• op haar 16e een kind,
    is dat normaal :$?

    x


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ik ken iemand (mijn tante xD) die op haar 18 is bevallen en nu 3 kinderen heeft en ze is er nu 24 o.O


    Take My Hand Take A Breath ...

    Zoals de meeste al zeggen, het is haar keuze, haar leven en haar lichaam. Zelf vind ik het verschrikkelijk dom om op je 16e al aan een kindje te beginnen. Weet ze dan wel dat ze bijna geen tijd meer overhoud voor haarzelf? Je vrienden, school etc gaat er allemaal onder lijden. Ook zal ze het er met de vader over moeten hebben, wilt hij wel zo vroeg een kindje?
    Maar jullie hebben gelijk, als het écht in haar hoofd zit is het er bijna niet meer uit te krijgen.
    Ik hoop maar dat ze het beste kiest. <'3 Lucy

    Haar Keuze

    De vrouw van me oom dus me tante is getrouwd met mij oom op har 15 en kreeg me neefje op haar 16 ze is nu 26 en heeft al 3 kinderen maar die vriendin van jou hoe wilt ze een kind krijgen heeft ze een vriend ofzo

    mijn moeder kreeg op haar 15e haar eerste kind en daardoor heeft ze niet kunnen studeren omdat ze haar kind moesr verzorgen en daarom heeft ze haar school niet kunnen afmaken en nu heeft ze als ban schoonmaakster(11 jaar lang)ze heeft nu zich gesoliciteert voor kraamhulp,
    dus het is beter als je vriendin niet een kind ilt op der 16ste


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    mijn moeder was net 19 toen ze mij kreeg. en zo als het kon ookal is ze blij met me het anders doen!
    dit klinkt raar maar ik ben bijna 15 en wil ook een kind.

    Ik snap haar kinderwens, ik denk dat heel veel meiden die hebben. Zelf wil ik ook dol graag kinderen het is denk ik het geen dat ik het liefste wil.
    Maar om het op je 16e te nemen [ookal is nemen een fout woord want je moet maar net zwanger worden en een vader hebben] is gewoon onverantwoordelijk, dan kan je vriendin geen toekomst op bouwen niet verder studeren en wordt het zorgen voor een kind lastig.
    Ik denk dat je vriendin bedoelt dat ze wel kinderen wil maar ik kan me niet voorstellen dat ze die wil op haar 16e.
    En daarbij is er bij het maken van een kind niet alleen een moeder nodig maar ook een vader ^^.

    Als ze nu zwanger zou worden [puur omdat ze het nú wil] zou ik dat ontzettend onverantwoordelijk van haar vinden.

    een leeftijd van 19 en ouder vindt ik al anders, als je dan al een vader hebt en gestudeerd kan het nog wel ^^ Neemt niet weg dat het toch wel vroeg is.

    Ik snap haar kinderwens, ik denk dat heel veel meiden die hebben. Zelf wil ik ook dol graag kinderen het is denk ik het geen dat ik het liefste wil.
    Maar om het op je 16e te nemen [ookal is nemen een fout woord want je moet maar net zwanger worden en een vader hebben] is gewoon onverantwoordelijk, dan kan je vriendin geen toekomst op bouwen niet verder studeren en wordt het zorgen voor een kind lastig.
    Ik denk dat je vriendin bedoelt dat ze wel kinderen wil maar ik kan me niet voorstellen dat ze die wil op haar 16e.
    En daarbij is er bij het maken van een kind niet alleen een moeder nodig maar ook een vader ^^.

    Als ze nu zwanger zou worden [puur omdat ze het nú wil] zou ik dat ontzettend onverantwoordelijk van haar vinden.

    een leeftijd van 19 en ouder vindt ik al anders, als je dan al een vader hebt en gestudeerd kan het nog wel ^^ Neemt niet weg dat het toch wel vroeg is.

    Idd, een kind verdient alle zorg die het nodig heeft. Ook financieel. Als je vriendin geen opleiding kan volgen kan ze niet voor haar kind zorgen en dát is vreselijk onverantwoordelijk.
    [/heeft nog steeds haat aan kinderen ¬¬]


    Bored.

    Als zij denkt dat ze het aan zal kunnen, moet ze het zeker doen.

    Maar ze zàl het niet aankunnen...

    ja das haar keus
    ik ben nu 16 ik zal er niet aan moeten denken om nu een kind te hebben..
    zlef wil ik ook graag kinderen hoor daar niet om
    maar ik vind het nu wel een beetje vroeg
    en als ik al die reacties lees zijn er wel veel moeders van jullie die vroeg kinderen hadden
    mijn ma was 28 toen ze mij kreeg


    I go wherever you will go..

    Verplaatsing naar 'Relatie'. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Dat is toch helemaal haar keuze?
    Like; zij kan tegen jouw zeggen dat ze op d'r 40ste pas een kind wil en nog kan jij dar niets aan veranderen want zij kiest het^^
    Ik zou ht zelf never nooit doen maar als zij het wil mag het toch?

    Haar keus, maar ik vind het te jong

    -xxx- Welpje


    You can never wear to much black

    ik wou dat ook,
    heel erg graag.
    maar het lig eraan,
    heb je een goedbetaalde baan.
    ouders die achter je staan en niet als je een kind hebt j buiten de deur zetten.
    een goede vriend?waar je dat kind wilt maken.
    ik dacht erover na,
    ik wil het nu nog net zo graag, maar ik heb geen van allen.

    het is haar keus ik vind het best jong
    maar ja dat kan ik niet voor iemand beslissen
    als ze vindt dat ze er dan klaar voor is....


    You are so god damn Sexy <3

    Ik vind het echt te jong.
    Wat als ze het na een paar nachten huilen al beu is ofzo?
    Ik denk wel dat ze heel goed moet weten waar ze aan begint dan.
    Moest ik zwanger zijn op mijn 16, het klinkt heel grof, maar het ligt ook moeilijk bij mij hoor, denk niet dat ik gevoelloos ben, maar ik zou het laten weghalen denk ik :$
    Ik bedoel, het zou je jeugd verpesten toch?

    Maar het is natuurlijk haar keus^^


    I did not hit you. I just high-fived your face.