• Ok, dit is dus m'n 3e topic over m'n forward helix, die ik nu dus meer dan een maand geleden heb laten zetten.

    Ik heb er voor het moment een 7mm staafje insteken, en ben dus vorig weekend terug gegaan naar de piercer voor een korter staafje en een ringetje te kopen. Hij vroeg me of ik wou dat hij m'n piercing zou vervangen, of dat ik het zelf wou doen. Ik was nogal gehaast, dus ik zei dat het me wel zou lukken.
    Big mistake. Het lukt me dus echt van geen kanten om dat kloteding eruit te krijgen, hoe ik ook trek, draai, duw, pruts: het gaat gewoon niet!
    Uiteindelijk ben ik mijn oortje maar gewoon aan het martelen, dus ben ik maar gestopt met proberen.
    Ik ben al op piercingforums & youtube gaan kijken, maar er is niets dat specifiek uitlegt over hoe je zo'n rotstaafje eruit krijgt.
    Dus lieve Quizletters, ik hoop dat jullie me kunnen helpen? :3


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik zou toch maar naar de piercer gaan als ik jou was..


    26 - 02 - '16

    Mavis schreef:
    Ik zou toch maar naar de piercer gaan als ik jou was..


    Dit. Dadelijk bloedt je als een rund en zit dat staafje nog vast. Beter ga je morgen terug.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Dit. Dadelijk bloedt je als een rund en zit dat staafje nog vast. Beter ga je morgen terug.


    † Love? I want to sleep.

    Mavis schreef:
    Ik zou toch maar naar de piercer gaan als ik jou was..


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Mavis schreef:
    Ik zou toch maar naar de piercer gaan als ik jou was..


    Bad decisions make good stories.

    Mavis schreef:
    Ik zou toch maar naar de piercer gaan als ik jou was..


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gebruik een schaar(cat)

    grapje, ga maar gewoon naar de piercer


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Misschien morgen nog een proberen en als het dan niet lukt naar de piercer man gaan. Ik heb er helenaal geen verstand van


    I still think of the guitar bible.

    Gewoon naar de piercer gaan. Je kan daar altijd nog vragen hoe je het beste zelf je piercing kan wisselen.


    Stop holding me under and let me breathe.

    gewoon naar de piercer gaan, is denk ik ook het veiligste!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO