• Om Quizlet draaiende te kunnen houden is er geld nodig. Helaas levert het in the spotlight zetten van quizzen niet genoeg op om de serverkosten van te betalen.

    Daarom is besloten om een keer in de zoveel tijd een commerciele e-mail rond te sturen naar alle leden. Uiteraard kun je aangeven dat je deze mailtjes niet wilt ontvangen. Dit kun je doen via Instellingen.

    Quizlet zou het alleen zeer op prijs stellen als je deze mail gewoon zou willen ontvangen (zovaak gebeurd het namelijk ook niet) en vooral om mee te doen met de bijvoorbeeld enquetes die je ontvangt. Op die manier krijgt de site inkomsten en kunnen we de boel draaiende houden (Y)

    EDIT: Jullie, als leden van Quizlet.nl betalen niets. Doordat Quizlet deze mails verspreid, maken ze reclame voor, bijvoorbeeld, Converse. Quizlet krijgt dan geld van Converse voor de reclame die ze in die mails sturen. Get it?
    - DarkPassion




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Edit.)


    Dit is mijn signature...

    Nou, oke dan, ik begrijp het


    I see sunset in your eyes

    Okay zonder quizlet zou het zooooo leeg zijn :p
    I accept xD

    dat gaan we zeker doen :D

    Wat voor enquetes zijn dat dan, want als het niet betrouwbaar is doe ik het niet ;)

    Mr vind het helemaal niet erg om die mails te ontvangen hoor :) Quizlet mag niet weg (baby)

    I do! <3

    I don't get it..

    Ik vind het niet erg, je hoeft die mailtjes niet eens te lezen x3 je kan ze gwn verwijderen en zoveel moeite is het nou ook niet ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    djee wil het zeggen dat als er heel wat leden dat niet gaan doen dat het dan gedaan is met quizlet?:O
    da's erg hoor ik accepteer 't in alle geval wel heur

    I don't get it..

    Om Quizlet draaiende te houden zullen er af en toe maitjes met reclame verstuurd worden naar de leden. De Spotlight brengt niet genoeg op.


    Bored.

    (...)
    Om Quizlet draaiende te houden zullen er af en toe maitjes met reclame verstuurd worden naar de leden. De Spotlight brengt niet genoeg op.

    Maar moet je dan betalen voor zo'n mailtjes ?


    The soul needs autumn.

    okee

    (...)
    Maar moet je dan betalen voor zo'n mailtjes ?

    Nee, in die mailtjes zitten enquêtes die ingevuld kunnen worden, en zo brengt Q inkomsten op, ofzo^^
    x.


    ok

    En moet je dan betalen om dat in te vullen? Moet je voor iéts betalen eigenlijk? (sorry dat ik zo dom doe, maar hoe krijgt Q dan anders inkomsten als we niet moeten betalen, ik snap het echt niet)

    Okay ^^


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.