• Toen er in Noord- en Zuid Amerika een Virus uitbrak sloot Europa en Azië hun Grenzen. Het Virus verspreidde zich snel en de rest van de wereld nam voorzorg maatregelen, maar voor Noord- en Zuid Amerika was het al te laat. Het virus was ontsnapt uit een lap en snel werd overgedragen aan mensen. Mensen werden door vreemde opeens gebeten. Na een halve dag kregen ze hoge koorts. Ze vielen flauw en zodra hun hart stopte begon de hel snel uit te breken. Het verspreidde zich zo snel dat de leiders in alle landen niet wisten wat ze moesten doen. De rest van de wereld had geluk, maar alles ging ten onder daar. Tientallen jaren werd er ontdekt dat bepaalde mensen immuun waren voor het virus. Toen hun kinderen ook immuun waren kregen ze snel een plan. Als ze oud genoeg waren zouden ze naar Amerika gestuurd worden om daar het mensen leven weer op te bouwen en de Zombies uitroeien.
    Maar de tieners die daar naar toe worden gestuurd zijn niet zo normaal als ze denken. Ze komen er snel achter dat ze iets speciaals kunnen, want dat zouden ze nodig hebben om te overleven.


    Rollen die je kan nemen (Max.3):
    - Iemand van de Tieners.
    Je mag Max. 2 gave hebben. Alle Elementen sturen mag je geen 2de keus hebben.
    - Iemand van de overlevende in Amerika.
    Hebben geen gave maar kunnen wel ergens heel goed in zijn. Zoals vechten, zoeken naar water enzo...
    - Je kan geen Zombie zijn. Worden kan allen met de overlevende , maar dan geld het wel dat je soort van 'dood'bent. Je rol is dan onspeelbaar.

    Invul lijst:
    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd (Bij de Tieners 12-21 en bij de overlevende 12-65):
    Gave ( Allen bij Tieners. Max.2):
    Uiterlijk + Foto:
    Innerlijk:
    Extra:


    Rollen:

    Tieners Tijdelijk gesloten.:
    - Mick Driessen, Lola13
    -Jade Sky Bright,HurtedHeart
    -Amy Wolf Franklin,RainbowDay
    -Amber Wiley, CookAholic
    -Tamerin Sara Wright,Sweetest
    -Hayley Celine Grey , LovingStyles
    -Ivar Chesule,Spyclon
    -Jayden Jason Bright,HurtedHeart


    Overlevenden:
    -Aya Prince,thePineapple
    -Jonathan Elmer Cummings,RainbowDay
    -May Madison Prins,HurtedHeart
    -Liam Jesse Base, LovingStyles
    -Iral Valerio AllDiapal

    We hebben nog 1 overlevende nodig voor het topic word geopend. Tieners is nog steeds tijdelijk gesloten en gaat zo snel mogelijk weer open :3

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 18:23 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Ok, ik maak na het eten aan ]


    I only miss you when I'm breathing

    RainbowDay schreef:
    (...)
    Het liefst zou ik iemand van de overlevende uit Amerika. :3. Maar ik zet je er op.


    [ik wil anders wel een jongen overlevende uit Amerika maken, anders is het aantal ook zo ongelijk]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [ik wil anders wel een jongen overlevende uit Amerika maken, anders is het aantal ook zo ongelijk]

    Daarom heb ik ook een plekje voor mij zelf neergezet in de kleur blauw :3. het aantal is wel ongelijk.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowDay schreef:
    (...)
    Daarom heb ik ook een plekje voor mij zelf neergezet in de kleur blauw :3. het aantal is wel ongelijk.


    [okee, doe dat ook maar voor mij (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [okee, doe dat ook maar voor mij (:]

    Dan pas ik hem aan.

    Btw voor iedereen die [] gebruikt. Het hoeft pas in het topic als het begint :'D *stille Hint*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowDay schreef:
    (...)
    Dan pas ik hem aan.

