• Oké, guys. Ik ga er maar niet omheen draaien... Het is uit tussen mijn vriendin en mij. Helaas.

    Zijn er misschien mensen die zin hebben om te kletsen over wat dan ook? (Niet dat ik advies nodig heb, ofzo. Gewoon voor de gezelligheid)

    Mocht je niet zeker zijn of ik interessant genoeg ben om mee te kletsen, kijk dan vooral op mijn profiel. Daar staat wat info over mij en de dingen waar ik van houd. (:

    Of mensen die leuke/positieve tips hebben om te doen?

    Ik heb nu namelijk tijd over, die ik op een leuke manier wil vullen. Nieuwe dingen proberen, bijvoorbeeld. Of andere leuke en positieve dingen. Ik wil 2019 positief beginnen, ondanks deze tegenvaller.

    Hè bah! Vervelend! Ik wou vragen of je al lang met haar samen was maar je wilt er nu misschien niet over praten so yeah

    Ik ga nu naar bed, maar mocht je morgen nog steeds matties zoeken dan ben ik beschikbaar *wink wink*

    [ bericht aangepast op 27 dec 2018 - 23:08 ]

    Aw, Freddie, that sucks...
    Weet dat er in ieder geval hier ook heel veel mensen zijn die ook om je geven. We zijn er voor je!

    Als je wil appen oid of snappen, ben ik altijd tot je beschikking. Ik hou van eindeloos praten over tv-series en cutesie little animals.
    Nu ga ik wel slapen tho, it’s way past grannie’s bedtime. Kusjes.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Je mag altijd een berichtje sturen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Mijn pb staat open


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat ontzettend vervelend! Je mag mij altijd een berichtje sturen als je daar behoefte aan hebt. Ik heb gehoord dat ik best gezellig kan zijn (cat)


    From these ashes, I will rise

    Aww Frederick. ): ik wil altijd praten! Vanaf vandaag zit ik in Duitsland 😏😏😏 wink wink


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wat vervelend. ;[ Ik zag je berichtje van de week al, maar had op dat moment even geen tijd om te reageren.. Maar ik wilde er toch alsnog op reageren, aangezien we lotgenootjes zijn. Eind november is mijn relatie ook verbroken, dus ja.. Ik luister dan maar lekker naar Imagine Dragons ter afleiding, teken ook en kan sommige films over en over en over kijken.. Zag dat je al wel meerdere reacties had, maar als je nog iemand zoekt om gezellig mee te kletsen; let me know! :]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Dat vindt ik erg vervelend voor je! Hoe gaat het nu met je?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Thanks, allemaal! Jullie zijn schatten. (:

    @Buccaneer:
    Nu gaat het een stuk beter. Het gaat nu echt goed, weer als vanouds. Lief dat je het vraagt! (:

    Krikke schreef:
    Je mag altijd een berichtje sturen.

    @ FRIDERICUS — Geen probleem. Het is goed om te horen dat het weer goed met je gaat! (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.