• //oud

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 18:53 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Vrijgezel. nog steeds na al die 15 jaren nog steeds niemand. Ik voel me nu wel eenzaam. Vind het gewoon niet meer leuk. Ik wil een jongen ontmoeten. Ik heb wel iemand ontmoet maar hij is op een ander en heeft daar ook een relatie mee. Ik heb altijd pech als ik verliefd ben niemand wilt me en nu? voel me gewoon daar zo kut over. Ik wil iemand om mij heen. Ik wil iemand die me warm houdt terwijl het koudt is. Ik wil iemand die lief is en me knuffelt.

    Telkens als ik een romantische film zie dan ben ik super erg jaloers en ik begin dan te huilen.
    Oke ik weet ik heb een heel leven maar misschien ben ik morgen overleden ofzo of whatever

    OMG ik voel me echt eenzaam

    O_O

    Vrijgezel

    Vind ik wil oke, omdat je dan geen kut valentijn hebt xD (Ik haat die dag :P)

    Maar ik wil een vriendje :(

    Ik heb ook echt haat aan valentijnsdag -.-


    don't Worry...Be gay.

    Happy vrijgezel, en geen relaties gehad x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Ik heb ook echt haat aan valentijnsdag -.-
    ik dacht dat ik de enige was

    Ik ben vrijgezel met twijfels.
    Is die jongen nu wel of niet op me? You Know The Feeling :S


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Dit jaar gaat het me flikken om een jongen te krijgen... al is het een nerd

    Ik ben bezet.

    Soms is het idd fijn om vrijgezel te zijn als een relatie in de shit is gelopen maar nu heb ik al 4 weken met mijn schatje en we hebben nog niks geen ruzie gehad ofzo maar ik kende haar al 4 jaar waarvan ik al bijna 2 jaar veel met dr om ga ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Dit jaar gaat het me flikken om een jongen te krijgen... al is het een nerd


    Ja echt hea>_<

    ik ben blij maar mis het toch ook een beetje =')

    Ik ben vrijgezel, en vind het leuk, dan heb je geen verplivhtingen xD
    en kan je doen wat je wilt ^^ anders zou men vriendje wel constand jaloers worden xD haha

    Nou ik ben geen vrijgezel :D
    Ik ben dol op mn vriendje , nogal logisch als je hem al 1 jaar leuk vind voor je het durfte te vertellen :S
    Maarja ben heel blij dat ik het heb gedaan :)
    Al vond ik vrijgezel zijn niet super erg ofzo alleen het is tog fijn om iemand te hebben waar je dingen mee kunt delen...
    XxX.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    vrijgezel=D soms wel blij mee maar soms ook niet.
    vrijgezel je hoeft je voor niemand te verantwoorden als je een flirt of zo met iemand ja hooguit tegen je vriendinnen maar meer ok niet, maar soms zoek je ook wel eens iemand om lekker bij te zijn of gewoon tegen te leunen of ja gewoon gewoon xD


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Ik ben een bewuste vrijgezel, en ik ben er trots op :D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik ben net geen vrijgezel meer :$
    maar als ik het wel ben.. heb ik er geen moeite mee we zijn nog jong toch ;)


    A Noble was Born in Chaos

    vrijgezel=D soms wel blij mee maar soms ook niet.
    vrijgezel je hoeft je voor niemand te verantwoorden als je een flirt of zo met iemand ja hooguit tegen je vriendinnen maar meer ok niet, maar soms zoek je ook wel eens iemand om lekker bij te zijn of gewoon tegen te leunen of ja gewoon gewoon xD


    dwergiie schat ik snap jou xD wij snappen elkaar xD ik had eg een vet probleem in de stad hea xD
    ike kijke naar wat er voorbij loopt.. dan te bedenke .. ooh fuck ik heb mijn lief!
    maar het is wel weer wenne hoor :$


    A Noble was Born in Chaos