• Wie wilt er met mij samen dit verhaal schrijven? Ik was van plan om dit zelf te schrijven, maar het is leuker om een verhaal samen te schrijven. Je geeft elkaar namelijk inspiratie omdat je steeds op elkaars delen moet ingaan enzo.


    Ik zoek iemand die...
    - tijd heeft om iedere week (minstens) één hoofdstuk online te zetten.
    - aandacht voor lay-out en een nette opmaak heeft.
    - een schrijfstijl heeft die niet te fel afwijkt van de mijne.
    - inspiratie bezit en creatief is.


    Wil jij samen met mij dit verhaal schrijven? Post een stukje van een verhaal van jou (of plaats een linkje) en dan kies ik iemand uit!


    Als er vragen zijn, hoor ik het graag!

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 21:30 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Nobody? C'mon, een nieuwe uitdaging! Het wordt echt een leuk verhaal!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik wel, maar ik weet niet echt iets van cheerleading...
    Moet ik een linkje plaatsen?


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    LittleMixer schreef:
    Ik wel, maar ik weet niet echt iets van cheerleading...
    Moet ik een linkje plaatsen?


    Kennis van cheerleading is niet echt nodig. Het belangrijkste vertel ik je wel. Het cheerleadteam is gewoon hetgeen wat deze mensen bij elkaar houdt, maar het zal niet altijd daarover gaan. Het gaat meer over de relaties tussen de jongens en de meisjes. Plaats maar een linkje! ^^


    If we had not a soul, music would have created it.

    JUKEB0X schreef:
    (...)

    Kennis van cheerleading is niet echt nodig. Het belangrijkste vertel ik je wel. Het cheerleadteam is gewoon hetgeen wat deze mensen bij elkaar houdt, maar het zal niet altijd daarover gaan. Het gaat meer over de relaties tussen de jongens en de meisjes. Plaats maar een linkje! ^^


    Okee!
    Het is wel een 1D verhaal, maarja...
    Je moet maar kijk wat je ervan vindt, en ik moet ook nog eventjes goed nadenken, ivm school na de vakantie, haha
    Klik
    Het is niet heel goed, vooral de eerste hoofdstukjes niet..


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    LittleMixer schreef:
    (...)

    Okee!
    Het is wel een 1D verhaal, maarja...
    Je moet maar kijk wat je ervan vindt, en ik moet ook nog eventjes goed nadenken, ivm school na de vakantie, haha
    Klik
    Het is niet heel goed, vooral de eerste hoofdstukjes niet..


    Ik vind je goed en leuk schrijven! Dus het ligt volledig aan jou. Jij moet maar zien of je er de tijd voor hebt. Om de twee weken een hoofdstuk posten is voor mij ook voldoende. Dan post ik de éne week, jij de andere, enz.


    If we had not a soul, music would have created it.

    JUKEB0X schreef:
    (...)

    Ik vind je goed en leuk schrijven! Dus het ligt volledig aan jou. Jij moet maar zien of je er de tijd voor hebt. Om de twee weken een hoofdstuk posten is voor mij ook voldoende. Dan post ik de éne week, jij de andere, enz.


    Oh, bedankt!
    Maar, okee, je krijgt het denk ik morgen te horen! (:
    Het lijkt me iig heel leuk om aan te schrijven!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    LittleMixer schreef:
    (...)

    Oh, bedankt!
    Maar, okee, je krijgt het denk ik morgen te horen! (:
    Het lijkt me iig heel leuk om aan te schrijven!


    Ok! (:


    If we had not a soul, music would have created it.