• //oud

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 18:53 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben ook vrygezel aan de ene kant ben ik daar wel happy om alleen ik zou soms ook wel iemand willen om lekker tegen aan te leunen!! <3

    Ik ben vrijgezel. Het begint nu wel redelijk te vervelen -.-"
    Ik denk dat ik maar verkering neem met mezelf ofz. o.o

    Blaah, niet meer =D


    Mew <3

    Vrijgezel zijn scheelt naar mijn mening een hoop gezeur.


    blame the bully.

    vrijgezel! ma ben verliefd op een jonge die mij dus ni ziet staan!dus geen happy vrijgezel!:(


    *all the hurt inside you've learned to hide so well*

    Ik ben niet vrijgezel:P xD Maar heb er opzich niet zoveel problemen mee om vrijgezel te zijn, al ben ik nu héél blij met m'n vriendje:'D(H)


    Why don't you break my heart

    Ik ben ook vrygezel aan de ene kant ben ik daar wel happy om alleen ik zou soms ook wel iemand willen om lekker tegen aan te leunen!! <3
    mee eens

    Vrijgezel en daar ben ik voorlopig gelukkig mee^^
    Maar heb wel iemand op het oog om eerlijk te zijnx'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    vrijgezel! ma ben verliefd op een jonge die mij dus ni ziet staan!dus geen happy vrijgezel!:(

    same here

    ik ben vrijgezel maar zit al 3 jaar aan 1 jongen vast die ik niet los kan laten en ik haat het aleen zijn dus ik ben niet blij ermee

    Ik ben het maar ik wil Niels.. (huil)

    vrijgezel

    langs de ene kant wil ik wel iemand hoor aleja waar ik mij gelukkig enzo bijvoel
    maar langs de andr kant ben ik ook blij hoor xD


    Gilles (ll)

    Ik ben vrijgezel en ben er blij mee. Ik hád een vriendje maar van die klootzak mocht niemand het weten. Wat heb je daar dan aan?

    Vrijgezel

    Vind ik wil oke, omdat je dan geen kut valentijn hebt xD (Ik haat die dag :P)

    Maar ik wil een vriendje :(


    Let the Night embrace you

    Wat ik vind als je vrijgezel bent je kan doen en laten wat je wilt. maar aan de andere kant sommige mensen willen iets vast en alles aan die gene kunnen vertellen


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    ik jheb 4 relaties gehad O_o
    3 waren sirieus ,en 1 was echt Kinderverkeering :'D, Toen was ik 'getrouwt'met me beste vriend :'D

    maar nu ben ik VRIJGEZEL=D


    don't Worry...Be gay.