• verhalen over onbekende personen. Het genre maakt niet direct veel uit en de enige voorwaarde is algemeen Nederlands en geen smileys.
    dus kom maar op c:

    Bespaar je de moeite van andere verhalen te geven, die worden al zeker niet gelezen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.



    Dancing Is All I've Left

    When I was a little girl,
    I used to dance in front of the mirror.
    Closing my eyes,
    Imaging the crowd going crazy,
    Dancing like my life depends on it.

    Nowadays I can’t afford dance classes,
    But I’ll never give up dancing.
    Going to the club,
    Practising dance moves,
    Because dancing is all I’ve left


    Bij het meisje aangekomen, zie ik dat ze er niet goed aan toe is. Een schotwond in haar zij. Ik strek me naar haar toe, met de intentie om te kijken waar de kogel zit, maar ik krijg de kans niet. Ik hoor opnieuw dat er geschoten word, dit keer op mij.



    Het is een verhaal met onbekende personen, drama, actie en romantiek


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Natuurgebonden
    Fantasy


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik raad Children of Aphrodite aan van Terabithia!

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 21:33 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.


    The never ended.


    Matthew is een jongen die later filmproducer wilt worden. Hij las dat in 1983 een horrorfilm nooit was afgemaakt, en Matthew zag dat als zijn kans. Samen met Jacelyn, Rose en Chad ging hij naar een donker bos, waar de film werd opgenomen. Maar dan ontdekt het viertal dat de 'producer' nooit is gestopt en dat ze hun uiterste best moeten doen om niet deel uit te maken van de film.


    -Onbekende personen.
    -Horror/thriller.


    Ik hoop dat het je interesseerd! ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hoe zacht zijn de wolken?
    Het was het jaar 1851 en er was waarschijnlijk wel wat interessants aan de gang in de wereld. Mijn wereld was echter niet zo groot en ging niet verder dan het dorp waar ik vandaan kwam en de landerijen van de Brantley's, voor wie ik trouwens al een jaar werkte. Eerlijk gezegd kon ik de Brantley's nooit uitstaan en toen ik voor ze ging werken kwam ik erachter dat rijke mensen saai en naar zijn. Ik had nog de grootste hekel aan hun zoon, Oliver, een arrogante, verwende eikel die een te grote bek voor zijn status had.
    Maar nooit had ik gedacht dat alles zomaar veranderen kon. Ik had een hekel aan mijn oude leven en ook al schrok ik van de verandering, ik omarmde het niet veel later. Plots realiseerde ik dat ik alles zou doen voor de Brantley's; ik was ze trouw. Al kon één verkeerde gebeurtenis er net zo goed voor zorgen dat ik er alles voor over zou hebben om hun ondergang te ondertekenen.
    Ik vertel je het verhaal van een jonge sloeber die zijn dagen met een poëtische bitterheid door probeert te komen, terwijl hij een hopeloos gevecht voert met zichzelf; een wals van angstaanjagende beledigingen, moeiteloze beschuldigingen en het vinden van geluk in een zwaar leven.

    'Jij begon!' snauwde ik.
    'Niet! Jij kuste mij,' zei Oliver, 'Daar heb ik nooit om gevraagd en dat heb ik nooit gewild!'
    'Jij begon. "Doe mij maar een kerel," zei je!' zei ik verontwaardigd, 'En je kuste net zo goed terug.'

    En we dansten op gebroken glas.
    Dit is een verhaal over de dood. En over maskers die zorgen dat we elkaar herkennen. Ik ga je vertellen over struikelen en met je gezicht op de feiten vallen. De feiten die me vertelden wie ik was en wie ik moest zijn. Ze fluisterden woorden in mijn oor die ik niet begreep en ze legden tuinen aan om me erom heen te leiden. Ik zal je vertellen over feiten die me zeiden wat ik werkelijk wilde en om wie ik uiteindelijk echt gaf.
    En langzaam drong het door, het sijpelde mijn verstand in... Hij is dood.
    En hij komt niet meer terug.


    I can't even think straight.

    The Quest of the Human Animal.

