• Zaterdag was ik in de pauze van toneel een lekker broodje leverworst aan het eten. Tenminste, eerst was het lekker maar toen begon ik na te denken over dat het er helemaal niet als dier uitziet en hoe goor het is dat ze dieren helemaal fijnhakken etc. Toen had ik geen trek meer.
    Aan de ene kant wil ik wel vegetariër worden, maar aan de andere kant; ook weer niet omdat het soms wel lekker is. Maar momenteel vind ik vlees ontzettend goor door de manier waarop dieren er voor worden vermalen terwijl ze net zo goed hadden kunnen leven.

    Een heel lul-verhaal. Nu een paar vragen;
    Wie is er vegetariër?
    Eet je dan van dat nep-vlees of geen vlees?
    Hoe reageerde je familie erop?
    x)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mijn broer is Veganist(jua nog erger xD)
    Hij eet nep vlees
    en mama&papa&ik eten gewoon zelf vlees en laten hem doen =')
    maar 't is best wel moeilijk op feesten enal.


    we're just misguided ghosts

    Ik zit echt met hetzelfde probleem als jij.
    Ik vind het ontzettend zielig voor die dieren die dood worden gemaakt, maar soms is het vlees echt lekker.
    [ditmoestff]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik LUST zelfs geen vlees, buiten misschien 1 uitzondering, maar ik MOET het eten van mijn ouders --' Erg hé, maar, nee, ik ben dus geen vegetariër, alhoewel ik er niks mee zou inzitten. :)


    007

    Ik ben geen vegetariër.
    Ik eet vlees, het meeste vlees toch. ;D Want ik vind het wel lekker. :Y)
    En mijn familie reageert dus niet. (:

    Ik ken eigenlijk enkele mensen en die zijn vegetariër uit principe en medelijden voor het beestje.

    Ik wil heel erg graag vegetarier worden maar het lukt niet >.<
    ik vind het natuurlijk super erg hoe dieren hun lot moeten ondergaan zodat wij lekker eten op ons bord hebben..
    maar het is zo moeilijk om geen vlees te eten want dat vind ik juist zo lekker -__-'
    egt kut

    xx


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik LUST zelfs geen vlees, buiten misschien 1 uitzondering, maar ik MOET het eten van mijn ouders --' Erg hé, maar, nee, ik ben dus geen vegetariër, alhoewel ik er niks mee zou inzitten. :)
    Soms denk ik ook; ik kan vlees makkelijk missen, maar bij friet of zo, eet ik altijd een frikadel x) en een pannenkoek met spekkies is ook zo lekker :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik wil geen vegetariër worden. Katten eten toch ook vogels en die houden wij toch ook niet tegen? Het is gewoon de natuur. Die gewoonte om vlees te eten hebben wij van onze voorouders dusjaa.

    Vegetariër? Ik kijk wel uit zeg! Vlees is veel te lekker en ik zie zelf toch niet hoe het geslacht word en ik voel het niet. Klinkt haard maar is wel waar,ik word GEEN vegetariër,nooit,daar ben ik te anders voor op gevoed.

    Ik wil geen vegetariër worden. Katten eten toch ook vogels en die houden wij toch ook niet tegen? Het is gewoon de natuur. Die gewoonte om vlees te eten hebben wij van onze voorouders dusjaa.

    Inderdaad.

    Wie is er vegetariër? Loes is vegetariër,al drie jaar.

    Eet je dan van dat nep-vlees of geen vlees?Nep Vlees en soms geen vlees en veel noten enzo.

    Hoe reageerde je familie erop? Ze steunde me niet echt veel.


    It's all for you, my butterfly.

    Ik eet veel nep-vlees, maar ben geen vegetariër. Ik wil het wel graag worden, alleen ik kan het niet echt volhouden.


    I am an idiot, I move.

    ik ben vegetariër!
    ik eet nep-vleesdingetjes(vleesvervangers van valess bijv.)
    is veeeeeeel lekkerder van vlees vind ik zelf!
    en ik vind dat mensen ook vleesvervangers kunnen eten, niet persé vlees. dieren hebben soms geen keus! wij wel, daarom ben ik onder anderen vegetarisch. een andere reden is dat ik vlees niet echt lekker vind. weer een andere reden is dat ik niet naar vlees kan kijken zonder aan een lief koetje of varkentje in de wei te denken(sounds weird, i know..)
    dus je moet zelf kiezen!


    Better to leave than to be gone.

    Ik was. Ik werd er ziek van en kreeg flauwval neigingen. Ik at nepvlees.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind da wel erg vo die diere, ma ik vin da gwn te lekker, dusja ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (...)Soms denk ik ook; ik kan vlees makkelijk missen, maar bij friet of zo, eet ik altijd een frikadel x) en een pannenkoek met spekkies is ook zo lekker :'D


    Ik lust zelfs geen spek :) En, gehakt is IEUWL :S En, de rest is niet veel beter ;)


    007