• Hallo Q'ers,
    Ik zelf vind het altijd leuk om muziek te luisteren die niet in de top 40 staat, en volgens mij doen wel meer mensen dat. Dus had ik het idee hier een verzameling te maken van onbekende bands/artiesten waarvan jij vind dat ze veel bekender zouden moeten zijn.
    Ik heb zelf deze band en artiest;

    Alone and Acoustic - Adorable

    Joe Brooks - Holes Inside


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik luister nooit echt naar dingen uit de top 40, maar de mensen die naar poppunk luisteren kennen de bands die ik nu op ga noemen waarschijnlijk wel. Maar ik ben wel blij dat deze bands in Europa nog niet zo groot zijn, des te meer voor mij :')
    You me at six
    All Time Low
    We are the in crowd
    Hey monday
    We the kings
    Mayday Parade
    The Maine
    Automatic Loveletter
    VersaEmerge

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 21:06 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    euh. Ik ken zo veel onbekende bands, haha. Ik zag We Are The Ocean, You Me At Six en The DownTown Fiction al staan, daar luister ik ook naar (:

    The Dead Famous (usernaaaame) - Superstar



    Canterbury - More Than Know


    The Blackout - The Storm

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 21:24 ]


    Destroy what destroys you.

    Absolem schreef:
    Ik houd m'n muziek liever voor mezelf (cat) Anders worden ze bekend en krijgen ze last van sterallures D:

    idd ik ook :)


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Absolem schreef:
    Ik houd m'n muziek liever voor mezelf (cat) Anders worden ze bekend en krijgen ze last van sterallures D:


    Full of envy behind that anonymous mask

    Yiruma schreef:
    Me Gusta Joe Brooks! =D


    Hehe, ik ook! Al is zijn muziekgenre niet helemaal passend in mijn rijtje, i love it :9~


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Humble schreef:
    Adorable is zo'n geweldig lied!:9~

    Ik hou echt van deze drie liedjes.(':


    Echt? Kende je het al + hoe ben je daar ooit aangekomen? O;


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Even voor de mensen die Abselom steeds qouten, als je ze liever voor jezelf houdt, reageer dan aub niet in dit topic. Nergens voor nodig.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Absolem schreef:
    Ik houd m'n muziek liever voor mezelf (cat) Anders worden ze bekend en krijgen ze last van sterallures D:

    Crane schreef:
    (...)

    Echt? Kende je het al + hoe ben je daar ooit aangekomen? O;


    Ik kende het al ja, YouTube stalken.(nerd)


    everything, in time

    Dat eerste liedje kende ik al :')


    Ex astris, sciencia

    Bigbang - Haru haru



    Bigbang - Beautiful hangover


    (heart2) Bigbang forever. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    ~Profiled~
    Ik check deze nummers later wel n keertje, en post er zelf vast wel wat bij wat ik zelf ooit op Yt heb gescoord. Paper Lions bijv.

    huh Skillet noem ik niet echt onbekend hoor >.<


    "How we survive is what makes us who we are"