• .. Lekker veel moneyyy!!

    Gisteravond heb ik met mijn onderneming onze laatste aandeelhoudersvergadering gehad! Misschien hebben jullie er wel wat over gezien. Onze taak dit jaar was een product op de markt brengen en dat is een kinderboekje geworden! Het hele jaar door hebben we de boekjes verkocht en aanhet einde van het jaar hadden we van de 197 die we binnen hadden gekregen nog maar 17 over! Dus daar zijn we heel trots op.

    We hadden besloten onze winst aan de stichting Make a Wish te schenken.

    Make a wish Nederland was gisteravond aanwezig bij de vergadering en heeft de cheque in ontvangst genomen. Met trots kunnen wij zeggen dat we €400 euro hebben binnengehaald voor deze geweldige stichting!!

    Het was een geweldige ervaring en de medewerkster van make a wish was erg trots en verwonderd door de hoeveelheid geld waarmee ze naar huis kon gaan! ^^



    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 14:39 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Mooi bedrag!


    Treat people with kindness

    Ontzettend nice!!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Woow, proficiat!


    I wanna be a wizard!

    Wouw dat is echt gaaf. Ook leuk dat jullie de winst doneren.


    ©1998

    Proficiat! Dat is echt super veel geld! Knap dat je dat hebt kunnen doen, zeg! (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Wauw! Proficiat (:


    <3

    Gaaf! Nu krijg ik ook kriebel om een kinderboekje te maken en de winst te schenken aan een stichting, haha. Je inspireert me (flower)


    ~My Mind Is Free~

    Daveen schreef:
    Gaaf! Nu krijg ik ook kriebel om een kinderboekje te maken en de winst te schenken aan een stichting, haha. Je inspireert me (flower)


    Ahw lief!! Het was een hoop werk hoor, dat wel! We hadden eerst echt 35 aandeelhouders nodig die elk €15 wilde inleggen. Toen vonden we eindelijk een drukkerij in Polen die voor een degelijke prijs van €600 200 boekjes kon produceren. Maar de winst die je daarmee maakt was wel geweldig, zeker ook omdat het naar make a wish ging ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wat een mooie prestatie! Hebben jullie goed gedaan!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wauuue! Wat knap!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!