• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    'Ik snap zelf niet echt wat ze bedoelt maar voor zover ik weet ben ik niet verward,' zei Storm. Ik keek hem aan. Hij rende achter Nagaari aan. 'De ballen heb je inderdaad niet,' hoorde ik Des roepen naar Storm. Mijn humeur kelderde gigantisch omlaag. Ik staarde maar een beetje voor me uit. Waarom loog hij nou?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nouka

    ‘Het is a lonely place to die,’ lachte hij. ‘minder erg dan het klinkt hoor.’ Ik grinnikte even. ‘Nu komt het over alsof ik al bang wordt van een titel,’ grap ik en bijt speels, en zachtjes, in zijn kaak. ‘Ik hou niet van films waar hoofden van rompen gerukt worden en dergelijke,’ vervolgde ik en rilde even bij de gedachten alleen al. ‘Jij wel dan?’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ Laatste post ]


    Dawn

    Ik fronste, 'Je mag misschien maar 3 jaar met mij verschillen maar je hoeft echt niet zo te doen, het boeit me niet wat je van me vind maar je moet even één ding begrijpen. Je behandelt me gewoon en normaal, praat normaal en geloof me ik ben niet bang voor jou Nagaari.' gromde ik haast.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nagaari

    Ik staarde naar het plafon. ' Ik heb aggressie problemen.. Vooral als het om me naam ging.' ik zei het zacht maar hard genoeg om het te horen.

    Storm

    Terwijl ik Nagaari voerde dacht ik na, hoe moet ik het Nadia uitleggen. Of gewoon niet..?


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Dawn

    Ik knikte, 'Dan gaan we dat proberen te controleren kom laten we naar de les gaan,' zei ik toen tegen beide.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Dewi...REAGEER. Ik ben bored...en nog zwaar ook]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Reageer dan op die zeemeerminnending ;P dan kan ik jou daar bezig houden ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    Ik knikte, gooide de zak op de bank en gooide Nagbri over me schouder ze stribbelde even tegen maar liet het toen toe. Ik liep terug en zette haar naast Des neer om wat in Des haar oor te fluisteren. ' Laat het, ik wil het nog op rijtjes zetten, ik vind haar leuk en wij zijn vriende, kan ik je ma de les spreken?' en liep terug alsof het niets was, maar me handen zeiden genoeg.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny

    Ik fronste maar knikte toen toch, waar had hij het nou weer over? Ik had het over het hater gedoe en dan BAM wij zijn vrienden? Woow dat ging een beetje te snel vrienden pfff. Ik keek naar Nagaari, 'Gaat het weer een beetje,' Dawn was weer bij ons komen staan en begon te spreken.

    Dawn

    'Oke, back to the point. Gave's, ik weet stuk voor stuk wat jullie gave is, deze les gaat over het verdedigen van jezelf naar andere gave's toe. Voorbeeld, Nagaari en Dominique willen jullie naar voren komen.' Ik keek ze even aan. 'Dominique's gave is Water en die van Nagaari vuur, twee verschrikkelijke tegenpolen van elkaar. Jullie mogen elkaar aanvallen en probeer jullie zo veel mogelijk te verdediging doormiddel van je gave en behendigheid.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Is goeedd ich going to zeemeerminding XD ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    Storm kwam weer terug. Hij had Nagaari over zijn schouders. Ik volgde hem en hij zette haar naast Des neer. Hij zei wat tegen Des en liep toen terug. Ik keek hem aan. Hij zag er oké uit, maar zijn handen. Daar maakte ik me nog even zorgen om. Ik keek naar Storm. 'Alsjeblieft, geef uitleg,' vroeg ik aan hem. Dawn was weer begonnen. Nagaari en Do moesten elkaar aanvallen. Met grote ogen keek ik naar hun. Mij krijgt ze daar niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dominique

    Ik begon te grijnzen, 'Hou je vooral niet in,' zei ik toen tegen Nagaari. Dit was nog eens een les, een beetje actie.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nagaari

    'Nee? Ik wilde me inhouden voor je. Wacht laat me even wat halen..' ik pakte snel 4 marshmellows. 2 stopte ik in me mond en de andere twee hield ik in me hand. 'Voor mijn part maak je me dood.' Ik smolt snel de marshmellows terwijl ik naar Do rende ik liet me handen plakken aan zijn pols. Gebrande marshmellows doen veel pijn, vooral als ze net gesmolten zijn. Ik liet hem los maar er zaten nog deeltjes marshmellow aan zijn pols. Ik likte wat van me hand was eraf en bleef wachten.

    Storm

    'Alsjeblieft, geef uitlef.' Ik keek even verbaasd naar Nadia en wist weer waarover het ging. ' Na de les spreek ik even met Des, daarna spreek ik jou ja? Niks omje zorgen over te maken.' Ik keek weeeer naar Do en Nagaari, Nagaari was beetje aan het kloten maargoed, ze was nog rustig bezig zag ik..


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Na de les spreek ik even met Des, daarna spreek ik jou ja? Niks omje zorgen over te maken,' zei hij. Ik knikte een beetje. Hij keek weer naar voren. Ik kroop wat meer tegen Storm aan. 'Waarom krijg dan zo'n angstig gevoel?' vroeg ik zachtjes aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dominique

    Ik lachte, 'Denk je dat dit me wat aan doet?' Het brandde maar verder niet ik rende naar hem toe en pakte haar handen. Ik stuurde wat water haar richting op en liet die om haar handen bevriezen. Nu heeft ze ijsklompjes als handen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.