• Toen er in Noord- en Zuid Amerika een Virus uitbrak sloot Europa en Azië hun Grenzen. Het Virus verspreidde zich snel en de rest van de wereld nam voorzorg maatregelen, maar voor Noord- en Zuid Amerika was het al te laat. Het virus was ontsnapt uit een lap en snel werd overgedragen aan mensen. Mensen werden door vreemde opeens gebeten. Na een halve dag kregen ze hoge koorts. Ze vielen flauw en zodra hun hart stopte begon de hel snel uit te breken. Het verspreidde zich zo snel dat de leiders in alle landen niet wisten wat ze moesten doen. De rest van de wereld had geluk, maar alles ging ten onder daar. Tientallen jaren werd er ontdekt dat bepaalde mensen immuun waren voor het virus. Toen hun kinderen ook immuun waren kregen ze snel een plan. Als ze oud genoeg waren zouden ze naar Amerika gestuurd worden om daar het mensen leven weer op te bouwen en de Zombies uitroeien.
    Maar de tieners die daar naar toe worden gestuurd zijn niet zo normaal als ze denken. Ze komen er snel achter dat ze iets speciaals kunnen, want dat zouden ze nodig hebben om te overleven.


    Rollen die je kan nemen (Max.3):
    - Iemand van de Tieners.
    Je mag Max. 2 gave hebben. Alle Elementen sturen mag je geen 2de keus hebben.
    - Iemand van de overlevende in Amerika.
    Hebben geen gave maar kunnen wel ergens heel goed in zijn. Zoals vechten, zoeken naar water enzo...
    - Je kan geen Zombie zijn. Worden kan allen met de overlevende , maar dan geld het wel dat je soort van 'dood'bent. Je rol is dan onspeelbaar.

    Invul lijst:
    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd (Bij de Tieners 12-21 en bij de overlevende 12-65):
    Gave ( Allen bij Tieners. Max.2):
    Uiterlijk + Foto:
    Innerlijk:
    Extra:


    Rollen:

    Tieners Tijdelijk gesloten.:
    - Mick Driessen, Lola13
    -Jade Sky Bright,HurtedHeart
    -Amy Wolf Franklin,RainbowDay
    -Amber Wiley, CookAholic
    -Tamerin Sara Wright,Sweetest
    -Hayley Celine Grey , LovingStyles
    -Ivar Chesule,Spyclon
    -Jayden Jason Bright,HurtedHeart


    Overlevenden:
    -Aya Prince,thePineapple
    -Jonathan Elmer Cummings,RainbowDay
    -May Madison Prins,HurtedHeart
    -Liam Jesse Base, LovingStyles
    -Iral Valerio AllDiapal

    We hebben nog 1 overlevende nodig voor het topic word geopend. Tieners is nog steeds tijdelijk gesloten en gaat zo snel mogelijk weer open :3

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 18:23 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jullie zouden ook nog een 2e personage aankunnen maken a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    Jullie zouden ook nog een 2e personage aankunnen maken a.


    Zou wel kunne ik vind dat alleen niet zo fijn 2 poppetjes.


    We make our own future ~ Dean Winchester

    Nog 2 mensjes! Dan is de rest ook blij ;D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik reserveer er wel eentje.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Diapal schreef:
    Ik reserveer er wel eentje.

    *yay* Ik zet je erbij ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Anders doe ik er wel twee, dan kunnen we vandaag nog beginnen?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Diapal schreef:
    Anders doe ik er wel twee, dan kunnen we vandaag nog beginnen?

    Misschien, ligt stiekem een beetje aan mijn huiswerk :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Rol: Overlevende in Amerika
    Volledige naam: Iral Valerio All
    Bijnaam: Iral
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 17
    Innerlijk Iral is erg serieus en lacht niet zo vaak. Hij zal niet degene zijn die het initiatief neemt om een gesprek aan te knopen. Daarom maakt hij niet snel vrienden. Hij houdt er niet van om in het middelpunt van de belangstelling te staan. Van meisjes heeft hij totaal geen verstand. Dan is hij erg verlegen.
    Eigenlijk is Iral best wel slim, maar hij durft niet altijd zijn mening te laten horen.

    Extra: Iral heeft een goed gevoel voor muziek, en zondert zich dan ook vaak van de wereld af door oordopjes in te doen en het volume hard te zetten.
    Hij is erg goed in zich verplaatsen zonder geluid te maken, en trekt dan ook vaak niet de aandacht van zombies. Hij kan dus ook goed mensen bespieden.

    Uiterlijk + foto:

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 20:53 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    de tieners weten toch nog niet dat ze een gave hebben?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    de tieners weten toch nog niet dat ze een gave hebben?

    Klopt, Ze komen er pas achter in Amerika, want het word geactiveerd op gevaarlijk gebied. ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Diapal schreef:
    Rol: Overlevende in Amerika
    Volledige naam: Iral Valerio All
    Bijnaam: Iral
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 17
    Gave: Kan onzichtbaar worden
    Innerlijk Iral is erg serieus en lacht niet zo vaak. Hij zal niet degene zijn die het initiatief neemt om een gesprek aan te knopen. Daarom maakt hij niet snel vrienden. Hij houdt er niet van om in het middelpunt van de belangstelling te staan. Van meisjes heeft hij totaal geen verstand. Dan is hij erg verlegen.
    Eigenlijk is Iral best wel slim, maar hij durft niet altijd zijn mening te laten horen.

    Extra: Iral heeft een goed gevoel voor muziek, en zondert zich dan ook vaak van de wereld af door oordopjes in te doen en het volume hard te zetten.
    Uiterlijk + foto:

    Overlevende in Amerika hebben geen gave, staat nog uitgelegd bij rollen. Ze kunnen wel ergens goed in zijn, zoals vechten, eten zoeken dan normale mensen .


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jeeej ^^
    Alleen nog even een vraagje over de toestand in Amerika, want het is toch al een paar tientallen jaren zo? En is de wereld echt ingestort daar of zijn er nog gewoon leefbare wijken en stroom enzo?


    Cookies!

    thePineapple schreef:
    Jeeej ^^
    Alleen nog even een vraagje over de toestand in Amerika, want het is toch al een paar tientallen jaren zo? En is de wereld echt ingestort daar of zijn er nog gewoon leefbare wijken en stroom enzo?

    Nope, totaal ingestort. Er zullen wel wat "Wijken" Zijn die stroom hebben en een muur hebben, maar die zijn erg lastig te vinden en sommige zitten onder de grond. Ik maak het verhaal ruimer zodra ik het topic open van wat Europa en Azië allemaal gedaan hadden in Amerika ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Maar, als het nu dus een paar tientallen jaren verder is, dan weten de overlevende jongeren dus niets over de moderne wereld??


    Cookies!

    Die zijn misschien later geboren ofzo?


    I only miss you when I'm breathing