• Ik stapte net in de trein om naar huis te gaan van stage toen ik merkte dat mijn tas open stond. Ik keek erin en zag gelijk dat mijn portemonnee weg was. Ik schrok me rot en zocht mijn hele tas na. Niets. En wist zeker dat ik met inchecken mijn tas had dicht gedaan. Toen kwam er opeens een man met mijn portemonnee aangelopen die een vreemde taal voor mij sprak. Ik keek of er alles nog inzat en dat zat er.
    Ik heb namelijk bijna nooit geld in mijn portemonnee alleen pin pas. want ik pin altijd. En als dief is dat niet aantrekkelijk. Dus dankjewel dat ik altijd pin =D

    Hebben jullie ook ooit iets zo raars meegemaakt?
    x


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Tehfuck D: Da's vreemd x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, ik raak wel eens mijn spullen kwijt en er is paar keer mijn fiets gestolen


    Physics is awesome

    Toch maar eens je bankkaart nakijken.
    (The hell is een pinpas?)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Okay?
    Dat heb ik nog nooit meegemaakt...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    HoranNiall schreef:
    Toch maar eens je bankkaart nakijken.
    (The hell is een pinpas?)


    dat is hetzelfde wat jij bankkaart noemt :P


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Flemish schreef:
    Okay?
    Dat heb ik nog nooit meegemaakt...


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Woah, dat is vreemd :'D Maar wel fijn dat je hem terugkreeg!

    Mijn fiets is twee keer gestolen: één keer stond 'ie voor het huis met de andere fietsen omdat we net waren verhuisd en de garage nog vol stond (mijn zus' fiets was ook gestolen) en één keer was ik zo dom om m'n sleutel erin te laten zitten (maar in mijn herinnering hebben ik wel gewoon mn fiets op slot gezet, maar mijn sleutel was niet meer te vinden, dus ik denk gewoon dat ik dom ben geweest.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Flemish schreef:
    Okay?
    Dat heb ik nog nooit meegemaakt...


    26 - 02 - '16

    Hoezo is het dan een dief, die man kon hem ook gewoon teruggebracht hebben omdat hij hem toevallig had gevonden of uit je thuis had zien vallen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Hoezo is het dan een dief, die man kon hem ook gewoon teruggebracht hebben omdat hij hem toevallig had gevonden of uit je thuis had zien vallen.

    Omdat ik mijn tas op stations altijd drie nakijk of hij dicht zit.
    En die man was met een groepje jongens mij op het station al de hele tijd aan het kijken.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 19:01 ]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Je kan serieus niet zeker weten dat die gast ook echt je portefeuille gestolen had.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Peyrac schreef:
    Je kan serieus niet zeker weten dat die gast ook echt je portefeuille gestolen had.


    Olive

    Peyrac schreef:
    Je kan serieus niet zeker weten dat die gast ook echt je portefeuille gestolen had.


    Tas zat 100 % dicht. Die man zat me de hele tijd met een groep jongens naar mij te staren en zodra ik de trein in stapte stonde ze achter me te duwen. Lijkt me dan heel erg sterk als hij het niet is...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik stond een keer bij de metro te wachten en ik hoorde een man bellen. Hij had het over dat hij het geld moest krijgen omdat hij iemand beroofd had ofso O.o Hij was waarschijnlijk dronken want hij kwam naar mij toe lopen en liet briefjes geld zien en zei : 'Kijk ik heb alleen maar tientjes !!!'
    Ik liep snel weg toen hij omkeek. Brrr Trauma...

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 19:10 ]


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Immortal schreef:
    (...)

    Tas zat 100 % dicht. Die man zat me de hele tijd met een groep jongens naar mij te staren en zodra ik de trein in stapte stonde ze achter me te duwen. Lijkt me dan heel erg sterk als hij het niet is...


    dus omdat een jongen naar je kijkt en druk doet met zijn vrienden is hij direct een dief? :W
    ah, ik ga niet met je discussiëren, geloof wat je wilt geloven.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.