    Er wordt vaak gezegd dat een ongeluk je hele leven veranderd. Maar alleen mensen die dat ook daadwerkelijk hebben meegemaakt kunnen dat beamen. Maar wat zou je doen als iemand die je gered heeft je leven drastisch overhoop gooit, terwijl jij niks kan dan wachten en meewerken.

    Zou Adam zich kunnen redden als hij in een benarde situatie komt?
    Of heeft hij op ten duur toch hulp nodig om alle problemen op te kunnen lossen?
    Is er überhaupt wel iemand die hem kan helpen?
    Welkom bij The Quest of the Human Animal!


    #Algemeen, beschaafd en Nederlands geschreven.
    #Ik waarschuw niet voor nieuwe hoofdstukken, dus een abo lijkt me verstandig.
    #Tips zijn altijd welkom.
    #Alle personen behoren aan mij en zijn fictief.
    #De plaatsen zijn ook fictief, maar kunnen op een echte plaats gebaseerd zijn.

    @dance4ever niet echt mijn ding, sorry.
    @Flemish Die klinkt leuk, die ga ik tussen mijn favorieten zetten c:
    @Cartwright die volgde ik al c:
    @Griphook Die is niet echt wat ik zoek, sorry.
    @Anhysbys Ze klinken allebei wel leuk maar op dit moment is dat niet echt wat ik wil lezen, sorry.
    @Sioux Die is niet echt mijn genre maar ik ga hem toch tussen mijn favorieten zetten want hij klinkt leuk c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.


    Onbekende personen|Drama|Historisch

    Ik voelde de grond onder mijn voeten schudden. Buiten hoorde ik mensen gillen. Ik rilde. Het gegil ging door merg en been. Nieuwsgierig opende ik mijn gordijn op een klein kiertje. Voorzichtig keek ik naar buiten, bang voor alles wat ik zou kunnen zien. Buiten zag ik iemand op de grond liggen. Als ik beter keek zag ik er nog één, en nog één. Verspreid over straat lag mensen. Ze waren dood. In paniek rende men door de straten. Het was zover. We waren al zo lang gewaarschuwd door de regering. Ik geloofde niet dat het Duitse leger ooit Stalingrad zou kunnen bereiken. Ik geloofde het niet. We hadden toch ook de Mensjewieken verslagen. Het communisme kon toch alles aan? De grond trilde weer onder mijn voeten. Angstig draaide ik me weg van het raam. Met grote ogen keek ik Nikolaj aan. Hij keek terug met kille ogen. Nikolaj zei altijd dat hij zijn land zou beschermen. Het zou niet uitmaken wat er zou gebeuren. Hij leefde voor de Sovjet-Unie. In zijn ogen zag ik een straaltje twijfel. Zachtjes schudde hij zijn hoofd.
    “We moeten vluchten,” zei hij zachtjes. De angst kon je in zijn stem horen. Het trilde een beetje. Als Nikolaj zei dat we moesten vluchten dan kon ik dat niet weigeren. Nikolaj had er verstand van. Hij wist altijd wat ik moest doen. Dus knikte ik braaf en sloot mezelf af voor het gegil van buiten.

    Raisa Petrovna Volkova is net twintig als het Duitse leger Stalingrad binnen valt. Het is het jaar 1942 en operatie Barbarossa is, al een tijdje, begonnen. Uit pure angst besluiten Raisa en Nikolaj, haar verloofde, te vluchten richting het zuiden. Ze proberen met moeite Derbent te bereiken, als dat ze überhaupt lukt. Het zal een zware toch worden tussen alle bommen, kanonnen, zware winters en legers door. Zullen de Derbent bereiken of zullen ze gevangengenomen worden door het leger van Hitler?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."




    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    United States, 1814.
    Julia More is een jonge vrouw van 25 jaar. Ze heeft net haar ouders verloren tijdens de oorlog. Ze moet in haar eentje een herberg runnen en haar kleine nichtje van 5 opvoeden. Ze denkt dat ze geen man nodig heeft, omdat die alleen nog maar meer voor problemen zorgen.
    Maar alles verandert als er twee vreemde mannen in haar herberg arriveren.