    Btw voor iedereen die [] gebruikt. Het hoeft pas in het topic als het begint :'D *stille Hint*


    haha grapje, automatische :P


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rol: Tiener
    Volledige naam: Ivar Chesule
    Bijnaam: //
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 17
    Gave: Ivar heeft twee gaves, hij heeft een heel snel helend lichaam en hij kan een soort onbreekbare messen uit zijn polsen en knokkels laten komen. De uit zijn polsen schieten op een soort manier uit zijn huid en raken nooit op en de drie bij zijn knokkels gaan na gebruik weer in zijn lichaam waar ze als een soort botten zitten.
    Uiterlijk:


    Ivar heeft donker blond haar, met hier en daar een pluk licht blond. Hij heeft donker blauwe ogen en draagt meestal vrij lichte kleding qua gewicht. Dit heeft hij vooral omdat hij dit fijn vindt zitten, maar ook omdat hij hierin makkelijk en vrij in kan bewegen.
    Innerlijk: Ivar houdt best veel van humor, maar hij is ook vaak sarcastisch. Maar dat ook vooral omdat hij het gewoon grappig vindt om te doen. Ivo is ook heel hyper, bijna ADHD ook al heeft hij dat niet. Tegen de zombi's kan het in zijn voordeel zijn, maar in een normaal gesprek bijna nooit. Ivar is vrij sterk en snel, wat ook deels wordt versterkt door zijn hyperheid.
    Extra: //


    I only miss you when I'm breathing

    Rol: Overlevende in Amerika
    Volledige naam: May Madison Prime
    Bijnaam: May. Mei. Mad. Maddie
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 16 bijna 17
    Gave: Ze is snel sterk en slim. Ze heeft het overlevings pakket. Ze kan ook erg stil zijn. Ze kan goed vechten en maakt ook zelf wapens. Ze houd zombies op afstand en is ook een soort van onzihtbaar. Je merkt haar niet op.
    Uiterlijk:


    Innerlijk: May is een behulpzaam, mysterieus meisje. Ze houdt van muziek, en je kunt haar beter niet storen als ze muziek aan het luisteren is. Ze flirt niet veel, maar is goed met jongens. Ze merkt het niet als een jongen haar leuk vindt. Ze kan goed gitaar spelen en zingen, en tekenen kan ze ook goed. Ze durft geweld te gebruiken om mensen te beschermen of voor zichzelf op te komen.
    Extra: Ze heeft echt geweren en messen waardoor ze dus kan overleven. De zombies weten niet waar ze woont. Ze heeft een herdershond die ook nog leefd. Maya. Maya helpt met eten zoeken.


    Rol: Tiener
    Volledige naam: Jayden Jason Bright
    Bijnaam: Jay. Jas.
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 18
    Gave: Hij kan pijn manipuleren. Dat betekend dat hij je pijn kan geven of je verlammen. Hij kan zf als hij pijn heeft ook dat uit zijn lichaam verbannen. Ook is hij een stuk sterker dan de gemiddelde mens.
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Jayden is een erg rebelse jongeman. Hij raakt altijd in de problemen en dingen die verboden zijn, vindt hij eens zo leuk om te doen. Hij is dol op lachen, grappen uithalen en met meisjes flirten. Hij heeft altijd al een zwak gehad voor het vrouwelijke geslacht en dat weet bijna niemand behalve Jade. Het vreemde is gewoon dat hij nog geen vaste relatie heeft, omdat hij wacht op de ware. Achter zijn stoere imago van rebelse kerel die nergens voor vreest, schuilt er wel degelijk iemand die een hart heeft.
    Extra: Jade is zijn zus.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 20:25 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    WAAAUW DIE JAYDEN MAG MIJ BEST PIJN DOEN (H).(H)
    Hij lijkt best wel op Zayn!

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 19:17 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Sweetest schreef:
    WAAAUW DIE JAYDEN MAG MIJ BEST PIJN DOEN (H).(H)
    Hij lijkt best wel op Zayn!

    ...Heel misschien is het hem> *stille hint* :'3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Echt? Maar hij kijkt zo raar op die foto. x'D
    Nou niet echt raar, maar niet echt... Zayny. :P

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 19:21 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jeej, ik heb zin om te beginnen ^^
    Hoeveel inschrijvingen hebben we nog nodig?


    Cookies!

    Awh, je bent 13 en je wilt dat iemand van 18 of 19 je 'pijn' gaat doen? Waar moet het heen met deze wereld?


    I only miss you when I'm breathing

    thePineapple schreef:
    Jeej, ik heb zin om te beginnen ^^
    Hoeveel inschrijvingen hebben we nog nodig?

    Een paar overlevenden minstens. Ik moet even die van mij nog aanmaken :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Spyclon schreef:
    Awh, je bent 13 en je wilt dat iemand van 18 of 19 je 'pijn' gaat doen? Waar moet het heen met deze wereld?

    Die kant op *wijst naar een raam*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor