dat is nog eens leuk nieuws! c;


    26 - 02 - '16

    Dat is super leuk! :D voor dat gezin, maar ook voor jou natuurlijk! Super schattig!

    Ik ben blij omdat ik een nieuwe theepot heb gekocht? xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gifts schreef:
    Schattig! Ik was blij toen ik mezelf in de spiegel spotte, want mijn nieuwe kapsel staat me zeer leuk. ^^


    foto!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    CANOODLE schreef:
    Wat leuk! Ik werd heel blij toen ik vorige week hoorde dat ik een 9,3 voor een wiskunde proefwerk heb :Y)


    mijn gemiddelde voor wiskunde is nog lager dan het omgekeerde van dat. oeps


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wat leuk!

    Ik was enkele uren geleden erg blij omdat ik gewonnen had met Monopoly. :W


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wat leuk voor hun! (:

    Ik was vanmiddag blij, omdat mijn moeder een nieuw boek had gekocht bij de boekhandel (:


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik ben euforisch, aangezien Johnny Depp mijn dag heeft opgefleurd door te verschijnen op televisie. Daarna werd ik blij toen 'Hoe heurt het eigenlijk?' in de TV-gids stond. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Child schreef:
    Dat is nog eens leuk nieuws! c;

    + Als het jaar voorbij is. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Door de titel dacht ik even dat jij in verwachting was, maar oké (: Fijn voor de mensen waar je wel eens bij babysit.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.