    I found heaven on earth
    You were my last my first
    You are my heaven on earth
    You are my hunger my thirst

    Link






    Merel leeft gelukkig, heeft vriendinnen, vader, moeder, lief (irritant) zusje en een grote broer.
    Ze heeft een grote crush op een leuke jongen op school, maar ze durft hem totaal niet aan te spreken.
    Tot ze opeens een rare bubbel ontdekt onder haar borst. Ze gaan ermee naar de dokter en die stuurt hen direct naar het ziekenhuis. Na veel testen en prikken mag ze eindelijk het ziekenhuis verlaten.
    Na twee weken komt ze thuis en vindt ze haar moeder in tranen met een brief van het ziekenhuis.
    Merel heeft kanker. Alvleesklierkanker.


    ~ I had a happy life, until I heard that I had a terrible disease. It was the worst day of my life. ~

    Link


    Deep inside, I've never felt alive

    @Mortician Wow, die eerste is echt cool ö

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 14:16 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.


    "... You think it's over, but it has just begun."


    Eerst leef je, dan ga je dood. Er is niets om bang voor te zijn.
    Toch?

    De second chance is een manier om te bewijzen dat je een goed persoon bent. Het idee is simpel: Je sterft voor je tijd en er wordt terug gestuurd om te laten zien dat je een plaats in de Hemel waardig bent. Je bent een Fallen Angel. Door je te houden aan de gegeven taken, kan je sleutels verdienen. Met genoeg sleutels heb je jezelf bewezen en ga je naar Hemel. Simpel, of niet soms?
    Beter houd je je stil. Laat niemand weten dat je terug bent. 'Leven' is zwaarder dan je ooit hebt kunnen vrezen. Open je ogen, sluit je gedachtes. Ze zien alles.




    ~ Voor het eerst online maart 2011
    ~ Herschreven januari 2012
    ~ Onbekende personen
    ~ Bevat plaatjes uit anime's, maar geen
    betrekking tot een van hen


    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 14:27 ]


    i put the fun in funeral

    Jongens huilen niet echt een hele mooie :D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."


    Wat als alle electriciteit, water en gas over de hele wereld uitgeschakeld wordt? Wat als al het voedsel en drinken langzaamaan opraakt? Wat als mensen binnen moeten blijven, omdat het buiten te gevaarlijk wordt?
    De wereld is veranderd in een lege, verdrietige maar bovenal gevaarlijke plek. Overal op straat zwerven mensen rond, op zoek naar eten. Maar ze zijn tot alles in staat. Ze gaan naar een supermarkt, waar alles overhoop ligt. Mensen vechten om hun levens, ze kennen geen liefde of vrede meer.
    Felice' haar ouders zijn weg gegaan om eten te halen, maar zijn nooit meer terug gekomen. Nu staat ze er alleen voor. Ze moet zelf zien te overleven, in deze chaotische, hectische wereld. Als ze op een dag naar buiten gaat, voor het eerst sinds jaren, komt ze Leroy tegen. Samen proberen ze in leven te blijven, maar ze moeten ook op het broertje, Tyson van Leroy passen, wat deze situatie alleen maar lastiger maakt. Weten ze dit te overleven?

    Het is trouwens geen horror, die cover is enger dan dat ik het bedoelde :'D Moet nog een nieuwe maken haha.



    ik heb trouwens van velen gehoord dat dit op 'Gone' lijkt, maar het is gebasseerd op wat er 21 December 2012 kan gebeuren; een zonnestorm. Dan valt alles weg, zoals je in de beschrijving kan lezen. Ik kan je garanderen dat ik geen ideeën of iets dergelijks van 'Gone' gebruik.
    Just for the information (:

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 17:12 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sempione Park

    Sempione Park is een prachtig park in Milaan, Italië. Avery gaat, op aanraden van haar moeder, op reis naar Milaan zodat ze volledig tot rust kan komen. Haar vakantie krijgt een aangename wending wanneer haar oog op de knappe Giovanni, de zoon van de vrouw des huizes, valt. Giovanni vertelt haar oude folklore over Milaan en Avery wordt steeds meer geïnteresseerd in de vreemde moorden die gepleegd werden in Sempione Park. Wanneer Giovanni zich steeds meer en meer aangetrokken voelt tot Sempione Park is Avery tot alles bereidt om het duistere geheim van het park te ontrafelen.


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.